Kuca; 9:05
Kristijan POV.
Budi me jaka bol u stomaku. "Vidim izvadili ste metak" rekao sam Alexu i Davidu.
D: "Nismo mi, doktor je"
Alex se odvalio smijat a i ja bi, samo da ne boli ovoliko.
K:"Gdje je Filip?"
A:"Pa zar nisi cuo?"
Pogledam ga onako znatizeljno ali me iskreno boli kurac.
D:"Pa dragi Filip se zaljubio".
Izvalio sam oci i vilica mi je do poda pala jer ovo nisam ocekivao. On je gori od mene sto se cura tice. Svaku noc druga.
K:"E to nisam ocekivao"
D: "Hoces iskreno, nismo ni mi".
A: "Upoznao ju je u parku".
D: "I to je jedino sto znamo o njoj".
K: "Ne treba nam sad problema. Sta ako me cura prepozna i javi policiji.Ipak sam ja pobjegao iz zatvora"
A: "Ajde, nemoze tebi niko nista"
Preokrenem ocima na ovo, mada znam da je istina.
K: "Davide"
D:"Molimm"
K: " Zovi ga odma da dodje i da vidimo sta cemo sa njom.Sta ako je iz druge bande. Ne treba mi ovdje da prisluskuje sta pricam!"
Kada sam to rekao otvorila su se vrata i ugledao Filipa.
Cim sam ga vidio, htjeo sam ga pocet ispitivat oko male.Ali kada sam ugledao prelijepu zensku figuru kako ulazi kod nas, odmah sam ustao i osjetio bol nisam.
Bila je prelijepa. Kao boginja. Plus imala je tetovaze. Dodatno sam se napalio. Uhh sta bi joj radio. I onda sam ugledao kako drzi Filipa za ruku. Mozda ce mi dati da se igram malo sa njom. Pustila je Filipu ruku i prisla mi. Pruzila je ruku da se rukujemo, rado sam prihvatio ruku.
"Rea" rekla je
"Kristijan" odgovorio sam joj.
Samo se nasmijala, ali onako malo zlobno. Ja i ona imamo slican osmijeh. Prisla je posle i Davidu i Alexu. Napravila isto kao i samnom samo bez onog zlobnog osmijeha. Kad je zavrsila sa upoznavanjem Filip joj je prisao sa ledja i poljubio je u vrat.
R(Rea):"Hejjj" rekla je glasno, a onda rekla je tiho "Ne ovdje".
Filip joj odgovori.
F:"Onda gore" isto tiho odgovori.
Nasmijala se opet onako zlobno.
Posle toga su otisli gore, na sprat.
Bio sam ljubomoran sto ovaj gore spava sa ljepoticom. "Sta sam ja sve propustio".
Alex je bio u transu. Lupio sam ga po ramenu.
K:"Aloo, kretenu sta ti je?!"
A:"Jesi joj vidio dupe?"
Glasno sam se nasmijao na ovo.
D: "Ajde vas dvojica izlazite, Kristijane znas da moramo po tvoj motor."
Ja tacno nisam sav svoj od ulazka ove male.
K:"Aj idemo".
Izasli smo.
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Rea POV.
Cim smo usli u sobu Filip me bacio na krevet.
Poceo me ljubit jako. Uzvracala sam naravno. Sad se vise nismo ljubili nego jeli, zvalili.
Spustao se do mog vrata napravio mi je nekoliko sljivica.Kada je zavrsio sa vratom krenuo je do mojih grudi. I tu je napravio nekoliko sljivica. Ma sta ja pricam napravio je sljive ne sljivice. Ali meni je oke, pali me to. Skinuo mi je majcu i helanke. Polako je silazio prema dole.Ali ja vise nisam mogla da cekam, zelim ga tako jako. Prevrnula sam nas, tako da sam ja bila gore.Tacno sam bila na njegovom "drugu". Mogla se osjetiti njegova erekcija.Volim kad imam dominaciju.
"Dosta predigre" rekla sam mu tiho na uho i gricnula ga. Skinula sam mu majcu i halapljivo ga poljubila. Skinula sam sve sa njega. On nas je tada preokrenuo i poceo se jako i grubo zabijati u mene. Bas kako obadvoje to volimo. Stenjala sam glasno. A njega je to dodatno palilo.Nakon jedno 20 min. Prestali smo i on je legao pored mene. Toliko smo se zadihali i nismo mogli nista pricati jer smo smirivali disanje.
F:"Princezo jel ti dosta?"
Zlobno sam se nasmijala, bas onako kako samo ja znam.
Ljubili smo se, kada nam je ponestalo daha prestali smo i ja sam krenula da mu ljubim vrat, krenula sam na dole.Kada sam se pocela igrati sa njegovim "drugom". Stenjao je, glasno. Kada sam zavrsila sa njim, rekao je "Sad sam ja na redu".Nasmijao se, imao je prelijep osmjeh, to se mora priznati.Ljubio mi ke stomak, kada je dosao do pupka, meni je zazvonio mobitel. Ma divno. On je bio vidno iznerviran. Ali sta da se radi. Zvala me je Ema. Moja bff jos iz osnovne, pa kroz srednju, na fakultel nismo isle zajedno ali ostale smo u kontaktu i sad radimo zajedno u policijskoj stanici. Ona je forenzicar a ja glavni inspektor ili inspektorka u policiji.Inace zovu me ljudski detektor lazi. Citam ljude kao knjigu ali to samo kada zelim. Ne zelim biti toliko u njihovim glavama.Javim se na telefon. Ema se dere kao i obicno. A ja onako opustena i pitam je "Sta se deres".
Ema mi odgovori.
E:" Ako se ne stvoris ovdje za pet minuta, sef kaze ima da te nema."
R:"Sta je tako vazno danas?"
E:" Tacno cu te jednom zadavit. Danas imamo onaj vazan sastanak u vezi onog sto je pobjegao iz zatvora kada su ga htjeli premjestit u drugi."
Lupim se sakom o glavu.
Samo sam joj rekla "Idem" i prekinula.
Brzo sam ustala, obukla se dok je Filip samo lezao na krevetu.
F:"Gdje ides?" Upitao me.
R:"Na posao, zaboravila sam na taj sastanak."
Obukla sam se i htjela izaci iz sobe. Ali me je on zaustavio. Samo sam se okrenula i pogledala ga.
F:"Nikad mi nisi rekla cime se ti bavis"
Samo ga poljubim, poljubac je trajao jedno 10 sekundi. I rekla sam mu
R:"Reci cu ti veceras, ako zelis"
F: "Veceras u osam dolazim kod tebe i vodim te na veceru"
Samo sam se nasmijala, klimnula glavom i otisla jer stvarno kasnim.
Sisla sam ispred kuce uzela svoj moror i dosla u roku od pet minuta do stanice.
Usla brzo u stanicu. I svi su me gledali.
Ja mislim da me se svi ovdje boje i to dobro koristim.
"Sta blenete?!" Glasno sam rekla
Svi su se trznuli i prestali blenut u mene.
U tom momentu je sef ove stanice usao i svi pogledi su bili upreti ka njemu.
Sastanak je poceo...Sta ce se desiti na sastanku? Da li ce Filip otkriti cime se Rea bavi? Da li ce Rea saznati da su Alex,David,Filip i Kristijan svi do jednog kriminalci? Da li ce se Rea zaljubiti u jednog od njih ili ce ih sve predati policiji?
Saznajte uz pricu "Carpe diem".Hvala vam sto citate moju pricu.Ovo je moja prva prica. Nadam se da ce vam se svidjeti.
YOU ARE READING
Carpe diem (ZAVRŠENA)
ActionOna radi za policiju. On je kriminalac. Sta ce se desiti kada Rea dobija tajni zadatak da sazna sve o Kristijanu. Sta ce se dalje desiti? Saznat cete ako budete ostali uz pricu "Carpe Diem". "Volim te" Rekla sam sa suzama u ocima. Nije odgovarao...