8.časť - "Nie"

712 68 4
                                    

Bola som prekvapená. Nie počkať, bola som strašne veľmi prekvapená. Moje ruky boli povesené pozdĺž môjho tela, zatiaľ čo tie jeho boli na mojich bokoch. Oči som mala zo šoku zavreté a bozk som po opätovala po malých kúskoch, ak sa to tak dá nazvať. Nevedela som ako mám reagovať. Nemyslite si, že som sa nikdy predtým nebozkávala ale u neho ma to prekvapilo. Pomaly a opatrne som sa od neho odtiahla. Všimla som si ako preskúmaval moju tvár. Asi hľadal nejakú emóciu alebo náznak radosti, no nenašiel nič. Aspoň si myslím, teda pokúšala som sa byť vážna.  Odstúpil pár krokov dozadu a oprel sa o kufor auta. Svoj pohľad nechával stále na mne. Rozhodne som nechcela prehovoriť ako prvá. Buď on alebo bude ticho celú dobu kým nepôjdeme domov. Stop sa mi v taktom to stave rozhodne bude ťažko zastavovať. Blato mám všade na tele a na vlasoch a pravdepodobne vyzerám ako nejaký bezdomovec. Auto som obišla a otvorila dvere na strane spolujazdca. Mikinu som si vyzliekla a vlasy stiahla do gumičky. Nahneval ma fakt, že predsa budem musieť prehovoriť ako prvá. „Bude ti veľmi vadiť, keď ti zašpiním poťah?“  opýtala som sa ho a otočila sa smerom k nemu.

„Nie, dám ho vyprať“ odpovedala a odrazil sa od auta. Svojím telom som sa otočila tak ako som bola predtým a vyzula si topánky. V slabom svetle som si všimla, že zadnú časť riflí až tak špinavú nemám. Nasadla som a topánky s mikinou si položila pod nohy. Dvere od auta som zavrela a oprela sa o ne. V interiéry auta bolo teplejšie ako vonku. Neviem ako sa mi podarilo zaspať

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Rukou som prešla po posteli a chcela si ju strčiť pod vankúš. No miesto vankúša som narazila na niečo mäkké, teplé a vyžarovalo z toho teplo. Prstami som prešla po objekte a narazila na rôzne kopce či diery. Zrazu som pocítila niečo chlpaté, veľmi chlpaté. Otvorila som jedno oko a môj pohľad sa stretol s tým Niallovim. Na tvári mal pobavený úsmev a všimla som si, že ten môj „záhadný objekt“ bola vlastne Niallova hlava. Prsty som mala zapletené v jeho vlasoch. Ihneď som ruku vytiahla a schovala ju pod vankúš. „Myslel som si, že mi vypichneš oči“ povedal pobavene. Zazrela som po ňom.

„Aj tebe dobré ráno“ odpovedala som sarkasticky a posadila sa. Všimla som si, že ležím v posteli a na sebe mám iba tričko a nejaké tepláky, ktoré som mala stiahnuté niekde v polke stehien. Ešte šťastie, že som pod paplónom. Potiahla som si ich vyššie a mohla som si všimnúť, že mi boli veľké. Opravujem veľmi veľké.  „Ty si ma prezliekal?“ zarazene som sa ho opýtala a pozrela sa na neho. 

WONDERFUL (Niall Horan)Where stories live. Discover now