Zatvor; 10:23
Budi me jako lupanje sa vrata. "Cuvari" pomislim.A moj cimer u ovoj jebenoj rupi pita "Sta ce oni ovdje?". Upitao je cimer koji se usro od straha a mene iskreno zaboli kurac.
Cuvari udjose u moju tamnicu. Jedan vidno iznerviran poce vikati moje ime.
"Kristijan!?"
Odgovorim sa smjeskom na licu "Taj sam".
Inace danas me prebacuju u drugi zatvor, ili oni bar tako misle.Onaj zlobni smjesak mi se ocrtao na licu.
Cuvar, onaj iznervirani, rece: "Sta se ti smijes?".
K: "Sta tebe boli kurac sto se ja smijem?"
Pokusao me udariti ali ga je onaj drugi cuvar sprijecio. Rece drugi cuvar "Nemamo vremena za to sad". Okrenuli su mi ledja, stavili lisice, izasli smo iz zatvora, stavili su me u onaj kombi. Vozili smo se normalnom brzinom jer smo imali jos dva policijska auta. Jedno ispred, jedno iza nas.Ubrzo smo se zaustavili. Ja sam i dalje imao onaj moj osmjeh.Nisam mogao a da ga ne pokazem. U sljedecem trenutku se cuje pucnjava. Napokon.
Onda se cuje otvaranje vrata kombija. Ugledao sam moju bandu. Bili su u crnim maskama i sa puskama. Bio sam ponosan na njih uspjeli su me izvuc iz zatvora, bez da je iko od nas povrijedjen osim policije svi su bili mrtvi, ili smo mi tako mislili. U sljedecem momentu osjetim strasnu bol u predjelu stomaka. Upucao me je jedini policajac koji je bio ziv, ali ne zadugo. Od Filipa sam uzeo pusku i pucao ovom u glavu, naravno pogodio sam iz prve, ipak to su godine iskustva. Ali opet bio sam pogodjen, rekao sam ovim majmunima "Ajde vodite me odavde. U sta ste blenuli?"
Svi se nasmiju i Alex kaze "Dobrodosao nazad".
"Ljudi, pogodjen sam ako niste primjetili!" Izderem se na njih dok polako gubim svijest. Rece David "Ajde brate nije ti prvi put". Alex doda "A sigurno ti nece biti ni zadnji".Sada kazem mirnim tonom "Davide ti si najmladji, ajde zovi onog naseg doktora i vodite me odavde". Uradili su ono sto sam rekao. Volim kada me ljudi slusaju. U sljedecem trenutku sam izgubio svjest.Znam da je sada sigurno malo dosadno ali bit ce uskoro puno zanimljivih djelova.
Hvala vam puno sto citate.💞
YOU ARE READING
Carpe diem (ZAVRŠENA)
ActionOna radi za policiju. On je kriminalac. Sta ce se desiti kada Rea dobija tajni zadatak da sazna sve o Kristijanu. Sta ce se dalje desiti? Saznat cete ako budete ostali uz pricu "Carpe Diem". "Volim te" Rekla sam sa suzama u ocima. Nije odgovarao...