Rea POV.
Sjela sam Krisu u krilo i pocela mu ljubiti vrat.
Kris me odmakao od sebe i pitao
K:" Sta se sve desilo od trenutka kada si usla u taj auto? Jer vidim da imas modricu na obrazu."
K:" Ako ti je to onaj kreten uradio naci cu ga, mucit cu ga i molit ce se Bogu da ga ubijem!"
R:"Amm...."
Flashback:
Dan kada je Rei "otmicar" stavio pistolj na glavu.
Xx(Otmicar):" Zapamti samo jedan dan"
Usli smo u auto.
"Otmicar" je sjeo na suvozacevo mjesto. A neko je vec sjedio na vozacevom mjestu i pokrenuo auto. Obadvojica su imali crne maske.
"Otmicar" je rekao vozacu
O:"Pa ovo je dobro proslo"
Vozac je samo klimnuo glavom.
Pitala sam ih
R:"Jel ima nesto da se pije?"
O:"Da"
Dao mi je ledenu kafu, sa kremom odozgo i sladoledom. Cek maloo. Ovo je moje omiljeno pice. Kako je to jebeno znao. Ali i glas mi je poznat. Pa i sat na vozacu.
R:"Teo i Luka?!!!"
Glasno su se nasmijali i skinuli crne maske.
T:"Pa kako si nas to prepoznala?"
Zbunjena sam. I to jako.
R:"Zasto ste me vas dvojica kretena oteli?!"
R:" Zar vas ne placaju dovoljno?"
Nasmijali su se na ovo.
L:" Pa ti vec danima dolazis u kancelariju bez i jedne informacije o Kristijanu. Pa reko da ti malo pomognemo. "
R:" Ha ha ha "
R:" Bas ste smijesni!"
R:" Hoce meni iko ovdje objasniti sta se jebeno dogadjaa?!!"
Pizdila sam jer nemam kontrolu nad stvarima. Mrzim kada mi se takve stvari desavaju.
L:"Hejj, smiri dozivljajj"
T:" To nisi trebao reci"
Rekao je Teo tiho.
L:"Sta??"
Tada sam Luku uvatila za vrat.
L:"A ti bi drugu rundu znaci" Rekao je sa osmijehom na licu.
Nasmijala sam se na to. I sklonila ruku sa njegovog vrata.
T:" Sta bi to trebalo da znaci?!"
Pogledao je Luku i vratio pogled na put.
Uhvatila sam tada Luku za ruku jer znam da ce da kaze istinu. On me je pogledao kao ono koji kurac. On ne zna da Teo osjeca nesto prema meni.
L:"Pa spavali smo druze" Pogledao me je.
L:"I mogli bi to opet" Uhvatio me za ruku. Koliko je on zgodan, boze. Zagledala sam se u njega. Vratila sam pogled na put. I u tom trenutku smo se zaletjeli pravo u banderu. Niko nije ozbiljno povrijedjen, samo sam rasjekla obraz, nista vise, hvala bogu. Izasli smo iz auta. Teo bijesan kao ris.
L:"Sta je tebi Teo. Koji ti je kurac?!"
R:" Da, stvarno"
Teu su vene iskocile koliko je bio ljut, bijesan.
T:" Sta je meni!!?? Jel vi mene ozbiljno pitate to?! Sta je vama?!!"
T:" A ti!!" Rekao je glasno.
U mene je pogledao.
R:" Sta samnom?!" I ja sam jos glasnije rekla.
T:" Da li ima i jedan muskarac na ovoj planeti da ti nisi spavala sa njim?!!!"
Na ovo sam sam toliko poludjela da sam potrcala da ga oborim i pocnem udarati iste sekunde ali me je neko uhvatio za struk. Luka.
R:" Pusti me!!!" "Ubit cu ga!!" Ponovila sam te rijeci nekoliko puta... Nekako sam se uspjela oteti od Luke. Prisla sam Teu. Bili smo 5 centimetara jedan od drugog. Sapnula sam mu na uho.
"Znas. Jadan si. Dok sam bila sa tobom spavala sam sa jos njih 5. Znas koji si kreten ispao kad si me zaprosio"
Onda sam rekla normalnim glasom.
" I samo jos nesto. Jebat cu se sa kim god hocu, gdje god hocu i kada ja to zelim!"
"A ja sada nesto zelim.."
U sljedecem trenutku sam poljubila Luku.
Dok sam ljubila Luku, Teo je popizdio i zaustavio prvo auto koje je proslo. Pokazao policijsku znacku i rekao tom koga je zaustavio "Vozi me dalje odavdje".
Cim je otisao prestala sam ljubiti Luku i rekla
"Posalji Kristijanu adresu te kuce u kojoj cemo biti. On me vec sigurno trazi sa njegovom bandom. "
L;" Jesi sigurna da te trazi?"
L:"Mozda te je vec zaboravio"
R:" Kao prvo mene je nemoguce zaboraviti"
Nasmijao se na ovo. Sigurna sam da se prisjecao one noci. Nastavila sam pricati.
R:" Kao drugo ti ne bi smislio ovaj plan, gdje me otimas, da si mislio da nece doci."
R:" Kao trece.." Nisam bukvalno nista mogla smisliti
R:"Nema treceg"
Nasmijao se na ovo.
R:" Pa jesi poslao tu adresu?"
L:"Evo jesam"
R:" Nego kako cemo mi doci do te kuce u kojoj cu ja biti kao "oteta"? "
L:" Pa na to bas nisam mislio" Ceskao se po glavi.
R:"Pfff..."
R:"Znamm!"
Jos uvijek sam bila u onoj haljini i stiklama, jer su me budale odma posle moje i Kristijanove vecere oteli. Pa dobro ne bas odma posle vecere, posle sexa. Pa zasto ne iskoristiti moj izgled. Namjestila sam grudi, da se sto vise vide. Kosu prebacila na drugu stranu i stopirala prvi auto koji je naisao. Stao je. Pa gdje nece. Narcis sam znam... Bilo je neko dobro auto. Ne razumijem se u auta bas najbolje...😂
Pokucala sam na prozor i spustio je prozor. Ugledala sam poznato lice. To je bio Teov brat. Stariji brat. Posto se ja i Teo znamo od pelena, naravno da znam i njegovog brata. Ivan, Teov brat je inace bio moj prvi. Kada sam ga vidjela, noge su mi se odsjekle. On je stara "ljubav". Ona prva. Tinejdzerska "ljubav".
I:"Pa sta ti ljubavi radis tu?"
Rekao je sa osmijehom i podignuo jednu obrvu.
R:"Jel mozes mene i Luku da odvezes do jedne kuce?" "Plizz"
I:" Ajde, upadajte "
Usli smo u auto. Ali nije bio sam, predpostavljam da mu je to djevojka...Valjda vam se svidja💞💞
Ako vam se svidja ostavite vote i komentar. To je vama nista, a meni puno znaci. Ali ako ne zelite... okej je
Volim vas svakakoo💞💞💞💞
Uzivajte uz pricuuu
Sutra ce biti vise djelova. Ili ako ne bude vise, bice duzih. Kao ovaj 💞💞💞
KAMU SEDANG MEMBACA
Carpe diem (ZAVRŠENA)
AksiOna radi za policiju. On je kriminalac. Sta ce se desiti kada Rea dobija tajni zadatak da sazna sve o Kristijanu. Sta ce se dalje desiti? Saznat cete ako budete ostali uz pricu "Carpe Diem". "Volim te" Rekla sam sa suzama u ocima. Nije odgovarao...