Bez imalo razmisljanja sam ga uhvatio za majcu i pribio na vrata. Izvadio sam noz iz dzepa i stavio mu ga na vrat.
K:"Navedi mi jedan dobar razlog zasto da te ne ubijem ove sekunde?" Pokusavao sam biti smiren.
R:"On mi je brat" Derala se.
K:"Uros?" "Uros ti je brat?"
R:"Da, sad ga pusti"
Pustio sam ga. I stavio noz u dzep. Ovaj se smijao.
Uhvatio sam ga za majcu.
K:"Sta se koji kurac smijes"
U tom trenutku nas je Rea odvojila jedan od drugog.
R:"Kako se vas dvoje znate?"
K:"Pa tvoj brat ima bandu. On je ubio nekog vaznog covjeka i morao je pobjeci. Tada kada je on otisao jedan Marko je bio glavni, onda je dosao Ivan i sada je on glavni."
Pogledala je u Urosa tako razocarano. Posle nekoliko sekundi nije bilo vise razocarenja, nego cisti bjes.
Lupila mu je toliko samarcinu da mu se glava okrenula za 360 stepeni. Inace cura ima jaku ruku. Onda sam se ja poceo smijat jer se Urosu ocrtala njena ruka na obrazu.
R:"Ti si kriminalac?" Derala se na njega.
U:"Da. Ja sam kriminalac. A sta je sa tvojim dragim deckom. Sta je on??"
Ja sam sjeo na kauc. Jer vidim da nista od sexa, pa cu morat slusat kako se ovo dvoje svadjaju. David mi je poslao poruku. "Uzeo sam motor, a tebi sam ostavio auto ispred Reine kuce." Samo sam vidjeo i napisao "Ok". Nastavio sam gledati ovo dvoje kako se deru jedno na drugo.
R:"On je drugo"
U:"Kako je on drugo?"
Uros se okrenuo prema meni.
U:"Jel i tebi pukla samarcinu kad je saznala?"
Ja sam se samo poceo smijat. A i Uros samnom.
R:"Koji je vama kurac?"
R:"I nisam mu pukla samarcinu jer je on odma rekao cime se bavi. A ti? Sta si ti uradio?"
R:"Nista! Nisam ni cula to od tebe, vec od njega" Pokazala je prstom na mene.
R:"Koliko si dugo u tome?"
U:"Nisam dugo"
K:"Ma nee" Ja crkajem od smijeha. Cuj nisam dugo, lik se duze od mene bavi kriminalom.
U:"Usuti ti!" Ja sam se samo jos vise nasmijao.
R:"Odgovori"
U:"Oko 11 godina"
Puknula ga je u rame.
R:"Zasto si mislio da mi to nemozes reci?"
U:"Pa zbog tvog posla"
To mi je sumnjivo. Kakve veze ima. Sto joj nije rekao? Pa ona je tatto artist a ne inspektor neki.
K:"Kakve to veze ima?"
On je gledao iznenadjeno. Izbezumljeno i onda kao da mu se lampica u glavi upalila.
U:"Ma nista"
K:"Jesi sad opet ti glavni? Ivan leti jel tako?"
U:"Cekaj malo. Ivan Petrov? Pa tvoj bivsi me zamijenio?"
K:"Sta?" Kazem iznervirano. Nije vadja sa Ivanom bila. Ona mi je rekla da je on samo brat njene prijateljice. I nista vise.
U:"Pa moj buduci zet to ne zna?"
Smijao se. Dok su meni sve vene iskocile. Ustao sam sa kreveta i podigao Reu na svoje rame. Nosio sam je kao vrecu. Dok je onaj Uros nesto govrio. Ona je onda rekla.
R:"Urose, smiri. Nista mi nece biti" Derala se. I on je popustio. Ne znam jel vjeruje da joj nista nece biti ili da je dovoljno jaka da se odbrani. Mislim da je ovo drugo. Nosio sam je do auta. Stavio sam je na suvozacevo mjesto. Ja sam sjeo da vozim. Vozio sam nenormalno brzo.
K:"Kada si planirala da mi kazes da si bila sa Ivanom?"
R:"To je bilo prije. I ne volim pricati o Ivanu."
K:"Meni puca kurac sto ne volis pricati o njemu. Ima da mi sve pricas. Inace.."
R:"Inace sta??"
K:"Ne izazivaj vatru"
R:"Pa ti meni nista ne mozes"
K:"Zasto sad to mislis?"
R:"Jer me jebeno volis" derala se
Volio sam i svoje roditelje pa sam ih zive zapalio.
K:"Mala, to sto te ja volim. Ne znaci nista."
Zbunjeno me je gledala.
Zaustavio sam auto i samo sam izvadio noz iz dzepa i zabio joj ga u nogu. Na trenutak je samo zatvorila svoje tamno zelene oci. Kada ih je otvorila. Nisu vise bile zelene. Bile su crne. Toliki bjes je strujao njenim tjelom. Izvadila je noz iz njene noge i zabila ga u moje rame. Oboje smo bili toliko bjesni. Kao dva bijesna psa. Da se ne volimo tacno bi se ovdje na licu mjesta poubijali. Samo je izasla iz auta. Pokusala je hodati brzo ali vidjelo se da je boli. Znate sta? I treba. Tako je kad se meni laze. Izvadio sam noz iz ramena i bacio kroz prozor. Ona je hodala a ja kraj nje prolazio sa autom. Isli smo jedno pored drugog.
K:"Ajde ulazi"
R:"Necu"
K:"Ne moras"
Odvezao sam se do jednog velikog drveta. I tu parkirao auto. Da me ne vidi. Jer zelim da vidim sta ce uraditi kad je sad sama. Jer telefona nema. Nije ponijela kada sam je nosio iz kuce.
Dolazio je jedan sa velikim kombijem. Iz daljine. Stopirala je taj kombi. Naravno da joj je stao. Rea je prelijepa. Tu nema diskusije. Rekao joj je nesto. Kako sam ja mogao da razumijem. "Mala, upadaj" Sta bre da upada.
Izvadio sam pistolj iz auta i krenuo prema njima. Bilo je oko 19 sati.
K:"Ako malu povezes kuci. Ti neces doci kuci. Mozda ces i doci. Ali ne u jednom komadu."
Rekao sam na sta se on okrenuo prema meni. Usro se od straha. Pogledao je u Reu. Koja je gledala u mene sa tolikom dozom bijesa.
Okrenula se prema vozacu kombija i rekla
R:"Nemoras da se trudis. Sama cu da izadjem. Izasla je iz kombija. Ovaj iz kombija se samo odvezao.
K:"Ajde sad"
R:"Samo ako me budes nosio do auta"
Uzeo sam je u narucje i nosio do auta. Vozili smo se i onda je neka plavusa istrcala na p'o ceste i ........Ostavile vote i komentar.
Love you🖤
YOU ARE READING
Carpe diem (ZAVRŠENA)
ActionOna radi za policiju. On je kriminalac. Sta ce se desiti kada Rea dobija tajni zadatak da sazna sve o Kristijanu. Sta ce se dalje desiti? Saznat cete ako budete ostali uz pricu "Carpe Diem". "Volim te" Rekla sam sa suzama u ocima. Nije odgovarao...