V:"Postoji nesto sto ti ne znas"
R:"A sta ja to ne znam?"
V:"Znas. Danas sam cula Alexa i Kristijana kako pricaju o nekoj opkladi."
R:"I?"
Rekla sam nezainteresovano.
V:"Pa radi se o tome da je Kris imao opkladu s Alexom da ce da te uzme od Filipa i da ce da ti slomi srce."
Kada sam cula to oci su mi se napunile suzama. Sto je cudno. Ja ne placem. A pogotovo ne za muskarcima. Nakon nekoliko sekundi u kuhinju je usao Kris. Kada sam ga vidjela, suze u ocima su nestale. Oci su mi postale crne. Sto znaci da jedina emocija koju upravo osjecam jeste bijes.
Od svog bijesa koji sam osjecala, njega sam udarcima o njegova prsa gurala od sebe. Sve vise i vise sam ga udarala. On je nesto govorio. Nisam ga slusala. Derao se. Ja sam ga samo nastavila udarati. U tom momentu me je neko zgrabio oko struka. David. Osjetila sam da je on. Zbog njegovog parfema. Podigla sam noge u zrak i pocela ga i nogama udarati.
R:"Pusti me da ga ubijem!"
R:"Pusti me!" Ponovila sam to nekoliko puta. Misim da smo se culi tri kuce dalje. David me je spustio na krevet u njegovoj sobi koja je bila na spratu. Kristijan i Viktorija su se culi odozdo. Derali su se jedno na drugo. Nisam se trudila da slusam. Ne zanima me vise. Ustala sam sa kreveta.
R:"Idem"
D:"Hoces biti dobro?"
R:"Hocu. Vjeruj mi, hocu"
Sisla sam niz stepenice. Ono dvoje su se jos uvijek culi iz kuhinje. Izasla sam iz kuce. Nisam znala kako cu kuci jer nemam auta a ni motora. Znas sta. Jebi se Kristijane. Uzela sam njegov motor. Nisam uzela kacigu. Kada sam okrenula kljuc, cuo se zvuk motora. Na sto je izasao Kristijan iz kuce. Dala sam gas. On je odmah sjeo na prvi motor koji je vidjeo, i krenuo zamnom. Vozili smo ludo. Bilo je bas brzo. Bila je tu policija na cesti. Policija nas je pocela juriti. Svirala je sirena. Mene je policija prepoznala. Pa je samo jurila Kristijana. Jurio je zamnom, a za nama policija. On nije normalan. U krvi ima makar pola litre viskija. Sigurno je policija pozvala pojacanje. Pojavili su se policajci na motorima, i jos dva policijska auta. Auta su ga opkolila. Morao je da stane. A ja sam samo jos vise nagazila na gas. Dosla sam kuci. Usla i odma krenula smisljati plan za veceras. Veceras moj dragi decko ide pravo u zatvor. Za sam plan mi je trebalo 15 minuta. Ionako nisam imala puno vremena za razmisljanje. Uskoro se nalaze sa Stefanom. Kako se ja sjecam oni njemu drogu, a on njima milion. Samo mi je zao ostalih decki u bandi. Alex, Filip i David. Ali napravit cemo nesto i za to. Uzela sam kacigu, izasla iz kuce i dosla do stanice. Cim sam usla u stanicu derala sam se "Svi na sastanak!" Svi su me culi i krenuli u salu za sastanke. Kada su svi dosli rekla sam im plan za veceras.
R:"Pustit cemo ih da isporuce drogu. Posle toga ja i Kristijan cemo ici na veceru. I tada krece akcija. Razumjeli!"
Svi su klimnuli glavom.
Izasla sam iz stanice da zapalim cigaretu. Davno sam ostavila pusenje, ali mislim da cu najvjerovatnije opet poceti.
Stojala sam naslonjena uz zid kada se ispred stanice zaustavio Bugatti la voiture noire. Inace jedan od najskupljih auta na svijetu.Nisam tako dobra u poznavanju auta. Ali sam dobra u poznavanju skupih stvari. Otac mi je jako bogat. On je milioner. Ali nismo u dobrim odnosima vec godinama. Pa ja ne zivim u tolikom luksuzu, kao moji roditelji. Iz auta je izasao prezgodan muskarac u odijelu. Dah mi je stao. On je samo prosao pokraj mene. Samo me je na kratko pogledao i usao u stanicu. A ja sam se sjetila da moram nazvati Kristijana i dogovoriti veceru za veceras. Izvadila sam telefon iz dzepa i nazvala Kristijana. Odmah se javio.
K:"Hej"
R:"Mozemo li veceras na veceru? Da rijesimo sve ovo."
K:"Naravno. Pokupit cu te kod tvoje kuce u 21h, jer imam onaj posao u 20h"
R:"Nije problem. Vidimo se."
K:"Vid..."
Prekinula sam. Nisam stvarno vise mogla da ga slusam. Sjela sam na klupu ispred stanice.
Kako je mogao? Kako je jebeno mogao?
Po prvi put u zivotu nakon puno godina ja sam uspjela nekoga zavoljeti, a on mi je samo htjeo slomiti srce. Bas kao Ivan. Sjetila sam se dana kada mi je Ivan slomio srce. Pustila sam jednu suzu. Ne pamtim kad sam zadnji put plakala. Mislim da je to bilo taj dan kada me Ivan ostavio. Tada sam zadnji put plakala. Otvorila su se vrata stanice, a ja sam brzo obrisala suze. Iz stanice je izasao onaj ljepotan.
Xx:"Zasto tako lijepa djevojka place?"
R:"Neko je lijepoj djevojci slomio srce."
Xx:"Ja sam Viliam."Iz dzepa je izvadio svoju vizit karticu. I rekao
V:"Nazovi. Mozda ti ja sastavim to srce."
Namignuo mi je i usao u svoje auto i odvezao se.
Pogledala sam u vizit karticu jos jednom.
Viliam Black. Kao Viktor Black.
R:"Pa on je sin bilionera!"
Pocela sam da skacem kao luda.
Kada sam se smirila otisla sam do motora i odvezla se kuci.
(.....)
Vec je bilo vrijeme za moju i Kristijanovu veceru.
Obukla sam se toliko sexy jer zelim da vidi sta je izgubio prije nego sto ode u zatvor.Pozvonio mi je na vrata. Prisla sam vratima i otvorila ih. Pogled mu je švrljao po mom tijelu.
K:"Izgledas prelijepo veceras"
Htjeo me je poljubiti. Ja sam se izmakla tako da me je poljubio u obraz.
R:"Idemo li?"
Klimnuo je glavom. Usli smo u njegov Lamborghini veneno. Isto jedno od najskupljih auta na svijetu.Dosli smo u najskuplji restoran u cjelom gradu. Tu smo proveli jedno sat i pol pricajuci o svemu. On mi je kao nesto objasnio, ali ga ja iskreno nisam slusala. Bilo je pola jedanaest. Trebam krenuti sad.
R:"Idemo li?"
K:"Ti vec zelis kuci?"
R:"Umorna sam"
K:"Onda idemo"
Ubrzo smo se nasli kod auta, otvorio mi je vrata auta. Usla sam, a onda i on.
Dok je on palio auto, ja sam iz torbice izvadila svoj voki-toki i rekla "Sad!". Brzo su pocele sirene da sviraju, specijalci da dolaze. Ja sam izasla iz auta. Njega su specijalci izvadili iz auta i pribili ga uz auto. Kristijanu su ruke bile iza ledja. Policajci su mu stavljali lisice. On me gledao sa prezirom u ocima. Mrzio me je. A ja sam njega jos uvjek voljela. Koliko god ja to negirala, ja njega stvarno volim. Ne mogu da vjerujem da sam se zaljubila u kriminalca..
Dok je jedan policajac izgovarao onu cuvenu recenicu " Imate pravo na sutnju. Sve sto izgovorite...bla bla bla"
On je samo u mene gledao. Kada je policajac zavrsio sa svojom cuvenom recenicom, Kristijan je rekao nesto. Nesto na sto mi se krv u venama sledila.
K:"Kucko. Znas da cu ubrzo izaci iz zatvora. Bolje ti je sakrij se. Jer tada nece biti ove tvoje policije da te stiti."Kako vam se svidja ovaj nastavak?
Ako vam se svidjeo nastavak ostavite vote!💜
Uskoro ce se ova prica zavrsiti.❤️
YOU ARE READING
Carpe diem (ZAVRŠENA)
ActionOna radi za policiju. On je kriminalac. Sta ce se desiti kada Rea dobija tajni zadatak da sazna sve o Kristijanu. Sta ce se dalje desiti? Saznat cete ako budete ostali uz pricu "Carpe Diem". "Volim te" Rekla sam sa suzama u ocima. Nije odgovarao...