17. Dio

623 21 0
                                    

Kristijan POV.
Stavljam pistolj u dzep. I sjedem na motor. Ja i moja ekipa smo dosli do mjesta gdje treba da se nadjemo sa jednim likom. Mislim da se zove Stefan. Ne pamtim dobro imena. Sa njim treba da sklopimo posao od milion evra. Radi se o raznim vrstama droge. Dosli smo do te lokacije.
Vidim covjeka smedje kose. To je on.
K:"Stefan?"
S:"Da"
K:"Ovo su Filip, David i Alex. Za mene si valja cuo"
K:"Znaci za sedmicu dana cemo se naci u ******"
S:"I tada cemo napraviti razmjenu. Ti drogu, ja pare."
Rukovali smo se.
K:"Ajmo sada to proslaviti jednim picem."
Stefan je klimnuo glavom.
Dosli smo do jednog bara. I narucili flasu viskija. Stigao nam je viski. Bilo nas je petorica pa se niko nije bas mogao napit. Bili smo pri sebi. Tada sam vidjeo da Stefan gleda u nesto. Okrenuo sam se da vidim sta gleda. Zamislite u sta je gledao? U Reu. Koja vadi nesto sa sjedista, u autu. Toliko joj se dupe ocrtavalo. A ovaj Stefan ne prestaje da blene. Ova trojica isto tako. Nasuo sam sebi jednu casicu viskija i popio na eks. Nesmijem ovog ubit. Propast ce posao. Eno i kljucevi joj ispali. Smotana. A ovi jos vise blenu. Jos jednu sam nasuo i popio.
S:"Sta bi joj radio.."
Drzao sam onu casicu u ruci. I stiskao je sve vise i vise. Bolje casu nego ovog Stefana. Nastavio je da prica o njenom dupetu. Tada mi je puko film i razbio sam casu koja mi je bila u ruci.
Pocela mi je teci krv iz ruke. Ali navikao sam na bol i krv. Nije mi nista. U tom trenutku su ova trojica mojih majmuna se okrenula. A Stefan je jos uvijek gledao. Kada je Rea podigla kljuceve okrenula se prema naprijed i vidjela nas. Inace ovaj bar je od stakla pa se sve moze vidjeti. Rea mi je mahnula.
S:"Jel to ona nama mahnula?" Pitao je sa osmijehom na licu.
K:"Nije tebi. Nego meni." Rekao sam sa zlobnim osmijehom na licu.
Stefan me je gledao zacudjeno.
Rea je usla u bar, dok je njena prijateljica otisla sa autom.
Rea je dosla do mene. Ustao sam i poljubila me je. Namjeravala je da to bude kratko, ali sam ga ja produžio. U inat Stefanu i osaloj bandi. Uzvracala je. Dok smo se ljubili ruke su mi bile na njenom dupetu, jako sam ga stisao. A ona je prostenjala na to. Odvojili smo se. Ja sam sjeo i pokazao joj da sjede kod mene u krilo. Sto je i uradila. Rekao sam
K:"Rea, upoznaj se sa covjekom"
Rea mu je pruzila ruku da se rukuju i rekla
R:"Rea, drago mi je"
On joj je preokrenuo ruku i poljubio je. Ona se nasmijala i izvukla ruku iz njegove.
S:"Rea. Ja sam Stefan. Jesi ti sa njima u bandi?"
Znao je da nije. Samo pokusava da prica sa njom.
R:"Ne, nisam"
S:"Da li planiras postati?"
O ovome iskreno nikad nisam razmisljao.Uvjek je ovo bila muska banda kod nas. Naravno da u bandama ima djevojaka. Ali u mojoj bandi nikada nije bila ni jedna. Trebala je da bude moja tadasnja djevojka. Viktorija. Ali nije. Jednog dana je samo nestala. Pokusao sam da je nadjem. Ali ona ne zeli biti nadjena. Prije mozda nekoliko mjeseci cuo sam da se vjerila. Ona je bila jedna od onih "good girls". Zbog mene je htjela uci u svijet kriminala. Dan kada je trebala zvanicno uci u moju bandu je nestala. Bio sam ljut. I pomalo razocaran. Imao sam samo dvije djevojke u zivotu. Viktorija i Rea. Ostale djevojke su sluzile samo za sex. I nista vise. Viktorija i Rea su totalno dvije razlicite osobe. Dobra i losa. Nemojte me shvatiti pogresno. Rea nije losa. Ali i nekako jeste. Ne znam kako bi je opisao. Rea se ne boji nicega. Nikada je nisam vidjeo uplasenu. Cak ni kada joj je tip drzao pistolj uperen u glavu. Nije ni trepnula. Zajebavala se. Kao da joj je to normalna stvar. Cura je druga verzija mene. Jako smo slicni po osobinama. Zato nam nikad nije dosadno. U razmisljanju me prekide njen odgovor na postavljeno pitanje.
R:"Stvarno nikad nisam razmisljala o tome."
R:"Nego. Sta vi radite ovdje."
S:"Sklopili smo posao."
R:"Kakav posao?"
S:"Lutko, nemoras ti sve da znas" Na ovo lutko sam se najezio.
R:"Lutki ce onda reci neko od ovih ovdje, ako ti neces"
David se javio.
D:"Vezano je za drogu"
Ja nemam problem sto je njoj David rekao o cemu se radi. Moja lutka vec zna sta ja radim.
Rea se okrenula prema Stefanu i rekla.
R:"Vidis, nije bilo toliko tesko."
Stefan se samo nasmijao.
S:"Ti nemas problem sa ovim svim"
R:"Mislis kriminalom?"
Klimnuo je glavom. Zanima me sta ce reci. Zanima me da li joj to smeta.
R:"Ne, nesmeta mi." Olasanje.
R:"I nikad ne bi trazila da prestane sa tim. Nije na meni da ja odlucujem sta on radi u svom zivotu."
S:"Impresivno"
Namignuo joj je. Nemogu vise da ga gledam.
K:"Rea, idemo" Ustali smo. Uhvalio sam je
S:"Pa tek je dosla. Pusti je jos malo. Ako se tebi zuri, ti kreni."
Malo mi je falilo da ga ne ubijem ovdje na licu mjesta.
Uhvatio sam Reu jako za ruku. I krenuo izaci. Vene su mi jako iskocile.
R:"Boli me"
Tek tada sam joj pustio ruku.
R:"Gdje idemo?"
K:"Idemo se vozat malo"
R:"Mogu ja da vozim motor?"
Pogledala me onim "slatkim okicama.
K:"Ne"
R:"Oduzit cu ti se."
Oboje smo se zlobno nasmijali.
K:"Vozi"
Sjela je na motor. Vozila je brzo. Ali dosadno. Ona ne zna trikove na mozoru. Morat cu je jednom naucit. Rekao sam joj
K:"Aj se zamjenimo"
R:"Aj"
Zamjenili smo mjesta na motoru tako da sam ja sad vozio motor.
Odma sam nas dignuo na zadnji tocak. Uhvatila me za struk. Jako me stegnula.
K:"Hoces mi se jos uvjek oduzit?"
R:"Razmislit cu" nasmijala se.
Nakon jedno minutu rekla je
R:"Kod mene ili kod tebe?"
Nasmijao sam se i produzio prema njenoj kuci jer su u mojoj oni kreteni. Kada ja kazem kreteni ne mislim u losem smislu. To je njihov nadimak.
Stigli smo do njene kuce. Cim smo sisli sa motora, iste sekunde smo se poceli ljubiti. Ljubili smo se do ulaznih vrata. Otvorila je vrata i nastavili smo se ljubiti. Hodali smo kroz kucu ljubeci se. Ma kakvo ljubljenje, zvalili smo se. Nekako smo dosli do dnevnog boravka. Oci nismo otvarali jer smo se ljubili. Nabio sam je uza zid. Presao sam na njen vrat. Poceo sam ga ljubiti, dok je ona stenjala. Poceo sam joj praviti sljivu. Vrisnula je toliko jako da nisam znao gdje se nalazim. Okrenuo sam se da vidim zbog cega je vrisnula. Koji kurac?

Uros.

Bez imalo razmisljanja sam ga uhvatio za majcu i pribio na vrata. Izvadio sam noz iz dzepa i stavio mu ga na vrat.
K:"Navedi mi jedan dobar razlog zasto da te ne ubijem ove sekunde?" Pokusavao sam biti smiren.
R:"On....."

Nadam se da vam se svidjelo💚
Ko je Uros? Sta vi mislite??🖤

Carpe diem (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now