2.8

13.8K 318 143
                                    




Sınır 100 oy ve 100 yorum, okuyan herkesten yorum rica ederim. Bölümü medyadakı şarkı ile okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum, biterse de başa sarın.

~~~

"Ne oldu sana?" Yüzüme gelen saç tutamını geri ittirerek burnumun ucuna parmak ucu ile dokunduğunda "Olmadı bir şey." dedim çatalı makarna içerisinde çevirerek.

"Emin misin? Bana karşı mesafeli davranıyorsun çünki." Elini çenesine yerleştirip kaşlarını yukarı kaldırdığında omuz silkerek yeşil sosu makarna içerisine döktüm. "Çünki sana kırgınım."

"Bunu biliyordum. Peki, nedenini öyrenebilir miyim?"

Beklenti ile ela gözlerini yüzüme dikmişti. "Çünki bana bağırdın." Çataldakı makarnayı alarak çiğnemeye başladım. Gözlerim suratına döndüğünde hafifçe gülümseyerek peçete ile dudaklarını sildi.

"Ben sana bağırmadım, Kylie. Sadece keskin bir dille ifade ettim kendimi, yeterince kibardım bence."

"Bence değildin."

Çatalını tabağa bıraktığında bakışlarımı yüzünde gezdirdim. "Kavga mı etmek istiyorsun yani? Birlikteyiz ve bu geceyi mahvetmek istemiyorum."

Alayla yüzüne bakıp arkama yaslanarak kollarımı göğüsümde bağladım. "Gece senin için benim kırgınlığımdan daha mı önemli? Zaten her şey mahvoldu, neyin savaşını veriyorsun?" Oldukça sakin bir şekilde yüzüme bakıyordu ama ben onunla bu konuyu tartışmak istiyordum.

"Ne zaman bu kadar alıngan oldun sen?" Bıkkın bir nefes alarak sıkıldığını belli ettiğinde "Ben hep böyleydim, sen demek ki beni doğru tanıyamamışsın. Bu kadar çabuk sıkılmaya başladığına göre bir kız çocuğuna demek ki katlanamıyorsun." dedim, dobra bir şekilde.

Masadan kalkarak merdivenlere doğru yürüdüğümde adımı seslnemesini umursamadım. Ona olgun bir kadın lazımdı ama ben o kişi değildim. Bay Malik yanlış kişiye aşık olmuş demek ki!

Odasına girdiğimde bir duşa ihtiyacım vardı. Üzerimdekileri çıkarıp yatak odasının zeminine atarak geniş banyodan içeri girdim. Bir tarafı cam ile kaplı olan duşa kabine girerek suyu açtım. Aynada kendime bakarak uzun saçlarımı omzumdan geriye doğru atıp elimi suyun altına uzattım kontrol etmek için sıcaklığı. Ilık suyun altına girerek bedenimi ıslatmaya başladığımda yan taraftan gelen sesle gözlerimi cama doğru çevirdim.

Gözleri bedenimde dolaşırken altındakı eşofmanı çıkararak bana doğru yaklaşmaya başladı. Karnımdakı garip kasılma ile gözlerimi karşımdakı fayansa diktim. Bedenim onu arkamda hissettiğimde gerilmişti.

Dövmeli kolları ince belime sarıldığında nefesimi tutarak boynumda onun sıcak nefesini hissettim. "Özür dilerim, sevgilim." Nazikçe fısıldayarak tenime öpücük bıraktı. "Seni kırdıysam tüm kalbimle özür dilerim." Tekrar ettiğinde sessizce suyun altında duruyordum.

Kalbim yumuşamıştı ve şu an tüm konu onunla olduğumuz an içerisindeydi. İkimiz de suyun altında tamamen çıplaktık. Ona doğru dönemiyordum bile, sanırım utanıyordum.

"Beni affetin mi?"

Kollarımı okşayarak nazikçe bedenimi kendine doğru çevirdiğinde başını aşağı eğmiş sadece gözlerime bakıyordu. Dudaklarımı ıslatıp kızaran yanaklarımla omuzlarından yüzüne bakabildiğimde başımı yavaşça olumlu anlamda salladım.

Dudakları üzerini kaplayan gülümseme ile kafasını eğip nazikçe dudaklarım üzerine öpücük bıraktı. Göz kapaklarım yumuşak dudaklarının baskısı ile hemen kapanmıştı. Elimi ensesine yerleştirip dudaklarımı aralayarak öpücüğüne karşılık vermeye başladım.

ℳℯ𝓁𝓁𝒾𝒻𝓁𝓊ℴ𝓊𝓈 | 𝒵𝓎𝓁𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin