Że co?

22 0 2
                                    

Pov. Haruka

Wzięłam kartę z pierwszej gromadki i wypadła mi 4 kier. Poczekałam aż wszyscy wezmą karty.
- Jej! Jestem królem! - pisnęła Hagaruke - A więc... Sąsiedzi 4 serca muszą tulić lub mieć głowę na jej kolanach przez kolejne dwa rozdania - dodała.
Karta wypadła mi z ręki pokazując kim jestem. Spojrzałam na osoby obok. Todoroki i Bakugo... Spojrzeli na mnie i na siebie.
- Ja... Może się odsunę - miałam zamiar wstać, ale zatrzymało mnie ramię blondyna.
- Zostajesz - powiedział krótko i oschle.
- Nie gnieć mnie tak! Flaki zaraz ze mnie wyciśniesz! - próbowałam się wyrwać.
- To ty przestań się szarpać! - jak powiedział tak zrobiłam.
Todoroki położył głowę na moich kolanach. Wszyscy oddali karty i znowu je zmieszano tylko, że w jednej gromadzie. Próbowałam wstać i wziąć jedną z kart, ale chłopacy mi przeszkadzali. W końcu Bakugo wstał i wziął nam karty. Żaden z nas nie ma króla... Super. Ja jestem 6 wino, Bakugo 3 kier, a Todoroki 4 wino.
- Jestem królem! - krzyknął Mineta - To... 4 wino mówi rozmiar stanika! - spojrzałam na Todorokiego.
- A faceci w ogóle się liczą? - spytałam.
Todoroki usiadł prosto pokazując kartę. - Nie noszę stanika - powiedział i wrócił do wcześniejszej pozycji.
Kolejne rozdania były coraz dziwniejsze. Moi dwaj oprawcy już wrócili na swoje miejsca i mam spokój. Wylosowałam 2 żołądź.
- Teraz to ja jestem królem! - oznajmił Denki - A więc... 2 i 3 żołądź muszą się pocałować i żeby nie było, że nie mówiłem gdzie to.... W usta! - dodał.
Poczułam jak moje policzki zaczynały piec. Pokazałam swoją kartę. Nikt nie pokazał swojej.
- Zabiję cię ty debilu - usłyszałam głos tapczana.

C.D.N
Czy ktoś wie gdzie już można obejrzeć 4 sezon? Bo już powinien wyjść! A więc kampai!
To do next!

Toksyczna Miłość (BnHA OcxCanon)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz