29

245 19 13
                                    

Глт.Jungkook² прибрах се вкъщи,чувствах се ужасно.
-Kook²,чакай,моля те,обясни ми какво става.
-Кати,остави ме.
-Тъжен си,зареди забраната на баща ти ли?
-Каква забрана? -тя ми разказа всичко подробно. Баща ми е толкова жестоко,отне ми Bunnybun,а сега иска да ми отнеме и Т/И,а на всичкото отгоре ѝ е взел и мечето от майка ѝ. Край,решен съм,ще ѝ купя ново мече,но не с парите на онзи нещастник,сам ще изкарам пари и ще я направя щастлива.

Станах много рано и излязох от вкъщи,Т/И все още ме отбягваше. Отидох и започнах да търся работа,убих половин ден и още не намирах,а след два часа бях на училище. Тогава се спънах в един мъж.
-Гне,извинявам се, много съжалявам,мога ли да Ви помогна?
-Как се казваш,момче?
-Jeon,Jeon Jungkook²,ами Вие?
-Jeon....Jungkook¹.[да си знаете,това е бащата на Yoonje( Painter )]
-Хаха, какво съвпадение.
-На колко години си?
-16,а искам да Ви попитам нещо.
-Кажи.
"Знаете ли,къде мога да намеря работа?
-Защо ти е работа? Още си млад,живей.
-Вие не разбирате.
-Тогава ми обясни.
-Ако Ви обясня,ще ме сметнете за незрял.
-Обясни ми и ще ти намеря работа,синко.
-Аз....имам отношения с едно момиче. Баща ми, който смята,че съм мекотело не ги одобрява и я е предупредил да стой далече от мен. Взел ѝ е плюшеното мече,а то ѝ е от покойната ѝ майка...тя много страда.-tear-аз,..искам да ѝ купя друго, защото въпреки,че ме отбягва, когато знам,че е тъжна се чувствам ужасно.

Painter 18+Onde histórias criam vida. Descubra agora