24. Dio

576 19 1
                                    

1 Godina kasnije

V:"Hoces li se udati za mene?" Rekao je Viliam.
R:"Da. Udat cu se za tebe!"
Stavio mi je dijamantni prsten na ruku, te spojio nase usne. Svi u restoranu su nas gledali i pljeskali su rukama. Vidjeo se iskren osmijeh kod ljudi. I ja sam bila nekako i sretna i iznanadjena. Sa Viliamom sam probala zaboraviti Kristijana. Mislim da sam preboljela Kristijana. Trebalo bi da jesam. On je u zatvoru na dugo vremena. Ali nikad se ne zna sta bi se moglo desiti.
Viliam nas je dovezao u njegovu vilu. U ovih godinu dana desile su se mnoge stvari. Prva pocela sam izlaziti sa Viliamom, i sada sam vjerena za njega. Druga stvar jeste da mi je preminuo otac. Ostavio mi je 10 miliona. U pocetku nisam mogla da vjerujem. Treca stvar jeste da je moja najbolja drugarica Ema trudna sa Lukinom bebom. Luka je rekao da ce biti tu za djete i za nju, ali ne zeli brak. To joj je tesko palo jer je ona ipak zaljubljena u njega. Ali navikava se na sve. Ako se pitate da li volim Viliama, odgovorit cu vam. Ne. Jednostavno nisam sposobna vise da volim. Ne znam ni zasto se udajem uopste. Vec je bio 1h navece. Skinula sam haljinu sa sebe, tako da sam ostala samo u donjem vesu. Sjela sam na krevet. Viliam me je poceo ljubiti sa ledja. Gurnuo me u lezeci polozaj. Smjestio se izmedju mojih nogu. Skinuo je sako, te kosulju. On je uvijek u odijelu. Stvarno me cudi da je neko kao on samnom. Uhvatio mi je ruke i stavio ih iznad moje glave. Iz latice pored kreveta je izvadio lisice. Te mi ih stavio na ruke. Pokidao mi je brus. Poceo mi je ostavljati sitne poljubce po grudima. Ruke je spustio na moje grudi, te ih jako stisnuo. Na sta sam ja jako prostenjala. Njegove ruke su "setale" po mom tjelu. Jednu ruku je spistio do mog medjunozja. Stavio je jedan prst u mene, na sto sam ja vrisnula. Samo se nasmijao na to i nastavio svoj "posao".
(.......)
Kristijan POV.
Danas sam imao sudjenje. Pustaju me sutra. Nemogu da prestanem misliti na Reu. Kako me je jebeno cura izlagala. A ja sam kao kreten vjerovao u sve. Cuo sam da je sa nekim milionerem. Lako me je zaboravila. Sve sto smo imali je bila cista laz. Legao sam spavati.

Jutro (9:45)
Izlazim iz jebenog zatvora. Napokon. Iskreno nemam pojma sta napraviti sa Reom..


Ly💜💜

Carpe diem (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now