Pov. Haruka
Minęły już dwa dni May bardzo dobrze się spisuje jak na jej szkołę to normalne. Właśnie wracałam do swojego pokoju, ponieważ jak to by powiedzieć... JEDEN UCZEŃ ZROBIŁ MI KOLEJNĄ BLIZNĘ NA PLECACH. Recover Girl kazała mi się nie obciążać więc mój wujek wysłał mnie do siebie. Otwierając drzwi położyłam się na łóżku i zasnęłam.
Pov. Bakugo
Jebany ptakoczłek! To wszystko jego wina! Wszedłem do windy z mieszańcem.
- Idziesz do Haruki? - no jasne, że tak debilu!
- Tch, a co cię to? - wzruszył ramionami i wyszedł.
Ruszyłem do swojego pokoju, ale się zatrzymałem i spojrzałem na drzwi obok. Podszedłem do nich i je otworzyłem. Teraz przez nową idiotkę są tu walizki. Dobrze, że jej tu nie ma. Zauważyłem Harukę na łóżku. Usiadłem obok i zabrałem parę kosmyków z jej twarzy. Poczułem jak mnie policzki pieką.
- Co ty robisz? - złapała mnie za nadgarstek.
- Sprawdzałem jak się czujesz, debilko - spojrzałem na biurko.
- A czemu? Nie jestem dzieckiem. Kuźwa - usiadła i puściła moją rękę.
- Jesteś. Stać tak blisko walki i nie uważać. Jak na dziecko przystało - wstała chwiejnym krokiem.
- Poucza mnie dupek.... Nieźle - odwróciła się w moją stronę.
- Czego? - spytałem.
- A nic. Tak po prostu - usiadła obok na podłodze.Pov. Haruka
Jak na niego to jest dziwne. Się martwi o mnie i jeszcze nie zrobił awantury. Mógłby być taki codziennie. Zamknęłam oczy i się uśmiechnęłam.
- Mógłbyś być taki codziennie - się zaśmiałam.
- Hah? - spojrzałam na niego. Był czerwony na policzkach. Przyłożyłam rękę do jego czoła. - A ty co robisz? - spytał.
- Sprawdzam czy gorączki nie masz - złapał za moją rękę i przyciągnął do siebie. Nasze twarze były bardzo blisko siebie. Się zarumieniłam.
- Koni- Oh to nie przeszkadzam. Miłej zabawy! - weszła i wyszła Lee.
- Kim to nie tak! Czekaj! - wybiegłam za nią. Przez resztę dnia tłumaczyłam jej co się stało.Wiem, że krótki, ale nie bijcie!
Znalazłam w internecie, że imię
Haruka oznacza dystans.
Wybrałam je, bo ładnie brzmiało i o dziwo znaczenie też pasuje.
Okej.
To do next!
CZYTASZ
Toksyczna Miłość (BnHA OcxCanon)
AcciónHaruka Konishita zwykła 16 dziewczyna... no nie do końca. Dostaje pracę w U.A (wiem to jest nie legalne) i poznaje nowe osoby. Jakie są jej dalsze losy?