BÖLÜM 21

325 32 11
                                    

Bölümü MEDYA ile okuyunuz.

 

//

 

~~~~~

 

"Su damlası kim için ve neden rahatlatıcı görülür?

Çok güçlü. Güç, korkutucu değil midir?

Yağmur nasıl rahatlatıcı olabilir ki!"

 

~~~~~

 

'Kusur!'

Wu için hoş görülemez bir eksiklikti!

...

Edison, HUANG Zi Tao'nun 'kusursuz' yansımasıydı!

 

**

 

İçindeki öfke; diğer tüm hisleri geride bırakacak şekilde baskın çıkıyordu. Şiddetli yağmura eklenen zihinsel kaos fiziksel gücünü de tüketmeye başlamıştı.

Zorlukla atılan bir adım...

Bir adım daha... Ve bir adım!

 

Birbirine 'huzur' olan iki beden arasındaki mesafenin çoğaldığı her adım geçilmesi imkansız bir uçuruma dönüşüyordu.

 

! GÖK GÜRÜLTÜSÜ !

Bu mevsimde yağmur yağmazdı!

Yolunda gitmiyordu... Beklentilerin isteklere karşı çıktığı andan beri her saniye daha da kayboluyordu duygularında. Onda kalmak istiyordu ve onun zıttına attığı her adımında Wu'da hissedebileceği bir nefese  daha veda ediyordu!

 

SOĞUKTU.

Dondurucu bir soğuk!

 

Sert esen ani rüzgarın bedenindeki ürpertisiyle gözleri refleks olarak kapandığında yağmura hayal kırıklığından beslenen bir damla karıştı!

 

~~~~~

 

Sıkıca yumruk yaptığı ellerini yavaşça gevşetti. Avucundan sıyrılan çarşaf sıkmanın etkisini izlerle gösteriyordu.

Heyecanlıydı.

Başını hafifçe eğdi. Gördüğü yüz... Tarif edemeyeceği kadar büyüleyiciydi!

Uzun çene hattından önce gözlerine takılan keskin iki nokta! Gür kaşları ve dolgun alt dudağı.

Direnmesi güç bir emir bedeninde gezinen dokunuşlarla aklında daha da yoğun bir halde beliriyordu! Hafif pembeleşmiş tene soğuk dokunuşlarını bırakma isteğiyle baş ediyordu. Soğuk parmaklarını, genç yöneticinin hızlı ve derin nefeslerine kapı olarak aralanmış dudaklarına dokundurdu hafifçe ve huzursuzlukla geri çekti!

 

 

Yüzünün üzerinde içten içe 'Gözlerime bak!' dediği, birlikteliklerinin zevkinde kaybolmuş, dalgın bir adam vardı!

THE LOST PURITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin