Model dolabın içinde kaybolmuş, askıların arasında deri ceketini arıyordu. Dakikalardır kapıya yaslanmış kendisini izleyen gençten habersiz...
“Aradığın her neyse orada değil.”
Sese dönmeden cevapladı model.
“Nerede olduğuyla ilgili bir fikrin var mı?”
“Ne aradığını söylersen, belki…”
“Ceketimi. Deri olan.”
“Hangi ceketini?”
“Deri olanı.”
“Tao!” Pes edip arkasını döndü model.
“Görmedin mi?”
“Hangi ceketinden bahsettiğini anlasam!”
“Deri olan işte!”
Sessizce bakmaya devam etti genç.
“Tamam, tamam! Fermuarı asimetrik inen. Tek tarafta göğüs kısmında iki fermuarlı cebi olan...”
“Böylesi daha iyi.” Sesi kısıldı gencin. “Odama bak. Ama önce şunu giy.”
Dolaba ilerleyip -bedeninin üstü çıplak- modele siyah, geniş yaka bir triko seçip uzattı.
Edison hafifçe gülümseyerek Sehun’dan aldığı trikoyu üzerine geçirdi ve gencin odasına geçti. Aradığı ceketi yatağın ayakucundaki pufun üzerinde bulduğunda eline alıp salona ilerledi. Ceketi kollarından geçirip fermuarını çekerken plazma ünitesinin karşısındaki geniş beyaz koltuğa yürüdü. Sehun’un sıkıntılı haline iç çekip yanına oturduğunda göz göze gelmediler.
“Ihmm…” Garip ortama bir nefes bırakıp konuşabildi. “Haber aldın yani.”
“Evet. Endişelenme. Her şey yolunda.”
Edison’un elini tutup sıktığında karşılığını buldu. Hala göz göze gelmiyorlardı. Edison ürkekçe diğerinin elini sıktığında endişeyle titreyen sesini duyurdu.
“Özür dilerim.”
“Dedim ya… Sorun yok.”
…
**
Kıyafetlerine gitti tekrar gözleri… Leonardo ile görüşmesinde gerekmese de Wu takım elbisesinin bir saygı göstergesi olduğunu düşünürdü. Şuan bir klasiğinden taviz vererek ilk kez bir görüşmede günlük tarzını gösterecekti.
Sol bileğindeki saatin yelkovanının hareketlerini takip ediyordu gözleri. Dikkatsizdi. Aklındaki tek soru modeldi. Üç saat olmuştu bile ve hala kendisinden bir haber alamamıştı. Masasındaki kendisine uzak bir köşede duran telefona gitti gözleri. Leonardo ile birkaç dakika öncesinde iletişime geçtikten sonra modelin habersiz bırakmasına sinirlenerek köşeye itmişti…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LOST PURITY
FanfictionBir Model... Edison HUANG. Bir iş adamı... WU Yi Fan. Farklı kulvarlarda ilerleyen başarının sembolü iki adam! Hırslı, güçlü ve tutkulu... Kusur Wu için hoş görülemez bir eksiklikti... Ve Edison kusursuzdu!