-Öhm...vonta fel a szemöldökét Martinus.
Én full vörös lettem, Marcus próbálta a természetest játszani.
-Nem akartam megzavarni akármit is, csak nálam maradt a pólód, gondoltam behozom.-dobta Marcusnak az imént említett ruhadarabot.
-Nem zavartál, mert nem volt semmi.-vont vállat Mac.-Ja és kösz.
Ezzel Tinus kiment.
Marcussal egymásra néztünk, majd kimentem.
Egy olyan dolgot hagytam ki, ami egy MMer legnagyobb álma.
De lehet, hogy csak túlreagálom és nem akart semmit, viszont amikor beszélgettünk elégge sokszor pillantott a számra, majd hirtelen közeledett. Ha Tinus nem toppan be azzal a pólóval, lehet, már rég lenne köztünk valami. De ki tudja...Egyébként csak azért jöttem le a nappaliba, hogy elkerüljem Marcussal a kínos csendet, amiben tuti elpirultam volna, és nem akarom, hogy észrevegye.
Tehát leültem a kanapéra, és pötyögtem a telót.
Majd Marcus is megjelent.-Figyelj, nem akartalak ciki helyzetbe hozni...-fogta a tarkóját, és leült mellém.
-Ugyan nem történt semmi.-legyintettem.
-És sajnálom, hogy úgy r..rádnyomultam.-beszélt zavarodottan.
Én erre nem tudtam mit válaszolni, de akaratom ellenére is, tuti hogy elpirultam.
-Akarsz filmet nézni?-törte meg a csendet Mac.
-Ja. Igen. Szóval. Aha, benne vagyok.-mondtam elbizonytalanodva.-Megint vígjátékot nézünk?
-Nézzünk horrort.-dőlt hátra a fiú.
-De azt mondtad, nem szereted őket, ami azt illeti, én sem.
-Nem baj.-vonta a vállát Marcus.
-Nekem mindegy. Nézhetünk azt, de akkor ne csodálkozz, hogy nem fogok egy hamar elaludni.-nevettem fel kínosan.
-Oksa, akkor gyere.-indult az emeletre.
Mentem utána.
Beburkolóztunk a takaróba, majd Mac keresett filmet a laptopján.-Hmm...valami jó ijesztőt akarok.-keresgélt.
-Miért jó,ha olyan ijesztő?-kérdeztem.
-Csak úgy.
•Marcus szemszöge•
Azért szerettem volna minnél ijesztőbb horror filmet, mert Reachel nekem kifejezetten bejön, egy észbontó lány. És remélem ijedtében majd hozzám bújik.
Igen tudom, elégge idiótán hangzik, hogy ezt így kiterveltem magamban, de ez van.•Reachel szemszöge•
Elkezdtük a filmet. Eddig még semmi olyan nem volt, ami miatt megkellett volna ijednem.
Egészen addig, míg a mészárlás következett, az elvérzéssel az élen. [jó étvágyat, ha eszel :)]Kész rémület ez a film, a hányinger kerülgetett.
És a filmben ugyebár kihagyhatatlan, hogy egy fülsértő lány sikítás ne történjen, így há az is volt.
Annyira megijedtem...egyáltalán nem számítottam ilyen hirtelen sikításra, melynek köszönhetően, ijedtemben Marcushoz bújtam.Esküszöm, reflex szerűen fogtam meg a karját, és húztam magamhoz.
Szívrohamom szélén álltam, tudtam, hogy Marcust idegesíti, de képtelen voltam elengedni, olyannyira megijedtem.-B..b..b..bocs-próbáltam távolodni a fiútól, de ijesztőbbnél ijesztőbb részek jöttek, ami miatt csak jobban bújtam Mac-hez.
•Marcus szemszöge•
Reachelnek úgy vert a szíve, majd kiugrott a bőréből, úgy megijedt.
A jó oldala az, hogy én majd megvígasztalhatom, ráadásul a lány egyrejobban hozzám bújik.-Reachel, kikapcsolom, jó? Látom tényleg nem bírod a horrort.-állítottam meg a lejátszást, és simogadtam meg a lány fejét.
-Ahamm...jó ötlet. Kapcsold ki.-engedte el a kezemet.-És...hát ö..n-nem. Szóval tudom, hogy idegesített, hogy eléggé rád voltam tapadva, de..-dadogott.
-Tudom, megijedtél, nem baj.-mosolyogtam.
•Reachel szemszöge•
Soha nem gondoltam volna, hogy lesz szerencsém így odabújni Marcus Gunnarsen-hez.
Már eléggé esteledett, ezért mindketten lefürödtünk.
Én álmos is voltam, a horror film ellenére is, hamar csak elaludtam.Marcus lefeküdt mellém,majd betakart.
Összebújva aludtunk el.
YOU ARE READING
~JUST A DREAM~ [Marcus&Martinus] /BEFEJEZETT/
RandomEgy MMer legnagyobb álma, hogy találkozzon Marcussal és Martinussal. Amennyire elszeretné ezt érni, annyira is éli bele magát az álmodozásokba. /-Hol van?-kérdeztem miközben felültem. -Ki hol van, kincsem?-simogadta meg a homlokomat anya. -Marcus...