-Hol van Martinus?
-Hát én azt honnan a rákomból tudjam, de nem is nagyon érdekel.-forgatta a szemét.-Biztos lent csinál valamit.
Ezért lementem megnézni, hogy ott van-e, de senki nem volt ott.
-De lent sincs.-mondtam Marcusnak.
-Hát ez van, akkor elment valahova. Majd visszajön.-vont vállat.
-Oké..-mentem vissza a szobába.
Majd Mac is jött utánam.
-Baby, elmegyünk ma egy moziba?-kérdezte miközben leült mellém.
-Te minden nap menni akarsz valahova?-nevettem.-Egyébként mehetünk, ha akarsz. Milyen filmet szeretnél nézni?
-Jót.-köszönjük Marcus a bőbeszédű válaszodat.
-Aha, ezzel sokat segítettél. Inkább keresek valamit a neten,amit ma vetítenek le.-vettem elő a mobilomat.
Marcus a fejét, vállamra támasztotta, és nézte, hogy mit csinálok.
-Nézd ezt!-mutattam a telefonomra.-Ez a film ma délután fél háromkor lesz levetítve. Jó lesz ez, vagy nézzek mást?-kérdeztem.
-Jó lesz.-simogatta az alkaromat.
-Nem hívjuk el Martinust is?-gondolkodtam.
-Reachel...Martinus alapból is egy paraszt, nem mennék vele moziba, de most csak veled szeretnék, hogy ketten legyünk...-mondta.
-Most is ketten vagyunk.
-De Reachel, a mozi más...nem tudom, feltűnt-e, de konkrétan randizni akarok veled. Úgy, hogy elmegyünk a moziba. Érted?
-Ohh. Az más. Már várom.-vigyorogtam.
-Én is...-csókolt meg szenvedélyesen.
Eltartott még egy darabig az észbontó csókolózásunk...
Aztán már egyre jobban furcsáltam a helyzetet, hogy Martinus még mindig nincs itthon. Pedig már korareggel nem volt otthon.-Amúgy Tinus ilyenkor merre jár? Mert még mindig nincs itthon.-motyogtam miközben a nyakát puszilgattam.
-Nem tudom, de, hogy őszínte legyek, kurvára le is szarom. Elegem van belőle, jobb is, ha nem látom.-mondta Marcus.
♡♡♡
Éppen Marcus mellkasán pihenek (mint általában), és nézem, ahogy telózik.
Bár már lassan fél három,így készülődnünk kellene.-Marcus...-szóltam neki.
-Hmm?-válaszolt miközben koncentrált, mert elfoglalta a "gameplay"..
-Készülődni kéne, ha mozizni akarsz.
-Miért, mennyi az idő?-nézett rám.
-Ott van a telefon a kezedbe. Nézd meg.
-Jah..-nézte meg.
Két óra volt, és, ha szerencsénk van, odaérünk.
Mindketten felöltöztünk, majd mentünk is.*a moziban*
Basszus, ez a film halál unalmas...
És két órás.
De legalább a popcorn finom.És mivel a film, valami borzadáj, rádőltem Marcus vállára, és bambultam.
Annyi jó dolog legyen ebben, hogy Marcussal vagyok.
YOU ARE READING
~JUST A DREAM~ [Marcus&Martinus] /BEFEJEZETT/
RandomEgy MMer legnagyobb álma, hogy találkozzon Marcussal és Martinussal. Amennyire elszeretné ezt érni, annyira is éli bele magát az álmodozásokba. /-Hol van?-kérdeztem miközben felültem. -Ki hol van, kincsem?-simogadta meg a homlokomat anya. -Marcus...