26. Dio

567 19 0
                                    

Rea POV.
Kris je izasao. Viliam je sjeo kraj mene.
V:"Jel to onaj bivsi kojeg si jako voljela?"
Rekla sam Viliamu da sam imala samo jednog bivseg kojeg sam jako voljela. Ali nije znao da je on kriminalac. Sve do sad. Jebote Kristijan je najpoznatiji kriminalac na svijetu. Uradio je grozne stvari ljudima. Stvari koje ja nisam mogla da zamislim, a kamoli nekome uraditi. On je otimao, krao, ubijao. Nikad ne bi trazila da se promjeni. A kada bi trazila da se promjeni ne bi pristao. Koliko god me volio, svoj "posao" je volio vise. To je cinjenica. Ja izgledam kao da mogu nekog ubiti, i mogu. Ali ne i da uzivam u tome. Kristijan uziva u tome. Kao sto sam vec rekla voli svoj "posao". Nego ja sam se zamislila i nisam odgovorila Viliamu na pitanje.
R:"Da. On je taj bivsi. Kojeg sam jako voljela."
V;"Da li zelis da raskinemo vjeridbu?"
R:"Koliko god ja voljela Kristijana. On nije jedini razlog zasto ne zelim da se udam. Uopste nije do tebe. Ja stvarno nisam za brak. Sto vise, ja ne vjerujem u sretan brak. Ne znam stvarno zasto sam pristala da se udam. Stvarno izvini."
Krenula sam skinuti vjerenicki prsten, ali me on tu zaustavio.
V;"Nemoj. Ostavi ga kod sebe. Jer ja stvarno nemam pojma sta da radim sa njim. Ne mogu da ga gledam. Samo spakuj stvari i izadji. Molim te."
Vidjele su smu se male suze u ocima. Ali se dobro suzdrzavao. Nije htjeo da pokaze da mu je stalo. A oboje znamo da mu je stalo. Do mene. Do braka. Do nas. Ali ja nisam prava za njega. Nikad nisam ni bila prava za takve momke. One "dobre". Znate na sta mislim. Uglavnom spakovala sam svoje stvari i izasla iz njegove kuce. Krenula sam prema svojoj. Ali me je Kristijan cekao u autu. Nabacila sam sitan osmijeh na lice i usla u auto. Krenuo je da vozi.
K:"Ajde sad pricaj sta se desilo"
R:"Pozvan si na vjencanje"
Naglo je zakocio.
K:"Jel ti hoces da te ja sad na mjestu ubijem!?"
Ja sam se odvalila smijat jer je on toliko ljut. A kad je ljut onda je toliko sladak.
R:"Salim se kretenu"
K:"Sad ce kreten da ti pokaze"
R:"St.."
Krenuo je da me ljubi. Ljubio me je jace i brze nego prije. Nas poljubac je prekinulo auto iza nas. Svirao je taj covjek u autu jer smo stali na pola ceste. Kristijan je samo upalio auto i krenuo prema mojoj kuci. Stigli smo tamo za manje od 2 minute jer je vozio kao lud.
Kada smo stigli odma smo usli u kucu.
K:"Jel ovo onaj Viliam platio?"
R:"Zar ne znas da mi je otac preminuo i ostavio 10 miliona?"
K:"Totalno sam zaboravio"
Lupila sam ga po celu.
K:"Koga ti bre udaras?"
Poceo me ganjati po kuci. Nakon nekih 10 minuta ganjanja po kuci smo sjeli na kauc.
R:"Aj gledamo neki film"
K:"Aj"
Gledali smo film i on je kao i uvjek zaspao na pola filma. I meni se spavalo ali je film bio zanimljiv pa sam odgledala do kraja. Cim se film zavrsio, zaspala sam.


Lyy💓

Carpe diem (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now