13. Dio

669 23 0
                                    

Ja i Rea smo izasli iz te zgrade za sastanak.Bio sam iznerviran jer onaj kreten Nikola moze da je dodiruje kako mu padne na pamet a ja mu nemogu nista. Rea je primjetila da sam ljut.
R:"A mogu te sad nesto pitati?"
K:"Pitaj"
R:"A mozda ispadne glupo"
Znam sta hoce da me pita. Zasto nisam nista rekao kada je Nikola dirao.
K:"Jel vezano za Nikolu?"
R:"Da"
K:"Nisam nista uradio kada te je pipkao jer je protiv pravila"
R:"Kako mislis?"
K:"Pa nesmijes ubiti ili udarati nekoga ko nije iz tvoje bande. Ako to uradis budes eliminisan. U svakom smislu te rijeci."
R:"Aham"
R:"Nego, u kojoj je Nikola bandi?"
K:"On je glavni u njegovoj bandi. Nemamo neka posebna imena za bande. Oni koji su glavni u toj bandi, po njima se daje ime. Npr. Nikolina banda i tako."
R:"Jel Nikola dugo u ovom poslu?"
K:"Pa jeste dugo, ali prije jedno godinu, dvije je postao glavni jer je taj koji je bio glavni, prije njega, otisao da radi te poslove na nekom drugom mjestu."
R:"Zasto?"
K:"Pa on je kako ja znam ubio nekog vaznog covjeka u policiji. I morao je pobjeci i raditi te poslove na drugom mjestu."
K:"Ajde sad kuci. Dolazim po tebe u devet. Idemo u neki klub."
Namignuo sam joj i otisao sa svojim motorom.
Rea POV.
Popela sam se na svoj motor. Stavila kacigu i krenula prema svojoj kuci. Dosla sam do svoje kuce. Usla u nju i pocela skidati patike. I onda sam vidjela Tea.
R:"Sta ces ti tu?"
T:" Rea, svaki treci dan dolazim da vidim sta si saznala. I ti svaki treci zaboravis."
Nasmijala sam se i sjela pored njega. Ispricala mu sve sta se desilo u zadnja tri dana. Ipak je to moj posao. Jos uvijek sam u policiji. Iako to nekad zaboravim. Jer sam sa Krisom.
Ispricala sam Teu sve i otisao je u stanicu to sve da prijavi.
20:55, Moja (Reina) kuca
Stavila sam parfem i izasla iz kuce. Tamo me je na motoru cekao Kris. Bio je jako zgodan. Pff. Odjednom mi je nesto vruce. Ne znam sta mi je. Kad god ga vidim, kao da sam boga vidjela. E tako se osjecam ili bar moje tjelo. Sva se najezim.Sto on odma vidi i nasmije se. Ovo me nervira. Ok, Rea, smiri se srce.
Sjela sam na motor. Poljubili smo se. I krenuli tamo. Jao, pa to je onaj klub. Tu sam spavala sa vlasnikom lokala i sa dva konobara. Ne sjecam se toliko sexa jer sam vecinom bila pijana.Znate onaj osjecaj kada se olesite od alkohola i probudite se ujutro goli pored nekog muskarca. 😂
Usli smo u klub. Neki ljudi su pozdravljali mene, a neki Kristijana. Poceli smo piti. Plesali smo.
Posle jedan sat
Ja i Kris smo dosli do sanka. Zvao ga je neki momak i otisli su metar od mene.
Onaj konobar sa kojim sam spavala mi je dao pice.
Konobar:"Na racun kuce" Namignuo mi je.
Nasmijala sam se i pocela piti. Kristijan je to vidjeo. Dosao je do mene.Konobar se usro, znaci.Ipak svi znaju ko je Kristijan.Ali izgleda da ne znaju da sam mu ja djevojka.. Uzeo mi pice iz ruke. Razbio ga na sank. Rasulo se u sitne komadice.
K:"Jedi" Razderao se.
Kononobar je htjeo pobjeci, ali ga je Kristijan uhvatio za majcu.
K:"Jedi kad sam rekao" Jos jace se razderao.
Konobar je stavio komadice stakla u usta.
K:"Ajd sad gutaj" Mirnim tonom je rekao ovaj put.
Jadan morao je raditi sve sto mu kaze. A ja sam jos gora. Nista nisam rekla samo sam se smijala. Sto sam tek sad skontala. Ko se jos smije u ovakvim situacijama? Rea, naravno.
Uzeo me za ruku i dosli smo do motora.
R:"Pa zasto si to uradio? Ni pipnuo me nije. "
K:"Jer sam ljubomoran. A ti kao ne bi nista uradila kada bi se cure meni nabacivale"
R:"Ne bi nista uradila. Jer ja imam povjerenja u tebe. Za razliku od nekih.."
K;"Ne seri i sjedaj."
Sjeli smo na motor i samo sam ja stavila kacigu.
Vozili smo se i stali na crveno, na semaforu. Pored nas su stale neke dvije cure sa kabrioletom. Cekk pa to su one iz srednje. Darija i Sanja.
Nesto su saputale. Mislim da me je Sanja prepoznala. Vidjela sam je slucajno prije neki dan, i naravno da smo se pokacile. Ne volimo se jos od srednje.I napokon su nesto progovorile.
D&S:"Cao"
Kris se okrenuo prema njima. Dobio je priliku da me napravi ljubomornom i lako je prihvatio priliku. Meni u inat.
K:"Pa cao" Rekao je sa onim njegovim osmijehom.
Presjeklo me nesto tacno.
S:"Pa sta takav momak radi sa takvom kurvom?"
D:"Jebe sa sa kim stigne"
Ustala sam u tom momentu sa motora. Imala sam nokte, pa sam njima dodirivala auto. Cula se skripa. Onaj zvuk.Hodala sam tako dok nisam dosla do pocetka auta. Stavila sam ruke na sajbu.
"Ti ces meni reci da sam kurva" Rekla sam tiho ali se opet moglo cuti.
Skinula sam kacigu . Kosa mi je pala na ramena i ledja.
S:"Da, ja cu ti reci da si kurva"
U tom momentu me uhvatio neopisivi bijes.
Uzela sam kacigu i pocela udarati sa njom o staklo. One su se usrale od straha. Kris se smijao. A ja, kada sam zavrsila sa razbijanjem stakla. Nogom sam razbila retrovizor. One su tada stisle gas i otisle u nedogled.
K:"I ti kao ne bi bila ljubomorna?"
R:"Ti tjeras ljude da jedu staklo zbog mene, a ja razbijam staklo zbog tebe" Nasmijao se.
R:"Boze u sta si me pretvorio" Samo mi je ocima pokazao da sjedem na motor. Sto sam i uradila. Dok smo se vozili do moje kuce, razmisljala sam.
Stvarno u sta me Kristijan pretvara. Ja vise ne licim na policajku, inspektorku. Razbijam ljude zbog njega. Da li se ja zaljubljujem u Kristijana?

Nadam se da vam se svidja.
1026 rijeci💞💞💞
Sljedeci dio ce da sadrzi perverziju...🔞
Lov ju so mac😂💞
Hvala sto citate.

Carpe diem (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now