Multimedya: Deniz Karahan
Hemen duşa girdim. Yarım saat sonra duştan çıkmıştım. Heyecanlıydım... Akşam Kaan'la baloya gidecektik ve Kaan sevdiği kızı bana söyleyecekti. Belki de sevdiği kız benim....Açıkcası buna hiç umudum yok.....
Güzelim, duş mu aldın?
Aa evet birazdan Denizle baloya hazırlanmak için görüşücez. Sen de gelmek ister misin?
Bu da soru mu? Tabiki gelmek isterim.
Tamam o zaman ben giyinmeye gidiyorum. Sen de hazırlan. 1 saate kadar orada olmalıyız
Tamamdır-diyerek yanağımdan makas aldı. Ahhh bunu yapmasına bayılıyorum.
Hemen kıyafetlerimi giydim ve Kaan'ın yanına indim:
Kaan, nasıl olmuşum?
Woow harika olmuşsun bebeğim
Böyle konuşmasan olmuyor değil mi?
Maalesef olmuyor güzellik
Gülümsedim ve ben de yanağından makas almak için uzandım. Ama maalesef boyum yetişmedi. Dudak büzdüm ve başımı yere eğdim.
Ohh üzülme güzellik bak ben eğiliyorum-diyerek eğildi ve yanaklarını şişirdi. Ben de hemen yanağından makas aldım. Yüzü... yumuşacık ve kusursuzdu. Yeni traş olmuştu ve losyonunun kokusu burnumu dolduruyordu.
Hmm tamam şimdi makyajımı ve saçımı yapmaya gidiyorum. Sen de burda usluca sıkıl-diyerek kahkaha attım. Kaan da bunu duyup beni gıdıklamaya geldi. Ben de haliyle kaçıyordum.
Hey civciv kaçma! Gel buraya!!
Hayır dur! Gıdıklama beni! Kaan dur!!!-derken Kaan beni çoktan yakalamış ve gıdıklamaya başlamıştı. Kahkahalarımın ardından Kaana sadece 'dur' 'yapma' diyebiliyordum.
Sonunda Kaan beni gıdıklamayı bıraktı ve:
Uslu dur güzellik-dediBen de onaylarcasına başımı salladım.
Ayağa kalktım ve aynamın önüne geçip makyajımı yapmaya başladım. Saçımı da maşa ile hafif dalgalandırdım. Mükemmel görünüyordum!Kaan, çıkalım mı?
Tamam geliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: AŞK
ActionYine soğuk akşamlardan birinde, eve dönerken okulun önünde bir kız takıldı gözüme. Beyaz tenli, kendine aşık eden mas-mavi, iri gözleri, uğruna şiirler yazılacak güzel yüzü... Yavruağzı bir bluz vardı üzerinde. Uzun saçları beline ulaşmaya çalışıyor...