Suho masaya yaklaştığında gülümsedi. Arkadaşının önündeki dağıtılmış fotoğraflar vardı. Masanın diğer köşesine geçip büyük boy basılmış fotoğrafları incelemeye başladı.
“Demek bu çocuk.”
Yi Fan ellerini birleştirip çenesine destek olarak ayarladı. Büyük masaya dağıttığı fotoğraflardaki yüzü izlemeye devam etti.
Suho’dan duyacaklarını pek umursayacağı söylenemezdi. Aklı tamamen modelle doluydu! Dün modeli çekimlerden sonra görememişti ve üç gün daha göremeyecekti. Geç biten toplantılardan şimdiye kadar hiçbir zaman şikayetçi olmamıştı fakat şimdi bir ilki daha yaşamıştı! Geç katıldığı toplantı oldukça uzun sürmüştü! Bu konuda gerçekten sinirliydi. Fotoğrafçı çekimden birkaç örneği otelden ayrılmadan önce yöneticiye getirmişti ki o saatte çoktan tüm ekip dağılmıştı. Tabi ki model de!
Yöneticinin eli fotoğraflardan birinde modelin dudaklarını bulduğunda Suho kısık bir sesle söyledi.
“Fazla iyi.”
Bu söz Yi Fan duysun diye değildi. Daha çok değerlendirme yapıyor gibiydi. Gözleri hala çocuğun yüzünü incelerken düşüncelerini açıkladı.
“Yine de bu çocuğa kapıldığını düşünmüyorum. Ya da sanmıyorum. Sen aşık olmazsın Wu, olamazsın! Bu mantıklı gelmiyor.”
Yi Fan koltukta geriye yaslanarak gözlerini fotoğraflardaki şekilli dudaklardan çekmeden kollarını göğsünde çaprazladı.
“Aşık olduğumu söylemedim.”
“Tüm gece aklında olması yeterli değil mi?”
Ciddiyet, Suho’nun yüzünde her zaman gördüğü bir şey değildi. Özellikle de bu tür konularda. Düşüncelerini dile getirdi.
“Sadece ilgi çekici. Onunla konuştuğumda bu büyüsü kaybolacaktır.”
Kesinlikle samimiydi!
Üç gün sonra model ile tanıştığında onun da diğerleri gibi kusurları olduğunu görecekti ve ‘kusur’ Wu Yi Fan için hoş görülemez bir eksiklikti!
**
Asistan yöneticiden aldığı emir sonucu modelin bağlı olduğu şirket yöneticisi Bay Choi ile iletişime geçmiş ve çekimlerin tarihleri konusunda özel olarak bilgilendirmede bulunmuştu. Programı çizelge halinde şirkete ulaştıracağını söylemişti.
Asıl konuya gelecek olursak programa sonradan eklenen özel çekim tarihleri birbirine yakın sürede olduğundan genç model ve yardımcısı için otelde birer oda ayarlandığı da bildirilmişti.
Tabi tüm bu değişiklikler modelin şirketi ile görüşülmeden önce fotoğrafçıyla planlanmıştı!
Zira Wu Yi Fan model ile yeterince vakit geçiremeyecekti!!!
**
Saatler geçerken yönetici model ile tanışmak için gün sayar hale gelmişti. Bu, yönetici Wu için gerçekten zor zamanlardı. Aklı her zaman modeldeydi. Bu birkaç gün yöneticinin merakını daha çok artırmıştı. Merak konusu kendisiydi. Neden birini bu kadar çok düşündüğü anlayamıyordu. Fotoğraflarına sık sık bakar olmuştu. Bakışları ile her buluştuğunda hareketsiz görüntünün üzerinde dudaklarını ya da gözlerinin altındaki gölgeleri inceler hale gelmişti. İlk kez bir insanın gözlerini kendisine çevirmesi için heyecanlanıyordu.
Bu gece de bundan evvelki iki gecedir olduğu gibi yatağının ayakucuna oturarak karşısındaki gece mavisi duvara düzensizce, asimetrik şekilde yapıştırdığı büyük boy iki fotoğraf çıktısına bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LOST PURITY
FanfictionBir Model... Edison HUANG. Bir iş adamı... WU Yi Fan. Farklı kulvarlarda ilerleyen başarının sembolü iki adam! Hırslı, güçlü ve tutkulu... Kusur Wu için hoş görülemez bir eksiklikti... Ve Edison kusursuzdu!