D:"Kazakov. Tako se prezivam."
Ostala sam bez teksta.On je Kristijanov brat.
D:"Idem sad"
Samo sam klimnula glavom. Tada je Kristijan usao na vrata. Nije primjetio Daniela kada je usao. Konacno je primjetio Daniela. Daniel je bio bijesan, a Kris iznenadjen. Danijel je bijesan jer ga je brat htio ubiti, ali je opet ostao ziv. Kris je iznenadjen jer nije ocekivao da vise ikad vidi svog brata.
D:"Zdravo, brate"
K:"Pa vidim ziv si"
D:"Mogu li dobiti ja dobiti makar izvinjenje za sve sto si mi uradio?"
Kristijan se samo nasmijao i jednim udarcem Daniel je zavrsio na podu. Kris mi je prisao.
K:"Odkud ti sa njim?"
R:"Kretenu, pa on me je udario autom"
K:"Sad ce kreten da ti pokaze"
Smijali smo se obadvoje dok me je nosio u narucju. Stavio me u auto i vozili smo se do njegove kuce.
K:"Kako te on udario autom i gdje se to desilo?"
Rekla sam prvo sto mi je palo na pamet.
R:"Isla sam na posao i zvala me Ema. Ja sam stala da se javim i on me udario autom"
Klimnuo je glavom.
R:"A kako to da je on jos ziv?"
K:"Ne znam"
U tisini smo se vozili do njegove kuce.
Kada sam usla u kucu pozdravila sam se sa svima. Sa Davidom je normala. Ponasamo se kao da se nije ni desilo. Tako da top. Vidjela sam da Viktorija samo bulji u mene. Riba me odmjerila kao da treba da joj se izvinim sto izgledam bolje od nje.
(Nakon nekoliko dana)
Sto je vise vrijeme prolazilo Rea se sve vise zaljubljivala u Kristijana. Na neki cudan nacin. Samo kako ona to zna. Kristijan ne zeli da izgubi Reu.
Da li je njihova ljubav uopste moguca?
Da li ce Kris saznati za njen posao?
Da li ce Rea saznati za njegovu opkladu?
Da li ta ljubav moze potrajati?Kristijan POV.
14:12
Danas trebamo da se nadjemo sa Stefanom u 20:00. Mi njemu drogu, a on nama milion. Ne svidja mi se on nesto posebno. Mislim, ne svidja mi se niko ko gleda Reu. Jel ja treba sad da mrzim sve muskarce na svijetu? Jebote zasto je tako gledaju? Samo ja tako mogu da je gledam. I David je cudan u posljednje vrijeme. Ponasa se oke kad je Rea tu. Ali izbjegava da prica o njoj.
Mozda ja malo pretjerujem?
Dosao je do mene Alex.
A:"I sta ima?" Rekao je sa osmijehom na licu.
K:"Sto si ti kretenu dobre volje?"
A:"Meni to samo dodje"
K:"Ma jel?"
A:"Ajd hoces i ti da se smijes malo?"
K:"Dosadan si. Majke mi"
A:"Lijepo je biti napusen"
Ja sam se puko smijat. Ovaj napusen. Ja kreten mislio da se zaljubio.
A:"Negoo, jel napreduje opklada?"
Odma mi se promjenilo raspolozenje.
K:"Jel ti kretenu mislis da ta opklada jos uvjek traje?"
A:"Odustao si od toga da Reu otmes od Filipa i da joj slomis srce?"
K:"Vjeruj da sam htjeo da joj slomim srce. Nista se ne bi slomilo"
A:"Jadna sotona, da dodje po njenu dusu otisla bi praznih ruku"
Nasmijao sam se na ovo. Ovaj prica sta stigne. Ali ovo na neki nacin i jeste istina. Ona je cura ledenog srca.
K:"Stvarno, jadna sotona"
Smijali smo se k'o budale.
Blejali smo nekih 2 sata. Napuseni smo i pijani. Neko je pozvonio na vrata. Ova Viktorija je otvorila vrata. Ja sam totalno zaboravio da je Viktorija tu. U kucu je usla Rea. Odma je skocila na mene. Ali nije znala da sam pijan pa smo pali. Hvala bogu na kauc. Svi su se odvalili smijat. Osim Viktorije naravno. Viki mrzi moju malu. Ova Viktorija je odma otisla u sobu.
R:"Pa vi ste bas i pijani i napuseni. Da nije malo rano za alkohol?"
A:"Aham" Alex je klimnuo glavom.
K:"Hoces i ti?"
Pruzio sam joj flasu votke.
K:"Cek malo. Pa koliko je sati?"
R:"16:07"
K:"E top. Imam jos vremena da se otrijeznim do veceras"
R:"Sta je veceras?"
A:"Onaj dogovor sa Stefanom"
Samo je klimnula glavom. Rea je jos uvjek bila na meni.
Nesto je konstantno lupalo u kuhinji.
R:"Idem ja u kuhinju da vidim sta se desava"
Ustala je sa mene i krenula u kuhinju.
Rea POV.
U kuhinji sam zatekla Viktoriju kako nesto kuha. Bolje receno kako pokusava nesto da skuha.
R:"Ajde skloni se. Ja cu"
V:"Sto si ti tako odvratna prema meni?" Derala se. Ova nije normalna. Majke mi zadavit cu je. Uzela sam je jako za vrat i nabila uz zid.
R:"Nikad. Ali nikad se ne deri na mene. Da ti nije palo na pamet. Jasno!?"
Klimnula je glavom. Samo sam je jace stisnula.
R:"Jel jasno!?" Sad sam se ja derala.
V:"Jasno je" jedva je odgovorila.
Pustila sam je. Ona je samo pala na pod.
Okrenula sam se i krenula se vratiti kod Krisa i Alexa. Ali me je njen glas zaustavio.
V:"Postoji nesto sto ti ne znas"
YOU ARE READING
Carpe diem (ZAVRŠENA)
ActionOna radi za policiju. On je kriminalac. Sta ce se desiti kada Rea dobija tajni zadatak da sazna sve o Kristijanu. Sta ce se dalje desiti? Saznat cete ako budete ostali uz pricu "Carpe Diem". "Volim te" Rekla sam sa suzama u ocima. Nije odgovarao...