Spotkanie po latach

41 3 4
                                    

Pov. Haruka
W z uśmiechem na twarzy siedziałam w pokoju nauczycielskim. - A ty co taka radosna? - spojrzałam na wujka. - A nie wiem... Tak jakoś? A co? Zazdrosny jesteś? - odłożyłam sprawdziany na stolik. - Uważaj, bo zacznę - zażartował. Poczułam jak ktoś mnie czorcha po włosach. - Witaj młoda - All Might... - Hot Water - przerwałam mu. Moja mina od razu nabrała grymasu i przełożyłam jego rękę na książki. - Mówiłam żebyś mnie nie dotykał i nie mówił do mnie po imieniu - dodałam. - Widać, że wdaje się w ciebie Shota - się zaśmiał. - Co chcesz przez to powiedzieć? - wstałam. Podeszłam do niego i się uśmiechnęłam chłodno. - Jeśli jeszcze raz spróbujesz obrazić mojego wujka to obiecuje Ci wcześniejszą emeryturę - powiedziałam. Zabrzmiał dzwonek. Zabrałam swoją torbę z rzeczami i poszłam do drzwi. - Miłego dnia - rzuciłam i wyszłam. Ustałam przed drzwiami ogólniaka i się uspokoiłam. Weszłam do środka, przedstawiłam się i zaczęłam lekcje. Po zajęciach większość klasy wyszła. - Hitoshi Shinso. Myślałam, że się nie zobaczymy - podeszłam do jego ławki. Spojrzał na mnie zdziwiony. - Nie pamiętasz mnie? Ta ja Haruka - przechyliłam głowę w bok. - Jakoś Ci nie wierzę - westchnęłam. Pokazałam mu moje ciemnoszare oko. - A teraz? - spytałam. Przytaknął. - Widzimy się po zajęciach? - zaproponowałam. - Dobrze - się lekko uśmiechnął. Odwzajemniłam gest i wyszłam z klasy. Z spuszczoną głową i z lekkim uśmiechem wracałam do wcześniejszego miejsca. Nagle na kogoś wpadłam. - Em... Przepraszam - spojrzałam na osobę przede mną. - Oh... Haru..heh.. To znaczy Hot Water - Neito? - Heh... Okej... To ja już pójdę. Dobra? - się zakłopotałam. Bez jego odpowiedzi jak najszybciej poszłam do pokoju nauczycielskiego. Dlaczego tak się dziwnie poczułam? Może lepiej nie będę zwracać na to uwagi.

Hejo!
Sorki za brak rozdziałów, ale nie mam weny i się czuję jakbym tę książkę robiła nadaremno. Nwm czy to temu, że słabo piszę, czy... Okej nie ważne.
To do next!

Toksyczna Miłość (BnHA OcxCanon)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz