Szóval, mint említettem, mentem Marcus után a szobába.
-Miért csaptad be az ajtót?-helyezkedtem el az ágyon.
-Talán kicsit dühös vagyok...-ült le a székére.
-Martinus miatt?
-Hát nem tudom, te jóban lennél azzal a lánnyal, aki engem kapásból lesmárol?-feltételezett.
-Hát nem...-válaszoltam.
-Na látod..
-Biztosan megbánta. Hát sírt!
-Ami megtörtént, az megtörtént. Ha meg bánta, ha nem. Akkor is rádnyomult. Magára vessen!-mergelődött.
-De ugye, rám már nem haragszol?-vetettem be a boci szemeimet.
-Nem...-feküdt mellém mosolyogva.
-És, ha dühös vagy, nem aludhatok a mellkasodon?-kérdeztem.
-Dehogy nem! A legjobb érzés úgy elaludni!-vigyorgott.
Nos nem ellenkezett, így rádőltem a mellkasára, és simogattam a kezét.
Próbáltam álomba merülni, de nem bírom kiverni a mai napot a fejemből.
Az, hogy Martinusba mi ütött, nem tudom. Csak úgy, lelépett...Najó. Miattam lépett le. De akkor is. Plusz, megcsókolt, és elégge rámnyomult. Nem ilyen fiúnak ismertem meg.|De még az is lehet, hogy Marcus haragszik rám...|
-Nem, nem haragszom!-szólalt meg Marcus.
-Mi?
-Hangosan gondolkodtál, baby. "De még az is lehet, hogy Marcus haragszik rám", viszont nem, rád képtelenség haragudni.-puszilta meg a fejem.
*másnap*
Arra keltem, hogy Marcus a tenyerét az enyémhez tapasztotta, és méregette a különbséget.
-Szabad tudnom, mit csinálsz?-nevettem.
-Soha nem tudtam megérteni, hogy a nőknek miért ilyen picuri a kezük..-nézegette a tenyerem.
-Nem tehetek róla! Amilyen kicsi, olyan nagyot üt!-vigyorogtam.
-De tök cuki! Amikor megfogom a kezed, elég,ha csak három ujjal fogom, mert még abba is belefér.-röhögött ki.
-Ha-ha, ez ultra vicces volt, Marcus Gunnarsen! Kis humorista..-ironizáltam.
-Na, kapj magadra ruhát, és menjünk le enni.-állt fel.
Mikor lementünk, Martinus a kanapén feküdt hassal, és fejét lehajtva sírt. Kapkodta a levegőt.
Marcus a helyzetet, magasról letojva ment a konyhába.
Én meg mentem Tinushoz, mivel szegény eléggé magaalatt lehetett.-Martinus, mi a baj?-ültem le mellé, és simogattam a hátát vígasz képp.
-Ugyan, semmi...csak mindenkinek tönkreteszem az életét...-szipogott.
-Nem tetted tönkre senki életét! a tegnapot felejtsük el, nem haragszom rád! Marcus meg úgy is megbékél, hisz a konkrét másik fele vagy!-vígasztaltam.
-Az a csók, nekem sokat jelentett, Reachel. Igaz, nem tudom miért csináltam! Csak azt éreztem, megkell tennem. Viszont nem azért csináltam, hogy rádnyomuljak, vagy valami. Mert nem olyan vagyok.-vallotta be.
-Ne beszéljünk erről! Megtörtént, de felejtsük el! Mintha megsem történt volna! És ne sírj, nem szeretem, ha szomorú vagy!-öleltem át.
-Reachel, jössz már?-kiabált a konyhából Marcus.
-Megyek!-válaszoltam.
Marcus két szendvicset készített, és úgy fogadott.
YOU ARE READING
~JUST A DREAM~ [Marcus&Martinus] /BEFEJEZETT/
RandomEgy MMer legnagyobb álma, hogy találkozzon Marcussal és Martinussal. Amennyire elszeretné ezt érni, annyira is éli bele magát az álmodozásokba. /-Hol van?-kérdeztem miközben felültem. -Ki hol van, kincsem?-simogadta meg a homlokomat anya. -Marcus...