•16•

378 21 8
                                    

Újra...újra vele..csak is vele..
Akivel élmény az ölelkezés, és alváskor a mellkasára dőlhetek. Aki, akkor is feltud vidítani, és mosolyogtatni, ha haragszom rá.

Ülünk az ágyon, én Marcushoz vagyok bújva.

-Unatkozom, Marcus.-jelentettem ki.

-Akkor csinálj valamit.-válaszolt semlegesen.

-De soha nem csinálunk semmit..-néztem rá bociszemekkel.-Találj ki valamit.

-Oké...csinálunk pillecukros kakót, beindítunk egy romantikus filmet, egy takaróba burkolózunk összebújva,majd a mellkasomon elalszol!-vigyorgott.

-Ez tök cuki!-pirultam el.

-Nem annyira, mint te.-adott puszit a homlokomra.

♡♡♡

Már itt ülünk,kakaóval a kezünkben, miközben Marcus egy romantikus filmet fürkészik.

-Itt van!-indította el.

Elhelyezkedtem Marcussal összebújva, majd szürcsöltük a kakaónkat, filmnézés közben.

-Na, már álmosodsz, kincsem?-szorított magához.

-Kicsit igen...és amúgy, te mióta hívsz kincsemnek?

-Most óta!

-És miért?-kérdeztem.

-Mert, egy kincs vagy!-adott puszit az arcomra.

Ennyire még sosem volt romantikus...szóval amit Marcus mondott, érzelgős mondat hallatán, kissé elpirultam.

És mindketten elfogyasztottuk az ízletes kakaónkat.

-Marcus, kakaóbajszos a szád.-mosolyogtam rá.

-És, ez a kakaóbajszos száj,most megfog téged puszilni...-csókolt meg.

Csók után, megtörölte száját, majd átölelve néztük tovább a filmet. Marcus már biztosan megszokta,hogy minden filmen, belealszok az ölébe, hát most sem volt másképp.

*Marcus szemszöge*

A kis aranyos, megint elaludt...
Annyit vettem észre, hogy a fejét a vállamra illesztette, majd a nyakamra kezdett szuszogni. Megtudnám zabálni, annyira szeretem.

Megfogtam, majd elfektettem. Rátakartam a takarónkat, és mellébújtam.

-Szeretlek...-mondtam alig hallhatóan, majd átöleltem.

Igaz,most nem úgy aludt el, hogy a mellkasomon pihen, de úgy is varázslatos elaludni, ha az illető akivel álombamerülök, Reachel lesz.
Átöleltem, és nyakához túrtam a fejem. Behunytam szemeim, majd vártam, hogy az álommanók ellepjék szemhéjaimat.

*reggel*

Reachel egyik lába az enyémre volt helyezve, a karjai felsőtestemet ölelték, és feje, a vállamon volt.
Semmi nem meghatóbb, mint így felkelni.

Jobban magamhoz húztam,majd próbáltam tovább aludni, közben Reachel szívmelengető testét ölelem.

Reachel elkezdett mozgolódni, és ébredezni.

~JUST A DREAM~  [Marcus&Martinus] /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now