Oscars POV:
Jag vaknade först utav alla. Ogge låg på mage med ena benet utanför sängen. Felix huvud lutades mot sängbordet. Jag kunde nästan lova att han skulle slå huvudet i det när han vaknade! och Omar. Han låg med huvudet på kudden och typ röven rakt upp. Jag kunde knappt hålla mig för skratt. Han är så sjukt sexig när han sover. Or not!!! Jag började rota i Ogges garderob efter nått att ha på mig. Jag hittade ett par mjukis byxor och en grå tjocktröja som jag drog över huvudet. Sedan gick jag ner och satte på tv:n. Ogge hade många kanaler och snart hittade jag nått att titta på. American pie. Jag skrattade till lite då och då. Efter kanske 20 minuter blev jag hungrig också. Jag hittade flingor och tog hela paketet. När jag satt som bekvämast med flingorna i handen kom Felix in.
- tja! vad kollar du på?? Sa han hest.
- American pie. Svarade jag.
Han skrattade och satte sig bredvid mig. Och la huvudet i mitt knä.
- eyy flingor. Ge mig! han gapade.
Jag tog en hel näve och tryckte in i munnen på honom.
Han grymtade något som inte gick att höra och tuggade som om det gällde livet. Jag frös om huvudet kände jag. Konstigt nog. Jag reste mig upp och började gå mot ogges rum.
- vart ska du?? undrade Felix
- hämta en mössa. Jag fryser.
Han nickade och vände sig mot tv:n igen. Jag gick in i ogges rum och började leta. Snart hittade jag en svart mössa med texten: "shut up bitch" på. Den tar vi!! Jag tryckte ner mössan på huvudet och tittade på Ogge och Omar. Dom var för söta. Ogge höll om Omar som om han var en nallebjörn och Omar hade bytt till nån ännu konstigare ställning.
Jag skrattade till lite och gick ut till Felix igen.
- shut up bitch!! sa han när jag kom in.
Först kände jag mig en aning förolämpad. Men snart förstod jag vad han fått det ifrån!
- nu blev ju Oscar ledsen sa jag och putade med underläppen.
Han skrattade och sa:
- då kanske Oscar vill ha en kram så att han blir glad igen??
- aa det kanske Oscar vill. Log jag.
Felix reste sig upp och gav mig en kram. Han kysste mig på kinden och sa:
- ska vi väcka kärleksparet??
- ska bli najjs. Skrattade jag.
Jag tog två grytlock och Felix tog en tidning och gjorde en tratt av den (eller säger man tratt?? Ni fattar vad jag menar) sedan gick vi in till ogmar. Felix började "blåsa" i tidningen och göra massa ljud i den så att det lät dubbelt så högt. Och jag smällde locken emot varandra.
- HÅLL KÄFTEN!!! Skrek Ogge.
Jag skramlade ännu mer. Och Felix lät ännu högre.
- HÖR NI DÅLIGT ELLER?? STICK!! Ogge kastade en kudde mot oss.
- Ogge chilla. Ditt morgonhumör suger!! Sa Felix och flinade.
Ogge la huvudet under kudden och låtsades sova. Jag gick fram till honom och stack ett finger i Sidan på honom. Han vände på sig och mumlade nått. Jag började kittla honom. I början fnissade han bara men snart skrattade han högt.
- SLUTA!! OMAR VAKNA JAG DÖR!! Skrek han skrattandes.
Omar satte sig upp i sängen.
- va?? Sa han trött.
BINABASA MO ANG
Halfway to hell {Foscar&Ogmar}
FanfictionFelix Oscar Omar och Ogge. Fyra oskiljaktiga killar. Dom där killarna, med vänskapen som ingen kunde förstöra. Felix är killen som vekar cool. Bad boy som bara leker med folk. Oscar verkar vara den där lite osäkra killen som tänker lite för mycket...