3. Dio

1K 31 0
                                    

R:"Mozemo nastaviti."
Tako smo nastavili sastanak.
Sef je pricao dosta toga o citavoj njihovoj bandi.Sto od otmica do ubistava. Ja sam bila onako pomalo iznenadjena time sto cujem. Kada mi je ispricao sve o njima rekao mi je da sam slobodna za danas jer sutra krecemo u akciju. Moram ici se spremiti za veceru sa Filipom, za divno cudo se ja ne bojim ni malo. Nisam panicar, kontrol frik, opustena sam osoba. Mislim da to svi vole kod mene. Iz razmisljanja me prekinuo moj mobilni. Javim se i ne gledajuci ko je.
R:"Halo?"
Xx:"Kristijan je"
Zakasljem se, te ga pitam
R:"Otkud ti moj broj"
K:"Imam ja svoje nacine"
R:"Nego, sto si me zvao?"
K:"Samo da ti javim da Filip veceras nece moci doci, zatrpan je poslom"
R:"A nije me on mogao nazvat i reci mi to?"
Postalo mi je sumnjivo.
K:"Ali zato sam ja tu da popravim dan"
R:"Kako mislis?"
K:"Ovako. Doci cu kod tebe za sat i pol. Budi spremna"
Nasmijala sam se i prekinula.
Bas me zanima sta cemo mi to raditi? Sama se sebi nasmijem. Lupim se u glavu, "On je kriminalac" kazem tiho, samo za sebe. Medjutim to je cuo Teo.
Prisao mi je i pitao
"Ko je kriminalac"
Pocela sam se praviti budala jer mi je to jedino u ovom momentu palo na pamet.
R:"Haa?"
T:"Rekla si nesto"
R:"Sta, ja rekla? Ma nisam ucinilo ti se, izvini ali stvarno moram ici"
Nabacim onaj fejk osmijeh na lice i gledam ga jedno 3 sekunde
"Ajde idi " rekao je.
Okrenula sam mu ledja i skinula ovaj lažni osmijeh. Napokon dosla sam kuci sa motorom naravno. I krenula se spremat. Spremila sam se. Obukla sam se kezual jer me uopste nije briga kako sada izgledam. Gledala sam se u ogledalo i skontala da sam ja seksi sta god da obucem. Narcis. Znam. Obukla sam vojnicke pantole i crnu majcu. U tome svemu cujem zvono na vratima. Otvorim i vidim bukvalno najljepseg decka u svom zivotu. Brzo uzmem sve sto mi treba i izadjem.
K:"Kao da si znala sta treba obuci" rekao je sa osmijehom.
R:"A za sta tacno sam se ja obukla?"
K:"Imas motor, jel tako"
R:"Da, zasto?"
K: " Malo cemo se vozat" rekao je sa jebenim zlim osmijehom. Ima tako jeben osmjeh. Sad bi skocila na njega.
R:"Meni odgovara"
Sjeli smo na motore. Namjerno sam se nagnula prema naprijed. Da vidim sta ces sad Kris?
Osjetila sam jak udarac u guzu. Jako pece, ali i prija. Okrenula sam se i pogledala ga. On je rekao "Sama si to trazila" I dao gas. Otisao je u sekundi, ostavljajuci mene u prasini. Neki bjes me uhvatio i krenula sam prema njemu, davajuci gas. Isla sam 200 km/h da bi ga stigla. Kada me je ugledao digao je motor na jedan tocak. Izvodio je razne trikove na mororu. A ja sam samo blenula. Nakon 5 minuta smo stali.
R:"Stvarno si nevjerovatan" rekla sam i skinula kacigu. I on je skinuo kacigu pa mi rekao
K:"Hoces i tebe da naucim"
R:"Rado". Nasmijala sam mu se.
K:"Ali prvo idemo na veceru"
R:"Ovakva da idem na veceru?" Pogledala sam ga ocajnim pogledom.
K:"Sta ti fali?" Rekao je hladno
R:"Ajde idemo do mene da se presvucem"
K:"Ajde dok se nisam predomislio"
Klimnula sam glavom i stavila kacigu.
Vozili smo se do moje kuce i usli unutra.
"Cekaj tu" Rekla sam i usla u sobu. Nisam skroz zatvorila vrata jer sto da ne. Skidala sam se polako i imala sam osjecaj da me gleda. Pogledala sam u ogledalo u sobi i bila sam upravu. Gledao je. Skinula sam se sva da je samo na meni ostao donji ves.
Skinula sam i tange, polako. Mogla sam osjetiti da je napaljen. Obukla sam druge tange i haljinu. Bila sam jebeno prelijepa.

 Bila sam jebeno prelijepa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Volim da se oblacim sexy. To je nekako moj stil. Izadjem iz sobe i vidim njegovu erekciju. Nije je pokusao sakriti. Cini mi se da je velik, jako velik. Samo sam se nasmijla onako zlobno i poljubila ga milimetar od usana.
Na sta mi je on rekao
"Opasna si ti mala"
Nasmijala sam se onako zlobno. Sto ga je jos vise napalilo.
"Ajde idemo" rekla sam i pocela hodati prema vratima dok me je on odmjeravao.
"Idemo li?" Kazem malo glasnije
" Naravno"
Izasli smo iz kuce i ubrzo dosli do tog restorana. Restoran je bio bas skup. A ja sam to bas vidno iskoristila. Dosao je konobar. Odmjerio me i gledao mi u sise cijelo vrijeme dok sam narucivala.Narucila sam najskuplje vino i najskuplje jelo. Kris je bio iznerviran i ne vjerujem da je to bilo zbog toga sto sam narucila.Bio je ljubomoran. I to se bas primjetilo. A meni je to izmamilo mali smjesak na lice. Konobar je otisao a mi smo nastavili pricati. Kao upoznajemo se, a vec znam sve o njemu. Sef mi je sve rekao.
K:"Pa kako se ti ono prezivas?"
"Dimitrijev"
"Ne zadugo" Rekao je sebi u bradu ali ja ne bi bila ja da to nisam razumjela. Imala sam tecaj citanja sa usana. Pravila sam se glupa.
"Nesto si rekao" pitala sam.
"Nista" rekao je, te se nasmijao.
R:"Pa sad je moj red, kako se ti prezivas, koliko imas godina. Cime se bavis?" Postavila sam sva pitanja na koja vec znam odgovor.
K:" Prezivam se Kazakov. Imam 25 godina i bolje ti je da ne znas cime se bavim"
R:"Oke" Nasmijala sam se. Svidjelo mu se to sto me je briga cime se bavi, ostale djevojke bi postavljale milion pitanja o njegovom poslu, dok ja nisam takva.
K:"Moj red"
Pogledala sam ga.
K:"Svidja ti se Filip?"
Bas smo direktni, svidja mi se to
R:" Hmm, ne znam sta bi ti odgovorila na to pitanje."
K:"Jednostavno je, da ili ne?"
R:"Ne bas, cijelo vrijeme smo provodili u krevetu.Mislim da smo oboje htjeli samo sex i to je to."
K:"Oke, sljedece pitanje. Sa koliko si ih bila"
R:"Zasto ja tebi nisam postavila teza pitanja?" Kazem i nasmijem se.
K:"Zar ih je bilo toliko, da ti je pitanje tesko".
R:"Da"
K:"Iskrena si, svidja mi se to"
Stvarno sam sa puno ljudi spavala, ne brojim vise sa kim i gdje, samo da je zgodan i da me pali i njegova sam.
K:"Koliko imas godina"
R:"24"
R:"Ja sam na redu. Da li mislis da ces me odvesti u krevet samo zato sto ces me nauciti nekoliko trikova na motoru?" Nasmijao se
K:"Ne, to sam stvarno htjeo da te naucim."
Sipa mi vino u casu.
K:"Vino je bilo da te odvedem u krevet"
Kaze sa onim zlobnim osmjehom.
Onda je uslijedilo pitanje na koje nemam spreman odgovor.

Carpe diem (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now