Most úgy megszorongatnám a dögös kis testét...
Hiányzik. Már most,pedig csak fél órája nem láttam.
De legalább holnap találkozunk.*másnap*
Arra keltem,hogy egy csomószor jelez a telefonom...
-Kincsem, ébren vagy?💞
-Hiányzol...
-Akkor menjek érted 2-kor?
-Hercegnőm, itt vagy?❤Mindjárt elolvadok!
-Itt vagyok, Marcus❤
-Bocsi, ha felkeltettelek,már hiányzott, hogy beszélgessünk...
-Semmi baj, már nekem is hiányzott❤
-Viszont, baby készülődöm, majd találkozunk! Szeretlek💘
-Én jobban💞Nos,akkor én is elkezdek készülődni.
*készülődés után*
13:55 van, és tűkön ülve várom Marcust.
-Haló? Reachel, itt vagy?-kiabált fel Mac.
Végre! Leszaladtam, majd a nyakába ugortam.
-Sziaaa!-csókoltam meg.
-De csini, valaki...-dícsért meg.-Akkor megyünk?-fogta meg a kezem, és indult meg.
-Igen...-néztem, gyönyörű szemeit.-Hova megyünk?
-Nem tudom..csavargunk, aztán csak kilyukadunk valahol..-jött közelebb sétálás közben.-Beszélgessünk valamiről!
-Miről?
-Nem tudom...szokott még rádnyomulni a Martinus?-kérdezte.
-Már megint...? Nem,nem nyomult rám! És, ha fog, nem érdekel, ott hagyom! Mondtam,nekem csak te kellesz,Marcus! Miért hozod fel mindig ezt a témát?
-Mert...félek!-lassítottunk le.
-De mégis mitől?
-Hogy elveszítelek...tudod, te egy különleges lány vagy! És egy kész csoda, hogy én, megkaptalak! De, ha majd Tinus bepróbálkozik nálad, és neked ő jobban fog tetszeni, én a szívemnek egy részét elfogom veszíteni...és nem akarom, hogy itt hagyj,mert szeretlek!
Jézusom, ha van lány, aki ilyen szerencsés...
-Nem fogsz elveszíteni, megígérem!-csókoltam meg, elpirultan.
-Na menjünk, mert a végén még a válladra sírom magam...-nevetett.
-Az cuki lenne...-vigyorogtam.
-Reachel...?
-Hmm?
-Mondd..én csak azért vagyok neked fontos, mert éneklek, és a rajongóm vagy?
-Mi? Nem...igaz, ha a rajongód vagyok, nem utasítalak el, de most, ha nem énekelnél, és ismernélek, beléd szeretnék ugyanúgy...nem tudom megfogalmazni, hogy miért, de nagyon szeretlek, és nem tudok nélküled élni...
-De tudsz!-mondta.
-Igen, tudok! De nem akarok...-csókoltam meg ismét,ami hosszabbra sikeredett.
-Ha, te tudnád, hogy mennyire imádlak...ha rajtan múlna, minden másodpercben ölelgetnélek, és puszilgatnálak!-kezdte el puszilgatni a nyakam.
Egyre feljebb haladt, egészen a számig...csókolózásba kezdtünk, majd neki döntött a legközelebbi fának...
Elkezdett úgy fogdosni,és csókolgatni, ahogyan azt otthon is szokta.-Marcus...ezt nem itt kéne...-szóltam rá.
-Nem érdekel...nyugodj meg, csak csókolgatni akarlak...és tudatni veled tettekel, hogy mennyire szeretlek...
-Tudom,hogy szeretsz, nem kell hozzá bevadulni..-nevettem.
-De én akarom...
-Mit?-nevettem jobban.
-Shh...ne nevess...-csókolt meg szenvedélyesen.
Annyira jól csókol...már lassan engem sem érdekelt, hogy kik mennek el mellettünk...
De észbe kaptam.-Ne, Marcus! Tiszta hülyének néznek...
-Ki a faszt izgat, mert engem nem...-csókolgatott tovább.
-Marcus?!-merevedett meg egy MMer lány.
YOU ARE READING
~JUST A DREAM~ [Marcus&Martinus] /BEFEJEZETT/
RandomEgy MMer legnagyobb álma, hogy találkozzon Marcussal és Martinussal. Amennyire elszeretné ezt érni, annyira is éli bele magát az álmodozásokba. /-Hol van?-kérdeztem miközben felültem. -Ki hol van, kincsem?-simogadta meg a homlokomat anya. -Marcus...