Multimedya: Selin & Demir
Insanları itekleyerek binanın önüne geldim. Kaan binanın üstündeydi...
Kaaaaaaan!!!-diye bağırdım. Birden gözleri gözlerime kilitlendi...
Güzelim?....
Kaan n'apıyorsun in ordan!
Neden? Bana inanmadığın için mi? Kalbimi kırdığın için mi? Beni bıraktığın için mi? Okanla beraber olduğun için mi?
Bir dakika ne?! Okanla birlikte olmak mı?
Evet! Onunla birlikte değil misin?
Ya nerden çıkardın onu?!
Be-ben şey...
Kaan lütfen in ordan!
Olmaz!
Neden?!
Benden nefret ettiğin halde yaşayamam!
Yaw kim dedi senden nefret ettiğimi?! In ordan ashabımı bozma döverek indiririm seni ordan!
Nefret etmiyor musun benden?!
Hayır Kaan senden niye nefret edeyim?! Ben sana aşığım aşık! Bu kalp varya, bu kalp senin için çarpıyor! Sen olmasan neye lazım ki bu kalp? Sen benim nefes alma sebebimsin be adam! Ben seninle nefes alıyorum! Sen beni sevmesen bile ben seni severim. Sırf sen mutlu ol diye kendimden bile vaz geçerim ben!
Senin mutluluğun benim mutluluğum, senin üzüntün benim üzüntümdür...
Sen benim yaşama sebebimsin, bunu bilmiyor musun? Sen olmadıktan sonra bu hayat neyime gerek ki?-son cümlelerde sesim kısık kısık çıkmıştı. Dolu gözlerle onu izliyordumHadi bitanem in ordan lütfen...
Barıştık mı yani?
Barıştık, hadi in!
Inmem!
Ya neden?!
Gel sen indir
Dur bekle orda geliyorum!
Bir saniye bile beklemeden binanın çatısına çıktım. Kaan'ı görür görmez üstüne atladım. Aşağıdakiler bizi alkışlıyordular. Benimse umrumda olan tek şey Kaan'dı. Şükürler olsun ki zamanında gelebilmiştim....
Kaan bir taraftan saçımı okşuyor, bir taraftan da öpücükler konduruyordu. Ikimiz de ağlıyorduk....Sana bir şey olacak diye çok korktum Kaan! Neden böyle bir şey yaptın?
Yaşama sebebimi kaybetmiştim ben....Yaşamamın ne anlamı vardı ki?
Ya sen deli misin?! Benim senden bu kadar çabuk vazgeçe bileceğimi mi zannettin? Ya ben seni kendi canımdan daha çok seviyorum!
Tamam civciv sinirlenme-dedi gülümseyerek. Gözünden akan yaşı parmağımla sildim.
Ağlama sebebin olduğum için özür dilerim
Ya ağlamayı boş ver şimdi. Sana göre hayatımdan oluyordum!
Yaşasın!-dedim birden Kaan'a sarılarak
Ne yaşasın?! Hayatımdan olacağım için mi sevindin?
Hayır Kaan mal mısın?! Eski şakacı Kaan döndü diye seviniyorum ben!
Hee anladııım
Sana bunun hesabını evde sorucam daha!
Neyin hesabını?!
Bi de soruyor! Senin için nasıl endişelendim haberin var mı?! Az kala kalp krizi geçiriyordum sana bir şey olacak diye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: AŞK
ActionYine soğuk akşamlardan birinde, eve dönerken okulun önünde bir kız takıldı gözüme. Beyaz tenli, kendine aşık eden mas-mavi, iri gözleri, uğruna şiirler yazılacak güzel yüzü... Yavruağzı bir bluz vardı üzerinde. Uzun saçları beline ulaşmaya çalışıyor...