10

173 7 2
                                    

Multimedya: Mert Aksoy

"Ceydayla çıkmak istememin tek sebebi babam"

"Ne? Nasıl yani?"

"Bak, babam hem senin babanla, hem de Ceydanın babası ile ortak. Akın amca ile çocukluktan arkadaşlar zaten. O yüzden Akın amcaya güveni sonsuz. Ama Ceydanın babasına hiç güvenmiyor. Ayrıca Okan ve Ceyda kardeşler"

"Neeee?! Yoksa Ceyda da mı ajan?!"

"Hayır o ajan değil"

"Ohh rahatladım"

"Her neyse. Babam da Ceydanın babasına güvenmediği için Ceyda ve benim sevgili olmamızı ve evlenmemizi istiyor. O yüzden senden Ceydanın ilgisini nasıl çeke bilirim diye tavsiye almıştım. Gerçekten aşık olduğum ise tek bir kız var...
Ilk görüşten aşık oldum o kıza. O kadar güzel ki... O kadar saf, temiz, harika bir kız ki.... Sadece ona aşığım. Ama Ceyda ile sevgili olmak zorundayım"

"Kaan b-ben özür dilerim affet beni laflarım için"

"Önemli değil"-dedi buruk bir gülümseme ile.
Bir anda Kaan'a sarıldım. Boyum onun göğsüne kadar geliyordu.
Kaan'ın bir eli belimde bir eli ise saçlarımdaydı. Saçlarımı okşayarak:

"Seni çok seviyorum Açelya"

"Ben de seni aşkım"-ikimiz de kıkırdadık.
Bir dakika daha o pozisyonda kaldıktan sonra kafamı göğsünden çektim ve yüzüne bakmaya başladım. O kusursuz yüzüne....
O kadar güzel gözleri vardı ki...

"Kaan"

"Efendim"

"Biliyor musun birinin gözlerinin güzel olması için illa da renkli olması gerekmez"

"Öyle mi? Nerden çıktı o?"

"Mesela senin gözlerin kahverengi ama o kadar muhteşem ki"

"Senin gibi güzelim"
Gülümsedim. Bu o kadar içten bir gülümsemeydi ki... Ağzım neredeyse kulaklarıma kadar gelmişti.

"Neye gülüyon kız?"

"Bana güzelim dedin"

"Hoşuna mı gitti?"

"Evet. Çok"

"O zaman bundan sonra sana güzelim diye hitap ediyorum"

"Kaan"

"Mm"

"Sevdiğin kız nasıl birisi?"

"Ipucu versem tanırsın. Sadece şunu söyleyeceğim, gözleri mavi ve saçı siyah"

Benim de gözlerim mavi! Benim de gözlerim siyah!! Bana mı aşık acaba? Kafamda deli sorular...

"Ne düşünüyorsun güzelim?"

"Sevdiğin kızı"

"Hmm bu kadar mı meraklandırdı seni?"

"Evet"

"Peki o zaman, bu ayın sonu söylerim kim olduğunu. Ama önce onu kendime aşık etmem gerek"

"Bence çoktan aşık olmuştur bile"

"O neden?"

"Çok yakışıklısın ya. Bütün kızlar senin gibi birisini ister"

"Yok ya. O başka türlü bi kız. Ama çok şeker yaaa"

"Hıhı eminim öyledir. Yani senin zevkine güveniyorum"
Kıkırdadı. Bir insanın kıkırdaması bu kadar mı tatlı olur ya?!

Kod Adı: AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin