19. Dio

575 23 0
                                    

Uzeo sam je u narucje i nosio do auta. Vozili smo se i onda je neka plavusa istrcala na p'o ceste i culi su se zvuci mog kocenja. Ali prekasno. Vec sam je oborio. Rea je samo iskolacila oci.
K:"Mozemo li je samo tu ostaviti?"
R:" Mi smo oboje grozne osobe, ali toliko"
K:"Jebem joj mater" Derao sam se, dok sam izlazio iz auta.
Pala je na lice kad sam je udario autom, pa sam je okrenuo. Oci su mi ispale.

Viktorija

K:"Viktorija?" Derao sam se na nju. Viktorija je moja prva cura. Prva ljubav. Mada ne bi to nazvao ljubavlju. Bilo je samo sa moje strane nesto kao vise nego sto sam osjecao prema drugim curama. Moj tip cure je obicno Rea. I po ponasanju i po izgledu. Rea zgodna crnka, dug jezik tj. ne trpi tudja sranja, perverzna, tetovaze, nezasita sto se sexa tice. Bukvalno zenska verzija mene. Dok je Viktorija  slatka plavusa, trpi sta god da joj radis, kao sto sam rekao slatka, znaci od perverzije nista. Varao sam je jer nikad joj nije bilo do sexa. Iako sam je volio, na neki nacin.Varao sam je. Ko je razumio, razumio je.
Drmao sam ovu Viktoriju, dok je Rea gledala ljubomorno. Vratile su joj se zelene oci. Sad su bile tamno zelene.Vise nisu bile crne. Najvise volim kada je Rea ljubomorna. Jer to pokusava da sakrije, a znamo i ona i ja da bi svakoj koja me pogleda glavu otkinula. Viktorija je dosla sebi.
K:"Viktorija, jesi dobro?"
V:"Kris?" "Sta ti radis tu?"
K:"Slucajno sam te udario autom"
V:"Nema veze. Ja sam kriva" nasmijala se.
Dok je Rea prevrtala ocima. Rea bi totalno drugacije odreagovala. Da sam Reu udario autom. Prva stvar koju bi uradila kada bi otvorila oci jeste puknula mi toliki samar. A onda bi mi se toliko nagovorila. Jer ona ne trpi necija sranja.
K:"Ajde idemo u bolnicu"
R:"Zasto je samo ne ostavimo tu?"
K:"Lutko, mi jesmo lose osobe, ali toliko" Nasmijao sam se. A ona se toliko naljutila i samo sjela u auto.
K:"Hejj. Pa jel ja sam treba da je nosim?"
R:"Ona je tvoja prijateljica" Nasmijao sam se na ovo. Bas je ljubomorna. Uzeo sam Viktoriju u narucje. Rei su oci samo jos vise pozelenile. Ona mjenja boju ociju po raspolozenjima.

Zelene, normalna.

Tamno zelene, ljubomorna.

Crne, bijesna.

Samo jos fali da budu plave kad je srecna.😂
Stavio sam Viktoriju pozadi u auto. Rea je vec sjedila na suvozacevom mjestu. Dok sam ja vozio.
R:"Jel te puno boli?" Pokazivala je na moje rame. Koje je nedavno probola nozem. 
K:"Jel mislis da cu da ti oprostim sva sranja, zbog tvojih lijepih ociju?"
Razmisljala je sta da mi odgovori. Mislim da bi mi najradje samarcinu jednu pukla.
R:"Mhm" klimnula je glavom.
K:"Pa upravu si, lutko"
Nasmijala se i pocela mi je ljubiti vrat, dok sam ja vozio. Isla je rukom nadole i ova Viktorija progovori nesto.
V:"Vidim nasao si novu khm"
Nakasljala se.
K:"Da. I?"
Rea se samo odmakla od mene. I gledala je u prozor. Vec je bilo 20h.
V:"Nista. Stalno cujem da si sa drugim khm. Pa zato pitam"
To khm znaci kurve. Samo je ona previse fina da kaze takvu rijec.
Rea je popizdila.
R:"Lutko, takvima kao ti sam ja kao mala otkidala glave"
Nasmijao sam se na ovo. Opasna je moja mala.
Viktorija kao i uvijek nema sta da odgovori na provokaciju. Jednostavno cura ne zna sta da kaze kada su ove situacije. Samo je prevrnula ocima. Ne zna da se svadja. To mrzim. Jer te to cini slabićem. Sto ona i jeste. Nekako sam bio sa njom da probam nesto drugo i privlacila me ta njena dobrota na pocetku, ali posle je postalo jako dosadno. Ne zna se zabavljati.
V:"Nego, kako ste se vas dvije upoznali?"
Rea je vec jako iznervirana na samo njen glas.
R:"Pojebala sam se sa Filipom i onda upoznala Kristijana"
R:"A vi?" Rekla je lezerno. Boli nju kurac kako ona prica.
K:"Upoznala je prvo mene, pa je posle spavala sa Filipom."
V:"Nemoj tako da se izrazavas!"
R:"Djevojko sta je sa tobom?"
V:"Kako mislis?"
R:"Previse si "
V:"Dobra, fina, pristojna?" Prekinula je Reu na pola recenice.
R:"Kao prvo ne prekidaj me, kao drugo nije dobra nego dosadna. Previse si dosadna"
I tako su se Viktorija i Rea cijelim putem do bolnice svadjale. Kad god bi Viktorija pomenula kako sam grozan bio prema njoj, Rea bi me pravdala.
V:"Previse ti njega pravdas" Rekla je Rei.
R:"Da je citav jebeni svijet protiv njega, ja sam tu da ga pravdam."
Usli smo u bolnicu i doktori su preuzeli Viktoriju. Imala je neke sitne povrede, nista previse.
Ja i Rea smo sjedili na onim bolnickim stolicama.
R:"Nesto mi je palo na pamet. Sjecas se dana kada si me upoznao?"
K:"Da, i?"
R:"Negdje si morao da ides taj dan"
K:"Da, isao sam sa momcima po motor."
Sjetio sam se jos neceg. Ako bi to Rea saznala, nikad mi ne bi oprostila.....

Lysmmm💜💜💜
Sljedeci dio ce biti flashbackk.💞💞

Carpe diem (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now