2.5

13.5K 331 190
                                    

Sınır 100 oy ve 100 yorum. Medyadakı şarkı ile birlikte keyifli okumalar diliyorum.

~~~

"Evimizin her tarafını güller ile dolduran çocuğun ismi ne peki?"

Babamın sorusu ile başımı dosyalar üzerinden kaldırmadan aklıma gelen ilk ismi söyledim. "Ethan."

Babama 'gülleri gönderen yakın arkadaşlarından birisi ve sevgiliyiz onunla' dediğimi hayal bile edemiyorum. Eş zamanlı olarak başıma açılacak olan felaketleri de hayal edemiyordum.

"Sevgilin mi?"

Kafamı yavaşça olumsuz anlamda salladım ve düzenli bir şekilde kutuya yerleştirdiğim dosyaları ona uzattım. Sevgilim olduğunu söylesem bir zaman sonra tanıştırmamı isteyecekti. Zayn ile onu zaten tanıştıramazdım da çünki tanışıyorlardı oldukça yakından.

"Galiba o sevgili olmak istiyor yoksa benim odamdakı güllerin başka bir şey açıklaması olamaz."

Çalışma masası üzerindeki vazodakı beyaz güllere bakarak gülümsedim. "Önemli olan benim istemem ama merak etme ağırdan alıyorum."

"Sana güveniyorum."

Kafamı sallayıp diğer dosya kutusuna geçtiğimde kapı açılmıştı. "Yemek hazır, geliyor musunuz?"

Annem sorduğunda kafamı olumlu anlamda salladım. Dosyaları bırakıp kapıya doğru adımlarken babamın söyledikleri ile gözlerim irice açıldı. "Bu gece yemeğe Zayn'i de çağırdım, söyle bir servis daha açsınlar."

Sevgilim olan Zayn bu gece yemeğe geliyordu değil mi? Bundan daha büyük bir sürpriz hayal edemezdim.

Yanlarından ayrılıp odama çıkarak hızlıca telefonumu elime aldım.

Kylie: Bize yemeğe davetli olduğunu neden söylemedin, bana?

Dolabıma adımlayıp üzerimdeki şortu ve bluzu hızlıca çıkardım. İnce askılı saten bir elbise alarak üzerime giydim. Gelmesi açıkçası biraz beni endişelendirmişti ama yine de hoşuma gitmişti. Onu üç gündür görmemiştim, tam olarak dönme dolaptakı parmağını ağzıma aldığım olaydan sonra.

O an söyledikleri ile oldukça utanmış ve açıkçası biraz gerilmiştim. Ama şimdi aklımda çok yaramaz düşünceler dönüyordu, özellikle Rose'un bana anlattığı ateşli hikayeler ve tavsiyelerden sonra. Alt dudağımı ısırarak gülümseyip sabahlık tarzı saten kumaşı üzerime giyerken telefonumdan yükselen sesi duydum. Telefonumu alarak mesajı açıp okudum.

Zayn: Küçük sürprizleri sevdiğini düşünüyordum

Zayn: Şimdi arabadan inip kapınızı çalmam gerekiyor

Zayn: Yaklaşık bir dakika sonra kapının önünde görüşürüz, Küçük sevgilim

Dudaklarım üzerinde aptalca bir gülümseme berilirken kalbim şimdiden onu göreceğim için hızlıca atmaya başlamıştı. 

Telefonumu yatağa atıp ayna karşısına geçerek küçük aynamı ve rujumu alıp dikkatle dudaklarıma sürmeye başladım.

Telefonumu yatağa atıp ayna karşısına geçerek küçük aynamı ve rujumu alıp dikkatle dudaklarıma sürmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ℳℯ𝓁𝓁𝒾𝒻𝓁𝓊ℴ𝓊𝓈 | 𝒵𝓎𝓁𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin