26

59 5 0
                                    

Multimedya: Okan

Odamda oturmuş sadece ağlıyordum. Telefonumu da kapatmıştım. Kaan'dan gelen tek bir mesajı bile görmek istemiyordum! Ona çok kızgındım! Sınıfta beni azarlıyor, Alara'yla gülüşüyor! Gitsin Alara ile sevgili olsun!

Annem, nasıl oldun?

Hala aynı...

Ya neden kendini bu kadar üzüyorsun ki? Kaan seni çok seviyor...Sadece,belki bir anlık sinirle söylemiştir o sözleri...

Anne yalnız kalmak istiyorum...

Tamam bitanem...bir şeye ihtiyacın olursa ben burdayım...

Tamam anne...

Düşündükce sinirlerim bozuluyor. O yüzden en iyisi düşünmemek.
Stres atmak için spor salonumuza ilerledim. Boks torbası en iyi stres atma yoluydu.
Boks torbasına yumruklarımı indirirken aklıma Alara geliyordu. Sanki boks torbası Alara'ymış gibi geliyordu bana. O yüzden daha sert vuruyordum! Yumruklarım çok hızlanmıştı ve çok hırslı vuruyordum! Bütün sinirimi bu boks torbasından çıkaracağım!!!!
Ve birden o ses, kaybolmuş öfkemin bütün bedenimi sarmasına neden oldu.

Açelya...konuşmaya geldim...

Seni. Içeriye. Kim. Kabuletti?-diye sözleri heceledim

Şey hizmetçiler açtı kapıyı...Lütfen bi dinle Açelya...

Ya neyi dinleyeyim Kaan neyi?! Okulda her kesin önünde beni azarla, Alara ile eğlen! Bunu mu açıklayacaksın?!

Bak, sana bağırdığımda sinirliydim... Sonra Alara geldi ve morelimi düzeltti. O yüzden onunla konuştum...

Ha demek öyle! O zaman şimdi de git Alara morelini düzeltsin! Defol burdan!

Açelya....

Git dedim Kaan!

Kaan arkasını dönmüş giderken ona seslendim:

Ha bi de! Insanlara para gözü ile baktığımı düşünüyorsan çok yanlış yapıyorsun!

Hiç bir şey yapmadan bir iki saniye  yüzüme baktı sonra da arkasını dönerek gitti. Aslında vicdanım sızlamıştı onu üzdüğüm için. Ama  sonra okulda her kesin önunde bana bağırması geldi aklıma.... İşleri kendin zorlaştırıyorsun be Kaan....

Sabah erken kalktım ve işlerimi halledip yola koyuldum. Bu gün yüruyerek gidecektim. Yolda giderken Okan koşarak yanıma geldi.

Selam Açelya

Selam

Duyduğum üzere Kaan'la ayrılmışsınız

Ee ne var bunda?

O zaman teklifimi düşünecek misin?

Hayır

Ama neden?

Çünki Kaan'a aşığım!

Aşık olsaydın ayrılmazdın

Sebebini bilmeden konuşma. Ayrıca ayrıldıysam ayrıldım. Bundan sana ne?

Üf her neyse. Bari arkadaş olalım.

O olur.

Gerçekten mi?-diyerek gözleri parladı. Şu an Okan gözümde tatlılaşmıştı.

Evet-dedim buruk bir gülümseme ile. Okula gelene kadar sohbet ettik. Kaan sınıfta yoktu. Kantine indim. Orada da yoktu....
Sanarım dün bir az sert davrandım...O yüzden özur dileyecektim....
Telefonumu açtım. Kaandan bir süru mesaj vardı.

Kod Adı: AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin