If I was your toilet paper I can touch your but

829 25 1
                                    

Felix POV:

Jag satt vid tv:n och spelade FIFA. Helt forever alone. Oscar var och köpte chips. Han hade bestämt att vi skulle kolla på film. För min kära pojkvän drogar filmer förstår ni. Vi skulle se nån film divergent hette den tror jag (om ni inte har sett den. LOOK AT THIS MOVE NOOW)

- YEEEES JAG ÄR BÄST!! Skrek jag när jag gjorde mål.

Ogge var inte heller hemma. Han var ute och letade efter Omar. Igen!! Han var tydligen arg. Återigen: IGEN!!

- film time!!! Oscar kom in och slängde sig i soffan. Jag reste mig upp och började hjälpa honom att plocka iordning sakerna på bordet och allt sånt. Eftersom att vi mer eller mindre hade flyttat hem till Ogge så visste vi vart allt skulle stå. Snart var det mörkt i rummet och vi hade det faktiskt väldigt mysigt med filtar chips och Cola!! Jag la huvudet i Oscars knä. Jag brukade göra det på folk. Eller ja folk och folk. Ogge och Oscar rättare sagt. Det var dom två jag kände mig mest säker vid. Omar också förstås men ogge och jag hade känt varandra lääääääänge och Oscar var min pojkvän så jag litade på honom också. Omar var min bästa vän. Honom kunde man snacka om allt med. Ogge förstod mig så bra att jag inte kunde snacka med honom. För när jag hade ett problem kunde jag inte ljuga för honom. Han visste direkt om jag gjorde det. Och Oscar. Han är det bästa jag har här på jorden. That's it!!! Han grejade med mitt hår under tiden filmen startade.

- Oscar. Mumlade jag

- mm. Svarade han

- detta är mysigt.

Han böjde sig över mitt huvud och kysste mig på munnen. Då startade filmen på riktigt.

Den var grymt bra. Efter typ 20 minuter var jag helt fast. Jag var så inne i filmen att jag inte märkte att Ogge och Omar kommit in.

- vad kollar ni på?? Undrade Ogge

- Woow shiit!! När kom du in. Och du. La jag till och pekade på Omar.

- för typ 5 minuter sedan. Svarade Ogge.

Jag nickade och fortsatte titta på filmen. Ogge sträckte sig efter chipsen. När han skulle stoppa in dom i munnen tog Omar tag i hans hand.

Han gapade och höjde ögonbrynen. Ogge suckade och gav honom några chips.

****Oscars POV 1/5 timme senare*****

Filmen var slut och Felix hade somnat i soffan. Han är så otroligt gullig när han sover. Ogge sov också. Men inte Omar. Han satt med mobilen. Ogge satt i Omars knä med huvudet lutat mot fåtöljen. Omar ryckte till och sa:

- nej Ogge usch. Han dreglar på mig.

Jag började as garva. Tydligen rätt så högt för Felix vände sig om och sa:

- tyst jag sover.

Han la huvudet i mitt knä och somnade om. Omar gjorde ett tappert försök att putta bort Ogge. Det gick åt skit dåligt. Ogge mumlade nått i sömnen och la sig tillrätta igen.

- men hjälp mig då. Omar kollade på mig.

Jag lyfte upp Felix och gick till Ogges rum. Jag bäddade ner honom och gick ut till Omar igen. Lyfte upp Ogge och gick tillbaka till hans rum. Jag la honom bredvid Felix och la täcket över honom också.

Sedan gick jag ut till Omar.

- du Omar. Sa jag eftertänksamt.

- ja det är jag svarade han

- varför grät du förut. Och varför var du arg på Ogge??

Omar stelnade till.

- det är nog bättre om Ogge får berätta det själv. Svarade han kallt.

Det blev ganska stelt efter det. Jag kunde inte sluta undra vad det var.

Omars POV:

Efter att Oscar frågade om det där med Ogge blev det ganska stelt. Det gick någon timme utan att det hände något särskilt. Ogge och Felix sov och jag och Oscar spelade FIFA. Sedan kom Oscar med en jätte smart ide.

- ska vi ha fest?? Alltså bjuda hit massa personer och ha party!! Det är ju sommarlov!!

- jaaa!! Jublade jag.

Vi sprang in för att väcka fogge. Men stannade i dörröppningen båda två.

- Aaaaaaaw va söta. Sa vi samtidigt.

Ogge låg och höll om Felix och Felix hade huvudet lutat mot Ogges. Men nu skulle det ju bli fest. Jag gick fram till Ogge och skakade i honom jag visste att han hatade det.

- Omar sluta!! Ogge lät irriterad

- vi ska ha fest!! Sa jag glatt utan att bry mig om Ogges irriterade klagande.

- VAA!!??? Ogge studsade upp. VART NÄR HUR!???

- tyst! Sa jag en aning kaxigt.

Han tystnade och kollade på mig med ledsen min.

- oj nej förlåt. Jag menade inte att låta så elak. Jag kramade honom. Jag fick så lätt skuldkänslor.

Jag släppte Ogge och sa:

- vi ska ha fest. Här imorgon ikväll.

- va?? Oscar tittade frågande på mig. Det sa jag inte.

- nej men vi hinner inte få hit tillräckligt många ikväll klockan är redan 20.00

- oj!! Ja okej då.

Felix satte sig upp och sa:

- vadå??

- vi ska ha fest mumlade Oscar.

- najjs!! Felix lät uppspelt. Men då kom jag på en hake.

___________________________

För det första: videon i början har inte ett skit med detta kapitlet att göra. Tycker bara att den är så otroligt gullig. #oscarenestadlove och två. Tack till alla som läser/kommenterar love to you😘😘 har fixat en logga!! Min profilbild. Men den är inte så snygg. Ska göra en bättre nån dag. Och så har jag bytt omslag också. Men vi ses nissar❤️

Halfway to hell {Foscar&Ogmar}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora