ÐŸÐ°Ñ€Ð°Ð´Ð°Ð¹Ñ Ñе Ñъбуди и започна да Ñ‚ÑŠÑ€Ñи Jungkook.
-Kook,къде Ñи?-Jungkook Ñе ÑтреÑна и закри платното на което риÑуваше. Момичето което го Ñ‚ÑŠÑ€Ñеше забрави за забраната и влезе в ÑтаÑта на художника.
-Излез, веднага.-Kookie Ñе разбеÑÐ½Ñ Ð¸ Ð¸Ð·ÐºÑ€ÐµÑ‰Ñ Ñ Ð²Ñички Ñили.
-Ðз,ÑъжалÑвам. Забравих...
-Излез.-прекъÑна Ñ Ñ‚Ð¾Ð¹ а Ñ‚Ñ Ñе Ñкри в ÑтаÑта Ñи, уплашена.
-Какво направих,нагрубих Ñ,а не иÑках.-той Ñе изтича до ÑтаÑта Ñ Ð¸,като Ñ Ð²Ð¸Ð´Ñ Ð´Ð° плаче Ñедна до Ð½ÐµÑ Ð¸ Ñ Ð¿Ð¾Ð³Ð°Ð»Ð¸ по главата.
-Ðз не иÑках,Ð¼Ð¾Ð»Ñ Ñ‚Ðµ не плачи.-каза като Ñе опитваше да излъчва непукизъм. Ð’ÑъщноÑÑ‚ Ñ‚Ñ Ð½Ðµ разбираше защо той Ñе държи толкова...
-Виж,аз,ти не ме познаваш, много Ñъм импулÑивен и не иÑкам,да Ñъм груб,но на моменти го Ð¿Ñ€Ð°Ð²Ñ Ð½ÐµÑъзнателно, ÑъжалÑвам.-Ñ‚Ñ Ð³Ð¾ погледна,а Ð¿Ð¾Ð´Ð³Ð¸Ð·Ð½Ð°Ð»Ð¸Ñ Ñ Ð¿Ð¾Ð³Ð»ÐµÐ´ безкрайно наранÑваше Kook.
-Ðе мога, повече така.-обади Ñе той и Ñ Ð²Ð´Ð¸Ð³Ð½Ð° на ръце.-Повече нÑма да позволÑ,да плачеш.-однеÑе Ñ Ð² кухнÑта,а Ñ‚Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ°ÑˆÐµ:
-ПуÑни ме,ти Ñи луд.-Ñложи Ñ Ð½Ð° едно Ñтолче и започна да приказва:
-Ð”Ð½ÐµÑ Ñ‚Ð°Ñ‚ÐºÐ¾ има чаÑове, затова ти ще Ñ‚Ñ€Ñбва да оÑтанеш Ñамичка Ñладурано.-Ñ‚Ñ Ñе пулеше,а той Ñе Ñмееше Ñладичко.-Имаш Ñладки заешки зъбчета, толкова ти отиват. Защо не Ñе Ñмееш по-чеÑто?
-ÐаиÑтина ли ти хареÑват зъбите ми?
-Да Ñладък Ñи.-прошепна ÑъвÑем тихичко,като бузките Ñ Ñе изчервиха. Момчето Ñе заÑмÑ,а ÐŸÐ°Ñ€Ð°Ð´Ð°Ð¹Ñ Ñе учуди, защото той Ñе хилеше. Според Ð½ÐµÑ Ñ‚Ð¾Ð¹ е много Ñериозен,можеби, защото не го познава.-Ðе го ли знаеш?
-Кое да знам?
-ÐÐ¸ÐºÐ¾Ñ Ð»Ð¸ не ти е казвал,че Ñи Ñладък?
-Ðе.-Kook отново Ñтана Ñериозен.-Е,аз отивам на училище,ти помни ÐЕ ХОДИ Ð’ ИЗТОЧÐÐТРЧÐСТ!!!
-Добре.
Щом той излезе,Ð¼Ð¾Ð´ÐµÑ€Ð½Ð¸Ñ Ð¼ÑƒÐ»Ñ‚Ð¸Ñ„ÑƒÐ½ÐºÑ†Ð¸Ð¾Ð½Ð°Ð»ÐµÐ½ телевизор каза.
-Имате ново Ñъобщение от мама. Ð¢Ñ Ð¸Ð·Ð¿Ñ€Ð°Ñ‚Ð¸ Ñнимки от миналата Ñедмица,когато бÑхте заедно,да покажа ли Ñнимките?
-Ðе,не е ну...
-Добре,показвам.
KAMU SEDANG MEMBACA
Painter 18+
PertualanganАз съм Джон Джънгкук,уча за висше,но това което ме влече, не е специалността,за която уча,е и тя ме влече,но това което обичам повече от всичко на този свят е да рисувам. Не мога да живея,без да го правя,отнемете ми живота и всичко,най-ценно,но не м...