Kris (Kristijan) POV.
03:01
Bilo je tri u jutro. Razradili smo citav plan. Onaj kreten sto je oteo je poslao adresu, gdje da se nadjemo.Stavio sam u aktovku lazne pare. Obukao sam se i krenuli smo tamo. Ja sam isao motorom. A momci autom. Stali smo ispred te kuce. Nazvao sam tog kretena na mobilni i rekao da izadje. Izasao je sa Reom. Ruke su joj bile iza ledja. Imala je lisice na rukama. Drzao ju je za ruke iza sa jednom rukom, u drugoj ruci mu je bio pistolj. Hodala je ispred njega . Bacio sam pogled iza njega. I vidio sam Alexa, Davida i Filipa. Sa pistoljima, oni su tu ako nesto podje po zlu.
Prilazili su jedno drugom. Kris i taj otmicaj zajedno sa Reom. Bili su odvojeni skoro jedan metar jedan od drugog.
Xx(Otmicar): "Daj pare"
K:"Prvo ona"
Bacio je Reu na mene. A ja njemu aktovku. Odmah je pobjegao.Okrenuo sam Reu, tako da meni bude okrenuta ledjima. Pucao sam na lisice. I one su se podjelile u dva djela. Toliko mi se svidja ova djevojka. Neustrasiva je. Kada sam pucao ni trznula se nije. Kao da je znala sta cu uraditi.Okrenuo sam je i pokidao lisice sa jedne ruke, pa onda sa druge. Skocila je na mene. Obavila je svoje noge oko mene a ja sam je uhvatio za guzu. Poljubila me. I nasmijala se. Sada sam je ja poljubio jos jednom i trajalo je malo duze nego prosli. Trajao bi on i duze nego su nas prekinuli Alex i David. Uzeo je auto i otisao negdje.
K:"Aham"
Onda je Rea nesto rekla
R:"Pa vas trojica ste dosli sa jednim autom. Jel tako?"
Pogledala je u Alexa i Davida.
A&D:"Da"
R:"Pa kako cete se vratiti kuci?"
K:"Ne znam kako ce oni ali znam kako cemo mi"
Nasmijao sam se. Spustio sam malu na motor i ja sjeo na njega. Odvezli smo se. Dok se Alex durio, David se odvalio smijat i reko "Samo vi". Dok smo se vozili Rea me je pitala "Jesam ti nesostajala?"
K:" Pa proslo je samo 4 sata, kako ti neko moze nedostajati za tako kratko vrijeme"
Lagao sam. Naravno da mi je nedostajala.
R:"Hejj. Zar te mama nije naucila da nije lijepo lagati?"
Glasno sam se nasmijao na ovo. Ostatak voznje smo proveli u tisini.
Stigli smo kod mene kuci. Usli smo u kucu. Sjeli smo na kauc i poceli pricati.
K:"Jel ti ovo prvi put da si oteta?" Sam sebi sam se nasmijao.
R:"A sta ti mislis?" I ona se nasmijala.
K:" Ma ti si stvarno opustena osoba. Danas ti je uperio pistolj u glavu ispred moje kuce, a ti se nasla zezat. Nisam mu jos djevojka"
Nasmijala se na ovo.
R:"Znas ja se nisam zajebavala kada sam rekla da cu ti bili djevojka" Ozbiljno ovo kaze.
K:" A stvarno?"
R:" Nakon nekoliko mjeseci ces me moliti da se udam za tebe" Nasmijala se na svoje rijeci.
K:"Ti si bas sigurna u svoje rijeci"
Nasmijao sam se onako zlobno.
R:"Jako. Jako. Sigurna."
Sjela mi je u krilo i pocela ljubiti vrat. Ona inace ostavlja velike sljive. Neko ce mislit da me cura mlati, a ne ljubi.😂😂
Rea POV.
Ljubila sam mu vrat i ostavljala mu velike sljive po vratu. On ce biti sav šaren posle ovoga.😂
Odmakao me od sebe i pitao me nesto.Sta ju je Kris pitao? Gdje je Filip? Nastavite citati pricu "Carpe diem".
Kako vam se svidja prica do sad? Ako vam se svidja ostavite vote i komentar.
Sljedeci dio ce biti jakoo zanimljiv...
Lysm💞💞💞
YOU ARE READING
Carpe diem (ZAVRŠENA)
ActionOna radi za policiju. On je kriminalac. Sta ce se desiti kada Rea dobija tajni zadatak da sazna sve o Kristijanu. Sta ce se dalje desiti? Saznat cete ako budete ostali uz pricu "Carpe Diem". "Volim te" Rekla sam sa suzama u ocima. Nije odgovarao...