-Reachel, lennél a barátnőm?-kérdezte Martinus.
-Nem is tudom...most végeztünk Marcussal, kicsit furán nézne ki, ha egyből "átváltanék" rád...
-Az kit izgat? Az érzéseidre hallgass! Ha érzel valamit irántam, nincs akadálya, hogy együtt legyünk!-fogta meg a kezem.
-Jó...leszek a barátnőd!-mosolyogtam.
-Tényleg?-lepődött meg.
-Igen!
Majd Tinus szenvedélyesen megcsókolt. Amikor vele csókolózom, mindig az jut eszembe, hogy milyen jó is volt Marcussal...egészen addig, amíg nem szakított velem egy hülyeség miatt...
-Nem maradsz itt?-kérdezte Tinus.
-Hát ez már a harmadik estém lenne itt.-nevettem.
-Csak ez most jobb lesz...-vigyorgott.
-Miből gondolod?
-Mert nálam fogsz aludni, nem annál a parasztnál.-mondta.
-Légyszi ne hívd így...de oké, maradok.
-Akkor gyere!-hívott a szobájába.
-És, hogyan fogunk aludni?-kérdeztem.
-Csukott szemmel.-vigyorgott.
-Wow, Martinus, tök okos vagy...-ironizáltam.-Úgyértem, hol? Egymás mellett?
-Miért, hogyan máshogy? Mondjuk, kicsit keskeny az ágy, de majd megoldjuk.-vigyorgott tovább.
-Oké...
♡♡♡
Martinus a telefonját nyomkodja, én meg ülök az ágyon,és bambulok...
-Reachel?-szólt Tinus.
-Igen?-bambultam tovább.
-Elhívhatlak egy randira?-mosolygott.
-Miért is ne...Hova szeretnél menni?-kérdeztem.
-Nem tudom...sétáljunk.
-Nekem jó.
Lenentem a bejáratiajtóhoz,és kit látnak szemeim?
Persze, hogy Marcust...-Mi elmegyünk, bro! Ne csinálj itthon hülyeséget..-mondta Martinus Mac-nek.
-Hova mentek?-kérdezte.
-Nem tök mindegy az neked? Szakítottal vele, akkor miért érdekel?-flegmázott Tinus,majd mentünk.
Vele is jól érzem magam, de ő olyan más...
Hiányzik Marcus!-Üljünk le ide!-mutatott arra a padra, ahol Marcussal az első csókunkat éltük meg.
Egyből bekönnyeztem.
-Nem mehetnénk máshova?
-Mi? Miért könnyezel?-kérdezte.
-Nem könnyezek...de máshova menjünk!-indultam meg.
*sétálás után*
Éppen haza tartunk Martinussal, mert esteledett.
Bementünk, és Marcus,még mindig ott gubbasztott a telefonját bújva.
-Jé, még éltek?-szólt be Marcus.
Nem válaszoltunk semmit, csak felmentünk.
-Álmos vagyok...-mondtam.
-Akkor öltözz át, és aludj!-vont vállat.
-Amíg átöltözök, elfordulnál?-vettem a kezembe pizsamámat.
-De miért? Együtt vagyunk!
-Kérlek!
-Hhhh....jó!-sóhajtott, majd átöltöztem.
Bebújtam az ágyba, majd Tinus is odafeküdt mellém.
-Ez lehet, hogy furán fog hangzani, de amikor Marcussal alszom,mindig a mellkasán pihenek, és úgy könnyebben elalszom.Esetleg...
-Igen, rádőlhetsz a mellkasomra.-nevetett.
Próbáltam elaludni, de nem ment. Martinus mellkasán, nem olyan nyugtató pihenni, és nem érzem úgy, hogy őt jobban szeretném...
-Martinus...-ültem fel.
-Igen?
-Én...nem hiszem, hogy nekünk együtt kéne lennünk.
-Miért?-esett kétségbe.
-Nem szeretnélek megbánatni,mert kedvellek..de nem érzem magam olyan jól veled, mint ezelőtt Marcussal..-vallottam be.
-Oké...menj vissza hozzá, már megszoktam, senkinek nem vagyok elég jó...
-De ezt nem úgy értettem, te is tök jó pasi vagy, de én Marcust szeretem..
-Akkor ne hagyd, hogy elússzon ez a hajó...menj és beszéld meg vele!-beszélt megértően.
-Köszönöm..-öleltem át.
Lementem az éppen szomorkodó fiúhoz.
-Szia..Marcus..-ültem le mellé.
-Azért jöttél, hogy elmondd, mennyivel jobb Martinussal?-sóhajtott.
-Nem...azért jöttem, hogy elmondjam, Martinussal sokkal rosszabb,mint veled volt...én próbáltam elhinni,hogy ő lesz az igazi, de nem. Nagyon hiányzol..-kezdtem el könnyezni.
-Én meg, sajnálom...annyira bevadultam, és megkellett volna értenem, hogy számodra, még korai..Nagyon gyerekes vagyok, mindössze egy hülyeség miatt szakítottam veled...Mondd, adnál még egy esélyt?-nézett könnyezve a szemeimbe.
-Igen!-bólogattam.
Átöleltem, és sírvafakadtam.
-Ez eléggé fura..-nevetett.-Ma szakítottunk, majd rá pár órára, újra összejöttünk.
-Szeretlek..-motyogtam a vállába.
-Én jobban, baby...-puszilt meg.
YOU ARE READING
~JUST A DREAM~ [Marcus&Martinus] /BEFEJEZETT/
RandomEgy MMer legnagyobb álma, hogy találkozzon Marcussal és Martinussal. Amennyire elszeretné ezt érni, annyira is éli bele magát az álmodozásokba. /-Hol van?-kérdeztem miközben felültem. -Ki hol van, kincsem?-simogadta meg a homlokomat anya. -Marcus...