Sastanak je poceo..
Naslonila sam se sofu i pocela slusati sta sef prica.
S(Sef):"Jesmo li svi tu!?" Gledao je u mene.
R(Rea):"Aham"
Tada me je Ema lupila u rame.Znala sam sta je htjela. Htjela je da se izvinim. Sto sam i uradila ali teska srca. Ne volim se izvinjavati bezveze.
R:"Izvinjavam se sto kasnim, nece se ponoviti" Kazem smoreno
S:"Oprostit cu ti samo jos ovaj put ali," naglasio je samo.
R:"Ali sta?"
S:"Ti moras da preuzmes ovaj tajni zadatak koji cu sad objasniti i reci o cemu se radi".
R:"Oke"
Prevrnem ocima i vidim da Emi nije pravo sto sam dobila tajni zadatak, imala sam ih hiljadu dok ona nije ni jedan. Ponekad mi je zao, ali sta da se radi kada mi Sef vjeruje najvise ovdje. I jos sam primjetila da Teo ne skida pogled sa mene. Teo je inace moj bivsi. Meni on nije bio nista ozbiljno, ali izgleda da ja njemu jesam. Kada sam tek dosla bili smo zajedno jedno 6 mjeseci. Ali naravno, ja kao ja, nije mi bio dovoljan. Spavala sam sa jos pet njih pored Tea.Takva sam. Volim sex i uzivam u njemu.A Teo on je sav njezan i plus je porodicni tip, a to meni ne prija. Bar sad ne i jos neko vrijeme. Kad kazem neko vrijeme mislim jos dugo. Imam 24 godine, ne pada mi na pamet da se udajem, ili jos gore da imam djecu. Uvjek sam mrzila djecu. Znam sta trenutno mislite kako neko moze mrziti djecu, onako malu i slatku. Ali ja jednostavno mogu. Imam brata, i nismo u nekim odnosima on je daleko odavdje i drago mi je zbog toga, jer kad je ovdje jedino sto radimo jest da se svadjamo. A ja to nemogu podnijet, tako da drago mi je sto se odselio, daleko, daleko. Znam uzasna sam osoba, ali takva sam, to nemogu promijenit, niti imam zelju to promjenit. Volim sebe ovakvu. I ako bi ikad, ali ikad imala djecu imala bi samo jedno.
Iz misli me trgne Sef
S:"Pocinjem sa objasnjavanjem" razdere se.
Samo klimnem glavom.
S:"Svi znate da je Kristijan pobjegao, ali isto tako znate da je jak, u svakom smislu."
Ema je onda upitala
E: "Paa, hocemo li ga strpati u zatvor?"
Posto vec znam sta ce Sef rec ja sam joj odgovorila, jer stvarno znam citat ljude.
R:"Ne bas, nastavi Sefe"
S:"Molim vas ne prekidajte me. Da nastavim. Necemo ga strpati bas sad u zatvor jer nemamo dokaza. Sudija je odlucio da ga pusti skroz na slobodu"
E:"Cak iako je pobjegao?"
Sef vidno iznerviran joj odgovori
S:"Neprekidaj vise"
Ona se usuti.
Sef nastavi
S:" Rea ti imas tajni zadatak da se priblizis Kristijanu i njegovoj bandi, koliko god blize mozes. Trebas se uvuci Kristijanu pod kozu i natjerati ga da se zaljubi u tebe, tada ces moci saznati sve o njima i naravno kada skupis te dokaze, strpat cemo ih sve do jednog u zatvor."
Sada sam shvatila zasto nije neku drugu agenticu izabrao. Nije zato sto mi vjeruje. Nego zato sto zna da cu ja jedina prihvatiti da spavam sa tim Kristijanom. Nisam stvarno htjela nista rec. Nemogu se sad svadjat a i treba mi posao, i volim ovaj posao. Ne pronalazim se u necemu drugom. Samo sam klimnula glavom na njegove rijeci. Samo se nadam da je taj Kristijan zgodan. Ja ne spavam sa rugobama. To mi je odvratno. Sama sam se sebi nasmijala. Nisam ja neka sad kurva, ja jednostavnu volim sex. Sef je nesto rekao a ja ga nisam slusala. Pa sam pitala Emu sta je rekao.
E: Ma sad ce otici Sef po platno i projektor da pokaze kako izgledaju ti kriminalci. Kristijan i ostali.
Samo sam klimnula glavom i svi smo cekali Sefa. Napokon je dosao. A ja sam molila boga da taj Kristijan bude zgodan.
Upalio je projektor, a ja sam pila kafu. Popila sam gutljaj vruce kafe, kad sam vidjela ko je taj Kristijan, srce mi je stalo. Zakasljala sam se i prolila kafu po pantolama. Jebala sam sve zivo. Prvo sam jebala sebi mater sto je to taj Kristijan od jutros, onaj sa onim zlocestim osmjehom. Jos sam se jebala sa njegovim najboljim drugom. Pa kako sad da mu se priblizim u picku materinu. Sve sam to rekla u sebi. Dok su me svi gledali kao kretena jer sam prosula kafu po sebi. Nisam znala sta da kazem pa sam bubnula sto mi je prvo palo na pamet.
R:" Mislim da sam vidjela pacova i to velikog!"
Ne znam otkud mi je ovo palo na pamet. Ali sigurno im ne namjeravam reci da sam jutros upoznala citavu bandu najopasnijih kriminalaca, ok ne bas citavu jutros, Filipa znam vec tri sedmice ali nisam jebeno znala da je kriminalac mislim cinio mi se kao onaj klasicni bad boy, moj tip muskarca je bad boy na njih se od malena palim, ali nisam stvarno mislila da je on jedan od najopasnijih kriminalaca u ovom gradu, i plus sam spavala sa njim, nekoliko puta. Ne pada mi na pamet reci Sefu da ih znam.
Rijesit cu to sama nekako. Mogu ja to.
Ema rece
E: "Nema bona pacova ovdje"
Svi su se odvalili smijat.
R: "Odoh da se presvucem pa se vracam"
Presvukla sam se i vratila nazad.
R: "Mozemo nastaviti"Rea je saznala da su Kristijan, David, Filip, i Alex kriminalci. Kako ce se Rea ponasati na veceri sa Filipom? Da li ce raskinuti sa Filipom? Da li ce poceti nesto sa Kristijanom?
Nadam se da vam se svidja
Reci te mi ako zelite nesto da promijenim ili cak dodam.💜Lysm💜
YOU ARE READING
Carpe diem (ZAVRŠENA)
ActionOna radi za policiju. On je kriminalac. Sta ce se desiti kada Rea dobija tajni zadatak da sazna sve o Kristijanu. Sta ce se dalje desiti? Saznat cete ako budete ostali uz pricu "Carpe Diem". "Volim te" Rekla sam sa suzama u ocima. Nije odgovarao...