12

101 6 10
                                    

Bu defa o benim elimi tuttu ve odasına girdik. Bana yatağının yanındaki yatağı gösterdi.

Burda uyuyacaksın yakışıklı

Kesin bu kıza bir şeyler oluyor. Yoksa bana yakışıklı der mi? Yoo.
Neyse biraz gıcıklık edeyim bari

Neden? Birlikte uyusak?

Kaan saçmalama ne birlikte uyuması? Sanki karı kocayız tövbeee

Karı kocayız. Ay ne kadar güzel...
Daha çok inat etmeden yatağa yattım. En iyisi de ne biliyor musunuz?
Sağ tarafa dönünce onun o melek gibi yüzü ile karşılaşıyorum. Gözlerini kapatmış uyumaya çalışıyor...

AÇELYANIN AĞZINDAN

Şu an dünyanın en mutlu insanı benim! Soluma dönsem onun kusursuz yüzünü göreceğim. O kadar harika ki.... Acaba o da bir gün bana aşık olur mu? Acaba bir gün biz de diğer sevgililer gibi el ele sokaklarda yürüyüp pamuk şeker yiye bilir miyiz?

Tam da uykuya dalacakken şiddetli gök gürlemesiyle yatağımda zıpladım. Aklıma izlediğim bütün paranormal videolar geldi birden....
Şu an korkudan altıma yapabilirim...

Kaan

Mm

Uyudun mu?

Evet

Ya Kaan korkuyorum

N'apim?

Kaan da bana destek olmuyor...
Yatağımda oturup sessizce ağlamaya başladım... Ateş... Sadece arkadaşım ama ağladığımda bana sarılmıştı....
Kaan ise beni takmıyor bile...

Açelya?

Ağlamay devam ettim. Ne de olsa beni takmıyor. Cevap vermezsem uyur

Bebeğim? Sen ağlıyor musun???

Hemen yanıma gelip bana sarıldı Kaan. Sözlerimi geri alıyorum. Kaan da ağladığımda bana sarıldı. Hem de uykusunu bölüp sarıldı! Bu çok önemli (!) bir gelişme!!!

Güzelim... neden ağlıyorsun?

Korkuyorum Kaan

Tamam geçti-diyerek saçımı okşadı. Ne kadar da tatlı.

Yanına yatayım mı? Merak etme sen uyuyunca kalkarım

Tamam-dedim fısıltı ile
Şu an dünyanın en şanslı insanı benim...
Kaç saat geçti ben hala uyuyamadım... Kaan da yanımda uyuya kaldı. O kadar tatlı uyuyor ki bütün gece onu izleye bilirim... O muhteşem birisi....

KAAN'IN AĞZINDAN

Sabah uyandığımda prensesim hala uyuyordu. Uyurken de tam bir melekti uyanıkken de. O her zaman benim için en güzeli, en muhteşemi, en harikasıydı....

Kaan?

Efendim güzelim

Burda mı uyudun sen?

Evet özür dilerim uykuya dalmışım

Özür dileme... iyiki yanımda uyudun bitanem...

N-ne? N-nasıl yani?

Kendimi güvende hissettim. Hiç olmadığı kadar... Harika uyudum dün gece... Teşekkür ederim...

Ö-önemli değil

Ya bu ne kadar tatlı bir kız. Hemen yanağından bir makas aldım. O da gülümsedi. Yani eskiden olsa terslerdi.

Kod Adı: AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin