🔞жалък🔞

646 25 6
                                    

ИСКАМ КОМЕНТАРИ ЗА ТАЗИ ГЛАВА

-Jungkook²,ти отново ли си играеш с плюшени играчки? Защо не си като другите момчета на твоята възраст,те заглеждат момичета и тема подобни. До теб стой такова момиче,а ти си я довел за да си играете с плюшени играчки. Защо не си намериш приятелка, която  да гушкаш,колко пъти да ти казвам,да оставиш този плюшен заек?
-Г-н Jungmin,това зайче е мое.-каза Т/И.-Знам,че съм бебе,но няма какво да направя,а сега моля за Вашето позволение,да изляза.
-Разбира се.-тя взе плюшените играчки и излезе.

12:00
Още не можех да заспя, толкова много бях свикнал с Bunnybun. Тогава някой почука на вратата ми,отворих и видях Т/И. Поканих я вътре.
-Ти каза,че не можеш да спиш без него и аз ти го нося.-тя беше засрамена не по-малко от мен.
-Смятам ли ме.....за мекушав?
-Не. Аз ще си тръгвам,леле ще мине да ме провери.
-Добре.

Спях и сънувах прекрасен сън,но бях събуден от крясъците на баща ми.
-Jungkoooooook²,знаех си,че този заек е твой,дай ми го веднага. Няма да позволя да се размекнеш,станал си мека китка,такова си бебе,кажа ще пораснеш?
-Не,татко,татко не ми взимай зайчето,моля те,татко,татко.-погледа ми беше влажен,бях сънит,но разбирах какво се случва.
-Я се дръж, като мъж,бебешор такъв,така ли съм те възпитал,вече разбирам,защо момчетата от твоя клас ти се подиграват,ТИ СИ СИ ЗАСЛУЖИЛ ВСЯКА УБИДА,ТЕ СА ПРАВИ ТИ СИ ПЕДАЛ,ЧИСТ ГЕЙ.
-Татко,говори каквото пожелаеш,ако искаш ме набий,но не ми го причинявай,не ми взимай Bunnybun,моля те.-молех му се в краката,но той ме ритна и паднах. Целия персонал ме гледаше, толкова много ме хвана срам.
-Млъквай и спри да ми се молиш,поне веднъж отстой правата си като мъж.-всички влязоха по стаите си,а аз се сетих в ъгъла и плачех. Знам,знам че е прав,аз съм неспособен,да отстоявам правата си,аз съм мекотело.
-Kookie²,не плачи. Искаш ли да ти дам да спиш с Пухчо?
-Толова съм жалък, толкова съм мек и немощен,такова голямо бебе съм,плача за плюшена играчка.-сгуших се в нея.
-Не,недей да говориш така,а сега ми кажи,самотен ли се чувстваш? Не ти достига любов,нали?
-Ти от къде знаеш?-надигнах глава и погледнах големите ѝ очи.
-И аз се чувствам така. Ако можех,щях да ти дам любовта, която ти е нужна.
-Можеш.

Неутрален разказвач
Jungkook² те целуна с такава нечувана страст,всякаш ти даваше любовта която не беше получила от родителите си и всякаш в замяна получаваше същото. Вдигна те,а ти с едната си ръка скубеше косата му,а а с другата държеше ръката на меченцето. Ти се чувстваше толкова добре от докосванията му,че забрави,че това което правите е нередно,а Kookie не съобрази крехката ви възраст. Вкара те в стаята и това беше краят,ти изпусна мечето и забрави за малкото и невинно момиченце, което беше. Вие изгаряхте от страси и най-вече от срам,но много се желаехте,ти разкопча горнището на пижамата му и пред теб се разкри перфектно уформения му корем,той те хвърли на леглото и с лекота отстрани рокличката ти, като неволно я разкъса. Гледаше те в очите.
-Срамуваш ли се?-Казах в един глас и наведох те глави. Kook бавно започна  да те целува по врата,а на теб ти идеше да крещиш с цяло гърло, защото беше толкова хубаво.
-Харесва ли ти?
-Д-д-да.
-Тогава,защо не те чувам?
-А-а-а-аз. Ъъъм.
-Не се срамувай,хаха кой го каза,а?-тогава той захапа врата ти.Ти просто не издържа и го стисна с едната си ръка за дупето,а с другата за гърба. Jungkook² започна да си играе с гащичките ти, докато поставяше изпепеляващи целувки по теб. Ти го издра до кръв на местата на които държеше ръцете си. Тръгна да сабувсш панталона му,но спря, защото много те беше срам от случващото се,тогава той се зае. Ти огледа силните му крака и вече беше време за боксерките,щом малкият приятел на Kookie вече беше пред теб,ти преглътна тежко и шумно.  Беше толкова голям,че ти малко се уплаши.
-Ще боли ли?-попита го,без да го гледаш в очите.
-Незнам,преди не съм...,но ще опитам,да съм внимателен. Защо мислиш,че ще боли?
-Защото,твоят...
-Малък ли е?-той се засрами и го закри с ръце.
-Н-н-не...точно обратното,страх ме е, защото твоето нещо е толкова....голямо-вече и двамата бяхте толкова червени и сладки. Ти се смееше нервно. Kook плахо хвана гащичките ти и ги свали, както и сутиена. Ти скри гърдите си с ръце и се сгуши в себе си,но ръцете ти не успяха да покрият всичко.
-Не се крии,аз ти го показах.-Jungkook² махна ръцете ти и ги сложи на врата си .Придърпа те към себе си. Хвана приятелчето си и започна да го търка отдолу ти. Ти гледаше гледката. Харесваше ти,постепенно ставаше все по-хубаво и по-хубав. Стенеше доста силно и изви врата си,след което пакрави целия врат на Kook в малки лилави петна и го нахапа толкова жестоко,но каквото и да правеше,той не го вкарваше в теб,това беше такова мъчение,то те сасипваше,убиваше те. Тогава той те хвана за косата и те сложи в кучешка поза. Заби глава в задника ти,а ти скубеше косите му и разтваряне крака.
-Ъъъъ,K-kook,ъъъ защо ме тормозиш,Jungkooоok,моля те,моля те вече го вкарай не мога да издържам повече.
-Искаш ли да сключим сделка.
-Кажи,какво искаш,ще направя всичко.
-Колкото повече викаш и ме насърчаваш и колкото по-мръсни и нецензорни думи използваш, толкова по-силно,ще те чукам.
-Ддобрре.-той го вкара и започна да тласка.
-Ааааааааааа,Kookie,Kookie,
по-бързо татенце,по-бързо, моля те,аааааа,Jungkooook,Jungkoooook.
-Ааааа,каква мръсница си могла да бъдеш,продължавай,харесва ми и то много.- Jungkook те шляпна много силно по задника.
-Kook,Kook.
-Какво?
-Kook,звука на топките ти, които се удрят в мен е толкова приятен.
-Хахаха,ставаш още по-мръсна.-той затласка,още по-силно,но не свършваше и това те убиваше. Ти стисна дупето му и го издра.
-Аааааааааааааа,Jungkoook,имаш много хубаво дупе.
-Ааа,това ме довърши,няма на къде да бъдеш по-мръсна.-той забърза,но все едно нарочно те измъчваше, скърцането на леглото те подлудяваше,тогава чу гласа му.
-От този ъгъл си толкова секси,хайде отвори още малко крачета и да свършваме.
-Д-д-д-добре,аааааа.-тласък и пак и пак и пак,оооох,и пак и пак и накрая се свършихте.ти легна по корем и затвори очи. Заспа сладко,докато Jungkook² червен,зареди думите които те накара да изречеш. Гледаше творението си,а именно тялото ти, което цялото беше в смучки и рани. Не след дълго и той легна до теб и заспа,но незнайно защо го беше страх да те прегърне.

Painter 18+Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora