1.9

18K 408 232
                                    

Sınır 100 oy ve 100 yorum. Özellikle satır arası yorum rica ediyorum sizlerden.

Bölümü şarkı ile mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum. Ve de medyaya Kylie'nin kıyafetini koydum, bakabilirsiniz.

🎀🎀🎀

"Gerçekten kıskandım." Annem konuştuğunda gözlerimi aynadakı görüntümden ayırarak gözlerimi yüzüne çevirdim.

"Neden?"

"Benim doğum günüm için hiç böyle bir parti organize etmedin."

"Ah!" Gülümseyerek yaklaşıp ona sarıldım. "Ama biliyorsun babamın kırk yaş doğum günü ve hem sana da hazırlayacağım. Söz veriyorum."

Yanağına küçük bir öpücük bıraktığımda kırmızı dudakları üzerine güzel bir gülümseme oluştu. "Biliyorum, bebeğim. Sadece şaka yapıyordum, baban içeride oldukça mutlu."

Kıkırdayarak kafamı olumlu anlamda salladım ve aynaya dönüp pembe elbisemin dar eteğini aşağı çekiştirerek gözlerimi yüzüme çevirdim. Asıl ben oldukça mutlu ve heyecanlıydım, onu görecektim.

"Geliyor musun?"

Kafamı olumlu anlamda sallayıp annemle birlikte lavobodan çıktık. Büyük ve ışıltılı salona doğru adımlarken gözlerimi aynı zamanda büyük bir heyecanla etrafta gezdiriyordum.

Muhtemelen gelmişti ama içerisi fazla kalabalık olduğu için onu bulmak biraz zaman alacaktı.

"Beğendin mi?"

Babama sarılarak konuştuğumda dudakları üzerinde gururlu ve sevinç dolu bir gülümseme oluşmuştu. "Hayatımda kutladığım en güzel doğum günü, benim küçük kızım büyümüş ve benim için doğum günü organize ediyor."

Gülerek alnıma kondurduğu öpücükle birlikte geri çekildim. "Artık benim de büyüdüğümü kabul etmen gerekiyor, babacığım."

"Sanırım." Onaylayan mırıltılar çıkarırken masa üzerindeki alkolsüz içkiden aldım. Dudaklarıma götürüp küçük bir yudum alırken duyduğum ses ile birlikte az kalsın boğazımda kalacaktı.

"Doğum günün kutlu olsun, Dave. Yaşlanıyorsun."

Hafifçe öksürerek kafamı kaldırırken onu tam olarak önümde bulmuştum. Kalbim deli gibi çırpınırken bu ani karşılaşma ile duraksamıştım.

Siyah takım elbise içerisinde bir sanat eseri gibi biçimlenmiş yüzü ile göz kamaştırıcıydı.

"İyi misin?"

Dudakları üzerindeki etkileyici gülümseme ile sorduğunda kafamı hafifçe olumlu anlamda salladım.

"Sende yaşlanacaksın Zayn, otuz olmana az kaldı."

On yedi yaşındakı kız ve otuz yaşındakı yasal olmayan aşkı. Derin bir nefes aldım, onunla birlikte her şey çok çekici geliyordu.

"Bu arada bu partiyi organize eden küçük kızım, Kylie ile tanış."

Gerçekten mi, baba? Küçük kızım mı?

Dolgun dudakları üzerindeki zevk dolu gülümsemesi ile elini bana doğru uzattığında titrekçe bir nefes alıp el sıkışmak için elimi aynı şekilde ona doğru uzattım.

Tüm yaşanmışlıklara rağmen ilk defa tanışıyormuşuz gibi geliyordu bana.

Elimi zarif bir şekilde dudaklarına götürerek nazik bir öpücük kondurduğunda titrek nefesimi dışarı verdim.

ℳℯ𝓁𝓁𝒾𝒻𝓁𝓊ℴ𝓊𝓈 | 𝒵𝓎𝓁𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin