20. Dio

582 22 0
                                    

R:"Nesto mi je palo na pamet. Sjecas se dana kada si me upoznao?"
K:"Da, i?"
R:"Negdje si morao da ides taj dan"
K:"Da, isao sam sa momcima po motor."
Sjetio sam se jos neceg. Ako bi to Rea saznala, nikad mi ne bi oprostila..

Flashback
Dan kada je Kris upoznao Reu
Rea i Filip su otisli na sprat. Dok su se oni penjali uz stepenice, mi smo izlazili. Kada smo izasli David i Alex su odma poceli sa komentarisanjem one male i Filipa.
A:"Pa Kris, jel spremas osvetu?"
K:"Kakvu osvetu sad? O cemu ti pricas?"
A:"O Filipu i Rei"
K:"Jos uvjek ne kontam?"
D:"Ajd makar nisam jedini"
Ja i David smo se poceli smijat k'o budale. A Alex je samo gledao.
A:"Ajde sto niste normalni, ali sto ste glupi. Boze me sacuvaj."
D:"Nista mi tebe ne kontamo"
Cekk, cekk. Pa na Viki misli
K:"Mislis osvetu za Viki?"
A:"Napokon!"
D:"Sta se sa njom desilo?"
Ovaj ne zna?
K:"Pa bio ja sa Viktorijom, posle me prevarila sa Filipom. Na tu osvetu misli"
D:"Pa hoce biti osvete?"
K:"Pa moglo bi.." Nasmijao sam se zlobno.
Uskoro mala ce biti moja. A Filip neka pati.
D:"Ali Filip je stvarno zaljubljen u Reu"
K:"Boli me kurac, iskreno"
K:"I ja sam bio zaljubljen u Viki, pa sta se desilo?"
Sjednuli smo u auto. Trebamo ici po motor.

                       End of flashback

K:"Da, isao sam sa momcima po motor."
Sjetio sam se jos neceg. Ako bi to Rea saznala, nikad mi ne bi oprostila. Cjeli taj dan mi je proletio kroz glavu.
Rea to nikada ne smije saznati.
To bi nas unistilo. Mislila bi da sam sa njom samo zbog opklade. Sto je i bilo na pocetku, ali vise ne. Svidja mi se zbog njenog izgleda, pa cak i po karakteru. Izasao je doktor iz Viktorijine sobe.
D:"Viktorija je dobro, samo ste je oborili autom, nista opasno."
R:"Mozemo mi sada ici?"
Klimnuo sam glavom i krenuli smo izaci ali nas je doktor zaustavio.
D:"Samo jos nesto"
Okrenuli smo se.
D:"Ona ima masnice. Po rukama, nogama i molio bi vas da ostane kod vas nekoliko dana. Ona je rekla da se nemoze vratiti svom muzu."
R:"Sta??"
K:"I sta mi sad trebamo uraditi ako se ona ne zeli vratiti kuci?"
D:"Brinuti se o njoj"
R:"Ona nije djete, moze se brinuti sama za sebe"
D:"Ona kaze da nema gdje. Pa me je zamolila da vas pitam da li ona moze biti neko vrijeme kod vas. To jeste kod Kristijana. Ako se ne varam"
Rea se samo okrenula i otisla iz bolnice. Trcao sam za njom. Ohvatio sam je za ruku i okrenuo prema meni. Bili smo jedno od drugog bukvalno 5 centimetara. Najezila se. Na sto sam se ja nasmijao. A ona pokusala da se otme. Ali nemoze jer sam ja jaci od nje.
R:"Pusti mene imas onu svoju plavusicu"
K:"Ne volim plavusice."
Nasmijala se i prislonila svoje usne na moje. Dugo smo se ljubili ispred bolnice. Dok nas nije prekinuo zvuk otvaranja bolnickih vrata. Odvojili smo se. Iz bolnice je izasla Viktorija.
V:"Pa jel mogu kod tebe da spavam?"
Meni se obracala.
K:"Mozes kod Filipa ako hoces"
Ja i Rea smo se smijali dok su se njoj skupljale suze u ocima. Toliko je operacija imala ta cura. Nije licila na sebe, od prije nekoliko godina.
Skupila je snage da bilo sta kaze.
V:"Nije mi problem"
Slegnuo sam ramenima i otvorio Rei vrata auta. Rea me poljubila i na kraju poljubca zagrizla usnu.
K:"Za sta sad to?"
R:"Onako"
Oboje smo se nasmijali i tada je Viktorija usla u auto. Vozili smo se.
V:"Jeste ikad prevarili jedno drugo?"
U isto vrijeme smo rekli "Ne".
Rea POV.
Rekli smo "Ne" na Viktorijino pitanje. Mada ja sam slagala. Bila sam i sa drugima. Ali nisam odavno bila. A to se mora promjeniti. Mnogima ovo nema smisla. Ali takva sam. Sta da se radi?
R:"Kris, mene ces kuci odbacit"
K:"Neces kod nas?"
R:"Neki drugi dan"
Samo je klimnuo glavom. Dosli smo do moje kuce. Poljubila sam ga na sekund i izasla.
Cim sam usla u kucu ocistila sam ranu. Koju mi je on napravio, dok je Uros spavao. Prvo sam htjela zvati Luku. Ali nemogu jer se on sad iz nekog razloga svidja Emi, pa ono. Tako da idem u klub. Obukla sam se.

Pogledala sam se zadnji put u ogledalo prije nego sto cu izaci iz kuce

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pogledala sam se zadnji put u ogledalo prije nego sto cu izaci iz kuce. Jebeno sam prelijepa. Ja sam inace veliki narcis. Ne bi to promijenila ni za 937336 godina. Usla sam u svoje auto. Dosla sam do kluba. Cim sam sjela za sank ugledala sam jednu jako dobro poznatu osobu.

David

Boze sta cu sad?? Uzela sam onaj meni gdje pisu pica. I kao citala ga, stavila sam ga preko face da se ne bi vidjela. Neko mi je oteo meni iz ruku. David. Ko bi drugi?
D:"Pa odkud ti ovdje? Ne brini necu reci Krisu"
Namignuo mi je. Toliko olaksanje sam osjecala.
R:"Dosla sam da se napijem. Ti?"
D:"Isto" Nasmijali smo se oboje.
D:"Konobar"
Nakon nekoliko sati
Nisam mogla da stojim koliko sam bila pijana. Uhvatila sam Davida za rame.
D:"Mi smo se bas olesili. A?"
R:"Aham"
Tek sad vidim koliko je ovaj David lijep. Stvarno je prelijep. U svom tom zanosu. Prislonila sam svoje usne na njegove, u jedan dug poljubac. Malo me je zbunilo sto je odma uzvracao. Ali oboje smo pijani. Poceo me je jeko stiskati za dupe. Sto je u ovom trenutku prijalo. Nadam se da Kris ovo nece saznati..
Nosio me do hotela. Hotel je inace bio odma preko puta tog kluba. Iznajmili smo sobu i odma usli u nju. Sjela sam na krevet. Dosao je do mene i gurnuo me tako da sam sada lezala na krevetu.On je bio preko mene. Smjestio je svoje usne na moj vrat. Ostavljao mi je sitne poljubce na vratu. Onda sam svoj vrat izmedju negovih zuba. Napravio mi je sljivicu. Odmakao se sa mene i legao na krevet. Namrstila sam se.
R:"Nemoze to tako"
D:"Sta nemoze tako?"
R:"Ne mozes samo tako da me napalis i ostavis"
Sjela sam na donji dio negovog stomaka. Na sta je on izdahnuo. Spustila sam se do njegovog vrata i pocela ga ljubiti.
D:"Ako Kris sazna.."
R:"Nece"
Nastavila sam ga ljubiti. Odvojila sam nas na sekund. Uhvatila sam ga za majcu i skinula mu je. Preokrenuo nas je. Bio je na meni. Osjetila sam njegove ruke ispod moje haljine. Skinuo mi je haljinu. Rukom je stegnuo moje grudi, na sto sam ja izdahnula. Dok me je ljubio po grudima, skinuo mi je brus. U jednom pokretu. On se dobro uvjezbao. Skinuo je sa sebe trenerku i bokserice koje je imao na sebi. Te je meni skinuo tange. Naglo je usao u mene. Na sto sam ja jos jace stenjala. Toliko me je boljelo da sam ga cijelo vrijeme grebala noktima po ledjima. Inace imam umjetne nokte. Vjerujem da ga je boljelo. Odmakli smo se jedno od drugog i zaspali. Brzo smo utonuli u san. Jer ipak smo bili pijani. Mislim da se ni jedno od nas ovoga nece sjecati...

Nadam se da vam se svidjeo ovaj dio.😉💞💞💞💞
Ako jeste ostavite vote. Puno mi znaci.💞💞💞

Carpe diem (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now