2.3

14.6K 341 107
                                    

Sınır 150 oy ve 150 yorum. Sınırı geçerek bir sürü satır arası yorum yapacağınızdan oldukça umutluyum.

Medyadakı Zayn'in sesi ile kutsadığı şarkı eşliğinde bölümü okumanızı öneririm.

~~~

İndiğim taksi uzaklaşırken gözlerimi ardından uzun binaya çevirdim, şirketin önündeydim ama geciktiğimi biliyordum. Toplantıdan bahsetmiştim ve zamanı kaçırmıştım, birkaç arkadaşım beni oyalamıştı.

Telefonumu çıkarıp Ethan'dan gelen mesajlara cevap vermeye başladım, buraya onun yüzünden gecikmiş sayılırdım. Israrı ile sınıfta üç kişi kalıp biraz daha test çözmüştük. İleri geri adımlarken aniden ellerim arasından yukarı çekilen telefonla kafamı kaldırdım.

Zayn ile karşılaştığımda kaşlarını yukarı doğru kaldırıp bana bakıyordu. Yüzümde oluşan gülümseme ile yaklaşıp ona sarılacağım sırada bir adım geriye çekildi. Boşluğa düşmemle birlikte kaşlarım çatılırken ela gözlerine baktım.

"Verdiği sözleri tutmayan, küçük sevgilim, bence burası sarılmamız için hiç iyi bir konum değil."

Doğru söylüyordu, çalışanlardan birisi görebilirdi ve yanlış anlaşılırdı. Aslında tam olarak doğru anlaşılırdı ve felaket bundaydı.

"Özür dilerim, sınıfta biraz daha kalmak zorundaydım. Arkadaşlarımla test çözüyorduk."

Gözleri telefonumun ekranından bana doğru dönerken yavaşça dudaklarını ıslattı. "Sana 'tatlım' diye hitap eden Ethan ile demek sınıfta yalnızdın."

Bu saçma cümlesi ile yüzümü buruşturarak telefonu elinden aldım. "Hayır, yanımızda bir arkadaşımız daha vardı, üstelik Ethan ile benim yıllardır arkadaşlığımız var. Hitap şekli öyle olabilir ama altında böyle saçma imalar barındırmaya gerek yok."

Umarım saçma bir kıskançlık konuşması içerisine girmezdik, bu beni ondan biraz soğutabilirdi doğrusu.

"Tamam." Birkaç saniye yüzüme baktıktan sonra kafasını sallamıştı. "Sen neden içeride değilsin?"

"Toplantı bitti, sigara içmek için dışarı çıkmıştım, gel benimle."

"Tamam." Yürümeye başladığında arkasından gitmeye başladım. Telefonumu çantama koyarak eteğimin belini düzelttim. Birkaç sokak uzaklaştığımızda bana doğru dönerek kollarını belime sarmıştı. Yüzümde oluşan gülümseme ile birlikte memnuniyetle kolları arasına girdim.

Bedeninin sıcaklığı tenimi sararak beni gülümsetirken kafamı kaldırıp dudakları üzerine küçük bir öpücük bıraktım. Dudakları üzerinde yavaşça dilini gezdirerek kafasını aşağı eğip dudaklarım üzerine dudaklarını bastırdı.

Bir süre öpüşdükten sonra geri çekildiğimizde kıkırdayarak kolları arasından çıktım. "Bazı arkadaşlarım bir vampir ile tanıştığımı sanıyor." Saçlarımı yukarı doğru ellerimle toplayarak boynumdakı çürükleri gösterdim. Gözleri tenim üzerinde gezinirken ardından kafasını öne doğru eğerek içten bir şekilde gülmüştü.

 Gözleri tenim üzerinde gezinirken ardından kafasını öne doğru eğerek içten bir şekilde gülmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ℳℯ𝓁𝓁𝒾𝒻𝓁𝓊ℴ𝓊𝓈 | 𝒵𝓎𝓁𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin