11. Dio

756 25 0
                                    

13:24, Kristijanova kuca.
Probudila sam se. Bez Kristijana u krevetu.
Pogledala sam oko sebe i vidjela Kristijana bez majce. Samo sam gledala. Boze mislim da balavim. Ok, napaljena sam.
Prisla sam mu i pocela ga ljubiti. Uzvracao je svaki moj poljubac.
Gurnula sam ga na krevet, sjela sam na njega i pocela mu skidati trenerku. Sklonio je moje ruke sa sebe. Sta?? Od kad Kristijan odbija sex.
K:"Kasnim na sastanak"
Sklonio me sa sebe i obukao majcu.
R:"I ti ces mene ovako napaljenu ostaviti samu?" Nasmijao se.
K:"Bas zbog toga te i necu ostaviti samu"
R:"Znaci idem sa tobom" Rekla sam sa osmijehom na licu.
K:"Znaci ides sa nama. Nisam ja jedini clan ove bande. Idi spremi se. " Namignuo mi je.
R:"Kako da se spremim nisam kod kuce?"
K:" Poslao sam Davida da ti donese nesto da obuces iz tvoje kuce."
U tom momentu David je otvorio vrata i dao mi odjecu, i izasao.
Hehehh, osveta.
Sad cu ja pred tobom da se presvucem.
Pocela sam skidati svoju staru odjecu.
Cim sam se skinula prilijepio se uz mene. Mogla sam da osjetim njegovu erekciju. Nasmijala sam se na to. I okrenula se prema njemu. Pogled mu je zastao kod mojih grudi.
K:"Ti ovo namjerno radis ili?"
Nasmijala sam se zlobno.
Uzvratio je istim osmjehom.
K:"Znas da bi rado ostao sa tobom ovdje cjeli dan. Ali taj sastanak je stvarno vazan."
R:"O cemu se radi na tom sastanku?"
Nista mi nije odgovarao na pitanje jer je bio previse zauzet gledajuci u moje grudi.
Pukla sam ga u rame. Osvijestio se napokon.
K:"Nesto si rekla?"
R:"Pitala sam o cemu se radi na tom sastanku?"
K:"Pa to ti je kada se sve bande skupe i raspravljaju o necemu. Naprimjer koliko je koja grupa ubistava imala. Koliko je otmica. Mucenja i tako."
R:"Oke"
Poljubila sam ga na sekundu i nastavila se oblaciti.
K:"Cek, to je tebi stvarno oke"
R:"Pa da nije, ne bi bila sa tobom. Zasto?"
K:"Pa mislio sam da to curama smeta"
R:"Mozda nekim, ali meni ne"
Poljubio me na sekundu i tada je usao David.
D:"Ajde trebamo krenuti"
Obukla sam patike i bila sam spremna.

D:"Ajde trebamo krenuti"Obukla sam patike i bila sam spremna

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Izasli smo ispred kuce. I vidjela sam moj motor. Imala sam osmijeh od uha do uha . Alex mi je rekao "Da, ovaj David ti je donijeo njega kada je otisao po odjecu."
Jedan do drugog stajali su David i Kristijan. Trcala sam prema njima. I zagrlila Kristijana.
A David je rekao.
D:"Pa ja sam ti ga dovezao. Zar ne bi ja trebalo da dobijem zagrljaj" Smijao se.
Kris ga je onako malo ljuto pogledao.
Rekla sam
R:"Ali ti je Kris rekao da ga dovezes"
Kristijan je prestao sa tim ljutim pogledom. I samo me poljubio. Zvalili smo se. Dok su Alex i David sjedali na motore i stavljali kacige.
Nase ljubljenje sam ja prekinula jer je dosao Filip. Vidim da nas je bijesno gledao. David mi je rekao da sam ja prva cura koja je usrecila Filipa. Sve ove godine on se nikad nije zaljubljivao. Uzimao je cure zdravo za gotovo. Svaku noc druga. Kod mene je ista situacija. Samo sa momcima. Samo sam se jednom zaljubila u Ivana. I to je bilo to. Sa Kristijanom ne znam sta je. Radi sta zeli samnom. Naredjuje mi. A to nijednom muskarcu nisam dozvolila. Uvjek sam ja ta koja je dominantna. Koja ima kontrolu ali to se sve mjenja kada sam sa Kristijanom.Kada sam sa njim osjecam se manjom od makova zrna. Kao da sam nista u poredjenju sa njim. On je glavni. U svemu. A to me nervira a u isto vrijeme pali. Vol.. ovaj svidja mi se to kod njega. Dok sam ja o tome razmisljala svako je sjeo na svoj motor. Trkali smo se do tamo.Filip nije imao volje. Pa se nije trkao. Kristijan je naravno stigao prvi. A ja druga. Uz malu pomoc. Alex je trebao biti drugi ali sam ja brzo isla ispred njega i podigla svoje dupe. Obukla sam helanke pa se sve bolje vidjelo i ocrtavalo. Alex se zagledao i tako sam ja stigla druga. Kris je bio ispred mene i Alexa pa nije nista vidjeo.Stigli smo tamo. Kris prvi, ja druga, Alex treci, David cetvrti.
K:"Pa znaci ti si druga" Pogledao u mene.
R:"Aham"
A:"Varala je"
Kristijan me pogledao. Pa je vratio pogled na Alexa.
K:"Kako mislis varala?"
A:"Ovaj.. Kasnimo, ajde i Filip je tu"
Usli smo u tu zgradu gdje se sastanak odrzava.
Otisli smo do lifta. Kristijanu je zazvonio telefon i otisao je na drugi kraj te zgrade. Iz lifta je izasao jedan muskarac.Nisam ga odma prepoznala ali sam posle shvatila. Pa to je Nikola.
R:"Nikola! Jesi to ti"
Okrenuo se.

Carpe diem (ZAVRŠENA)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon