1.7

15.9K 400 71
                                    


Bacaklarımı havuzun içerisinde yavaşça sallarken gözlerim babamın camlar ile kaplı odasındaydı. Asistanı ile çalışıyorlardı ve fazla odaklı gözüküyorlardı.

Göz devirerek bakışlarımı ışıklar ile aydınlatılmış bahçeye çevirdim. Bir saatten fazladır bahçede geziyordum ve babamın artık bir mola vermesini bekliyordum. Eğer Rebecca yalnız kalırsa sabırsızlıkla cevabını beklediğim soruyu sorabilecektim.

'Bay Malik' olması ihtimali çok büyüktü ve bu yüzden hiç olmadığım kadar heyecanlı hissediyordum.

Onun yüzünü gördüğümde düşüncelerim nasıl değişecekti bilmiyordum ama ona bağlandığım gerçeği vardı. Onu her türlü isteyeceğimi düşünüyordum, yüzünü görmeden ona karşı ilgi duymuştum. Görüntüsünün bunu olumsuz anlamda değiştireceğini düşünmüyordum.

Telefonuma gelen mesajla düşüncelerimden çıkarak telefonumu elime aldım ve ışıklı ekranı üzerindeki mesaj kutusuna tıkladım.

Bilinmeyen numara: Eve daha yeni geldim ve oldukça bitkin hissediyorum

Bilinmeyen numara: Sen neler yapıyorsun?

Mesajlarını okuduktan sonra bakışlarımı yeniden babamın çalışma odasına çevirdim. Sanırım yeni bir dosya açıyorlardı. Derin bir nefes aldım.

Kylie: Babamın doğum günü için davet organize ediyorum

Bu aslında yalan sayılmazdı, onun yaş günü için şık bir davet organize ediyordum. Aslında bu onu bulma planımda da oldukça işime yarayacaktı.

Bilinmeyen numara: Bende davetli miyim?

Bilinmeyen numara: Sonuçta yakın arkadaşımın doğum günü

Kylie: Belki ismini bilseydim sana davetiye yollardım ve orada olurdun

Bilinmeyen numara: Zaten orada olacağım, yakınında

Dudaklarımı ıslatarak hafifçe gülümsedim ve ılık rüzgardan dolayı uçuşan saçlarımı tek omzumda topladım. Gözlerimi telefon ekranından yukarı kaydırdığımda babamın kapıya ulaştığını görmemle hızlıca ayağa kalktım. Rebecca dosyaları topluyordu, sanırım gidiyordu.

Aceleci adımlarımla içeri koştum ve beyaz kapının önüne geldim. Yüzüme umut dolu bir gülümseme yerleştirerek odaya girdim.

Kapının açılma sesini duyması ile birlikte büyük gözleri gözlük ardından benim üzerime dönmüştü.

"Selam, Kylie."

Gülümseyerek konuştuğunda ona hızlıca karşılık verdim. "Selam, Rebecca. Seni yalnız yakalamam iyi oldu." Yanında durarak konuştuğumda gülümsemesi üzerine merak duygusu da yüklenmişti.

"Ne oldu?"

"Aslında yardımına ihtiyacım var."

Gözlerimi kısarak konuştuğumda beklenti ile yüzüme baktı. "Birkaç gün sonra babamın doğum günü olduğunu biliyorsundur. Güzel bir parti organize ediyorum ve yakın olduğu insanlara davetiye yolluyorum. Bir kişinin tam olarak ismini bulmakta zorluk çekiyorum."

Alt dudağımı ısırdığımda kafasını sallayıp gülümsedi. "Ah tabii ki, kimi arıyorsun?"

"Bay Malik... Tam ismini istiyorum, davetiye üzerine yazmak için."

Heyecanla gözlerine bakarken doğru yolda olmam için tanrıya yalvarıyordum.

"Zayn Malik olmalı, babanın yakın bir arkadaşı. Hatta bir ara onun şirketi ile bir proje üzerinde ortaklık yapmıştık."

Boğazım adete kururken dudaklarım arasından kaçan sevinç nidası ile birlikte ona hızlıca sarıldım. Rebecca afallarken sevinçten yerimde zıplayarak ona sarılıyordum.

İşte doğru isimdi bu!

"Çok teşekkür ederim."

O bana şaşkınca bakarken koşarak odadan çıktım. Kalbim hızlıca atarken merdivenleri büyük bir hızla çıkıp odama ulaştım. Sessiz çığlıklarım içerisinde kendimi yatağa atarak hızlıca onu internette aratmaya başladım.

"Zayn Malik"

Fısıldayarak mırıldandım ve hızlıca fotoğraflar kısmına girdim. Karşılaştığım görseller ile birlikte gözlerim büyürken yatakta yavaşça doğruldum.

Ne yani bu şimdi o muydu?

Pardon, bu Yunan Tanrısı kılıklı adam o muydu?

Gözlerim etkileyici yüzü üzerinde gezinirken yutkunarak hızlıca başka bir resme geçtim. Dövmeleri ile tamamen benim öpüştüğüm adamdı.

Vücudumu basan sıcaklıkla birlikte bir videosu üzerine tıkladım. Takım elbisesi içerisinde oturarak şirketi ile ilgili röportaj veriyordu. Yasal olmayacak türden yakışıklıydı, her haraketi ve mimiği ile birlikte büyüleyici gözüküyordu.

Yakışıklı olacağını bekliyordum ama bu kadar da değil.

Telefonu kapayıp yatağıma atarak ayağa kalktım. Büyük pencelerimi açarak temiz havayı içime çekmeye başladım. İçimdeki sıcaklık tüm bedenimi ele geçirmişti ve oldukça farklı hissediyordum.

Büyü bozulmamıştı, bu gece ben ona büyülenmiştim.

~~~

Kylie, Bay Malik'i gördü. Umarım artık rahatlamışsınızdır.

Oy ve en önemlisi yorum istiyorum. Görüşlerinizi çok merak ediyorum.

Sizleri seviyorum

ℳℯ𝓁𝓁𝒾𝒻𝓁𝓊ℴ𝓊𝓈 | 𝒵𝓎𝓁𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin