23. Fejezet - Melody Szemszöge

16 2 2
                                    

Junwo kikapta a fülemből a fülhallgató egyik felét, és a sajátjába rakta.
-Akkor? - kérdezte, és aprót sóhajtott.
-A második ötlet jobb. - bambán nézett rám. Ahogy szokott. -... Szerintem. - tettem hozzá halkan a biztonság kedvéért. Semmi kedvem nem volt most vitatkozni vele.
-Akkor azt mondjuk?
-Hát... Azért tedd hozzá, hogy van még sok ötletünk.
-Rendben. - bólintott. Kyung beült legelőre, Shiwo mellé, Seongah és Sunhwa Unnik pedig középre. Mi ültünk leghátul.
-Mindenki kész? - kérdezte Shiwo oppa, jelezve, hogy indulni szándékozik.
-Igen is kapitány! - kiáltottam lelkesen szinte teljesen egyszerre Kyungmoval. Összenevettünk.
-Ah, Maknae-k. - kacagott aprót Sunhwa is, majd beindította a kocsi motorját. Billy, az autó egy nagy mordulással elindult.
-Oppa, elmentetted este a dalt? - kérdeztem.
-Persze.
-És... Meghallgattad előtte?
-Nem. El voltam foglalva azzal, hogy alszol. Boccs. - forgatta a szemeit.
-És... Nem lesz ebből baj? Mi van ha nem jó?
-Szeretnéd most meghallgatni? Itt van a telefonomon is, de a pendrive-ra is felmásoltam.
-Persze. De ha valamit elszúrtál, annak már mindegy. Nem fogjuk tudni kijavítani. - Junwo kirántotta a telefonomból a fülhallgatót, mintha nem is hallotta volna, amit mondok, és a saját mobiljára csatlakoztatta.
-Durvábban nem ment volna? - tettem fel a nyilvánvalóan költői kérdést, de muszáj volt válaszolnia rá. Naná. Természetesen. Nem is Junwo lenne.
-Mindig lehet durvábban, kislány. - kacsintott.
-Fúj. - ráncoltam a szemöldökömet.
-Na mi van, te pokol fajzat? Hová tűntek a szarvaid hirtelen?
-Pedofil vagy.
-Semmi konkrétat nem mondtam, és asszem' már elmúltál 19.
-Az csak egy dolog.
-Nem vagyok sokkal idősebb.
-Ezt értsem úgy, hogy van esélyem nálad?- mosolyodtam el ravaszul.
-Max a halálom után, cica. - lökött arrébb, mire nevettem.
-Hah! - kerekedtek el a szemeim. - Hidd el, fogsz te még akarni engem. - Csíntalanul felhúztam a szemöldökömet, és a hajamba túrtam.
-Álmodban esetleg.
-Hmm. - előre dőltem, és a térdeimre támaszkodtam. A méla csend beült közénk. Az agyam újra kezdte játszani az elmúlt pár másodpercben elhangzott mondatokat. Mégis mi a fenét csinálok? Én... Flörtölök Junwoval? Mi vezetett arra, hogy ezeket mondjam? Hihetetlen... Ha esetleg nem veszekedünk, flörtöni fogunk egymással? Igazság szerint... Ha bele gondolunk... Ő kezdte. Én csak folytattam. Nem tehetek róla, hogy bevonzott az olcsó kis játékába! Talán komolyan gondolta? Szándékosan csinálja, hogy lássa, kapható vagyok-e? Ahj, bárcsak veszekedem volna vele inkább! Egy percig sem gondoltam komolyan, amiket mondtam!
Ez nem igaz. - indult el a dal a fülemben. Mi? Miért pont most? Dehogy nem igaz!
El sem tudod hinni, hogy mit érzek. Szavakba önthetetlen. Hogy lehet valakit egyszerre gyűlölni és imádni? - Mi? Mi ez a szöveg? És ráadásul ezt én éneklem? Ez lehetetlen. Nem! Semmit nem érzek Junwo iránt.
 Ez még... Igazából vicces is. Nevetnem kell. Ha ha ha...Már a gondolat is röhejes.
-Na ja. - szólaltam fel, majd Junwora pillantottam. Furcsán nézett rám.
-Mi?
-Ja... Öhm... Csak kitörtek a gondolatok.. - éreztem, hogy az arcom halványan elpirul. Még jó, hogy nem 15 másodperccel ez előtt törtek ki azok a gondolatok...
-Értem. Ijesztő. Tartsd magadban.
-Ahj már. - meglöktem a vállát. El a kezekkel, Melody! Ne szítsd a már amúgy is lángoló tűzet, kérlek... - Veled is előfordul.
-Ez hülyeség.
-Megy egy francot! Múlt este is beszéltél álmodban!
-Az más.
-Nem más! Kerested a macidat! És hasonlóan ijesztő volt. A gondolatok is tudnak hangosak lenni!
-Miről beszélsz? Soha nem is aludtam macival! - a térdemre csapott mérgesen, majd elkapta a kezét. Éreztem tenyerének nyomát. Nem ütött nagyot, még is bizsergett a helye... Mi a franc folyik itt?! Pár másodpercig csak csendben ült. - Nekem nyuszim volt. - tette hozzá halkan. Az autóban ülő összes ember felkapta a fejét hirtelen, és mind egyszerre kezdtünk nevetni.
-Minden kemény srác volt gyerek valaha. - mondta Shiwo, és megvillantotta sármos mosolyát.
-Igen, Hyung? Akkor mesélj csak arról a cumiról, amit Shiwo, a szívtipró még 11 éves korában is magával vitt a suliba!
-Nyolc évesen cumiztam utoljára. Csak... Megnyugtatott, hogy ott van velem. - mondta Shiwo, majd szégyenlősen elmosolyodott.
-Egyem a szíved, Oppa! - kacagott Sunhwa Unni, és szeretetteljesen megsimogatta Shiwo vállát.
-Nekem még most is van plüssöm. Miért baj az? - vonta fel a szemöldökét értetlenül Kyung. Nevettünk.
-Milyen plüss? - kérdezte Seongah, félbe hagyva mobiljának nyomkodását.
-Egy elefánt. Totónak hívják, és az unokaöcsémtől kaptam három éve. Eredetileg Tobias lett volna a neve, de ezt az öcsém nem tudta kimondani, ezért szimplán Totó lett.
-Nekem tetszik. - mondtam.
-Hol tartod? Még sosem találkoztam vele. - szólt Junwo, majd a hajába túrt.
-A párnámon van. Mindig.
-Otthon megnézem. - bólintott, majd újra a zenére koncentrált. Én is igyekeztem, de a gondolataim nem igazán hagytak nyugodni...


 Billy leparkolt a cég épületének parkolójában. A cég egy másik bandájának logójával ellátott kisbusz is ott parkolt jelenleg.
- Hát ez? - kérdeztem.
- A lányok ma indulnak turnéra. A saját buszuk viszi őket a reptérre.
- Azta.. - néztünk ámulattal a kocsira mind. Gyönyörű, metálfekete festése volt, a nagy tolóajtón pedig a banda színeiben, azúrkék, limezöld, és halvány rózsaszín átmenetben a logó, a jelmondat, és a nevük. A kocsi hátulján pedig egy csoportkép a lányokról.
- Nekünk is lesz ilyenünk? Ugye lesz?! - kérdezte ámulattal Seongah, és izgatottan tapsikolni kezdett.
- Hát... Reméljük. De biztos nem mostanában. Azért ők mar jó ideje a szakmában vannak. - felelt Sunhwa.
- És nagyot robbantak a debütálásukkor. - mondta Junwo. - Megalapozták vele minden sikerüket.
- És az ő árnyékukban fogunk debütálni. - feleltem. Azt hiszem rám ragadt egy kicsi Junwo pesszimizmusából... Basszus..
- Ők is árnyékban debütáltak. - összenéztünk. Na igen. Ennek a bandának mindenki tudja a történetét. Általuk virágzott fel a cég, szóval majdnem csak tanították a gyakornokoknak a sztorit, mint az általános történelmet.
- És ügyesen kimásztak belőle. - tette Junwo és az én vállamra a kezét Shiwo. - Tanuljunk tőlük!
- Most inkább menjünk. El fogunk késni. - Sunhwa megfogta az autót csodáló Kyung és Seongah csuklóját, és maga után húzta őket.
- Sunhwa Noona tényleg olyan, mint egy anya. - mondta Junwo, és elmosolyodott.
- Hát, úgy kell szeretnünk egymást, mint egy család. És egy baráti társaságban is könnyen kialakulnak a családi szerepek, hát még ha össze is vagyunk zárva! - mondta Shiwo, majd mi is elindultunk a többiek után a bejárat felé.
- És Oppa, szerinted hogy áll fel a LikeU Family? - kérdeztem.
- Nos, azt hiszem, egyértelmű, hogy a szülő szerep rám és Sunhwa-ra jutott. Kyungie egyértelműen a gyerek. Talán még Seongah is. De rád és Junwora ezt nem mondanám.
- Nem hát. Junwo Oppa inkább a zsémbes nagybácsi. - nevettem, mire Jun meglökte a vállam.
- És akkor te mi vagy? - vonta fel a szemöldökét felháborodva, és Shiwo felé fordult.-Oh, dehogy nem, Hyung, hidd el, Melody egy gyerek. Inkább Seongah volna jó nagynéninek.
- Jó tündér kereszt anyu. - nevetett Shiwo. Morcosan kiléptem középről, és Shiwo mellé álltam. Persze. Még hogy Junwo meg Seongah nagybácsinak és nagynéninek. Legyenek is. Ámen. De akkor ne flörtölgessen velem a kocsi hátsó ülésén! - Tudod mit, Junwo Oppa? Igaz. Inkább leszek apuci pici hercegnője, mint a tiéd! - átöleltem Shiwot, mire ő nevetett.
- Helyes! Legyél is! - kiáltotta.
- Jó! - dobbantottam egyet.
- Rendben! - Junwo szemei mindig kikerekednek, amikor kiabál. Ilyenkor olyan látványt nyújt, mint egy szorulásos csiga. De jelen pillanatban meg kellett állnom a nevetést. Az komolytalanná tenne. Így hát fogtam magam, és Sunhwaék mellé trappoltam.
- Látom, mindketten jól aludtatok. - nevetett Shiwo.
- Jah, vele nem nehéz. - forgatta szemeit Junwo, és unottan vakarni kezdte füle tövét.
- Mi? - torpant meg Shiwo.
- Vagy is... Ah... Nem így étettem.. na... Már a megbeszélésen gondolkodom.
- Aha... Értem. - Shiwo kacéran elmosolyodott.
- Verd ki a fejedből!
- Micsodát? - nézett Junwora ártatlanul.
- Tudod jól. Eszedbe se jusson! - Junwo sóhajtott, majd előre jött, és mellém állt. Mellém, nem Seongah mellé.

LikeUWhere stories live. Discover now