8.Dio

822 23 0
                                    

I:" Ajde ulazite "
Ja i Luka smo usli u auto. Ali on nije bio sam, sa njim je bila predpostavljam njegova djevojka. Pa boze zar su jos zajedno?
Ta djevojka je "zracila" ljubomorom.I treba. Zbog nje me je ostavio. Od tad nikad nisam patila za muskarcima. Niti sam se tokom ovih svih godina zaljubila u nekog. Stvarno nisam. Jednom sam ostala povrijedjena od strane Ivana. Imala sam 15 kada sam izgubila nevinost. Tada sam osjetila da sam spremna. Izgubila sam je sa Ivanom. I odma jutro posle naseg prvog sexa me je ostavio i otisao za ovom Olivijom. Nije sad cura ruzna, ne mogu to reci, ali on nije sa njom zbog toga sto je voli. Sta misite zasto je sa njom?? Pa zbog novca. Naravno. Vratilo me iz razmisljanja njen pogled. Gledala me bjesno, ljuto i ljubomorno. Sigurno zbog onog sto je Ivan rekao.
"Pa sta ti ljubavi radis tu?" To je rekao kad me je vidjeo, a njoj zbog toga nije bas drago.
Ne osjecam nista prema Ivanu. Ne osjecam nista prema iti jednom muskarcu. Ne od Ivana. Naucila sam da im ne vjerujem. Cak i svom rodjenom ocu ne vjerujem. Prevario je moju majku, ali ona nije nista mogla uraditi. Zbog toga sam ja naucila da nikad nikome ne sutim. Cak ni rodjenom ocu. Ni danas dan ne pricamo. On kaze da je to zbog mog velikog jezika. Ali ja mu necu sutit kao mama. Nego koliko vremena se ja to nisam zaljubljivala. Imal sam 15, sad 24. Jao boze sad ce mi uskoro godisnjica. Hej ljudi dragi, sad ce uskoro 10 godina od kada sam precrtala moja osjecanja. Prema ikome i icemu. Ne mislim. Ma mislim. Ne znam. Mozda se i ja nekad zaljubim, ali mozda. Nista nije sigurno. Ajde sad da pravimo malo ovog Ivana ljubomornog. Zasto? Jer ja tako kazem. Povrijedio me. Jedini muskarac, posle mog oca koji me je povrijedio. A boga mi i zadnji. Ja ne osjecala vise taj grozan osjecaj. Puno mojih drugarica mi je reklo da kada ja raskinem sa nekim deckom. Da sam kao muskarac posle raskida. Kao sto znate. Muskarci posle raskida izlaze i jebu sta stignu.
A zene bi kao trebale da sjede kuci i da placu. I gledaju neka ljubavna sranja. E ja sam bas obrnuto od svih zena. Takva sam i ne bi da se mjenjam, ma ni za milion godina. Eh sad, idemo praviti Ivana ljubomornim. Vratila sam se u stvarnos. Ubi me ovo razmisljanje o proslosti. Stavila sam ruku na Lukinu nogu. Mi smo bili pozadi. On se odma trgao. I poveo me ljubiti. Posle je presao na vrat. I poceo mi praviti sljivice i ljubiti me. A ja sam mogla gledati kako Ivan reagira. Samo da opet ne bude bum u banderu. Ivan je u licu bio smiren. Pokusao je da sakrije ljubomoru,ali po nacinu na koji je stezao volan. Ljubomoran je. A kada je vidjeo da me poceo dirati po grudima slucajno je otkrio malo vise i mogle su se vidjeti stare sljivice. Ne znam stvarno od koga su vise. Ima puno kandidata.😂
I:"Malo lakse tamo"
Stigli smo u kucu. Usli smo ja i Luka bilo je 23:00. Ali sto je najgore ovi su usli za nama. Luki sam sapnula
"Kristijan bi mogao da dodje svakog trenutka. Da me "spasi". Jer sam ja kao "oteta". "
L:"Znam, a da ih posaljemo kuci."
R:"Ovako reci cemo policiji da posalje jednu policijsku patrolu blizu kuce. Kada Kris dodje onda cemo napraviti da izgleda da sam ja kao "oteta"."
L:" Zasto ih jednostavno ne posaljemo kuci?"
R:" Ajde brate, bice zanimljivo"
R:" Ajde sad idemo da se igramo".
L:" Sta?"
R:" Samo kreni!"
Nazvala sam policiju i sad ce da dodje jedna patrola, da gleda kada ce Kris doci.
Dosli smo u dnevni boravak te kuce. Kuca je iskreno bila jeziva. Stara i grozna.
R:" Pa jeste za istinu izazov, vas dvoje"
Pitala sam Oliviju i Ivana.
O:"Sto da ne?"
Nasmijala se
Mrzim tu curu.
Sjeli smo u krug i zavrtjeli flasu. Naravno da je pala na mene.
Olivija je vrtila flasu, pa me je ona pitala.
O:"Istina ili Izazov?"
R:"Istina"
Nasmijala se i postavila mi pitanje
O:" Opisi nam tvoj prvi put"
Ona ne zna da sam izgubila nevinost sa Ivanom
Nasmijala sam se i odgovorila.
R:"Nista posebno" Ivan se namrstio. " Izgubila sam sa 15 i bilo je bezveze"
"Moj red" rekla sam i zavrtjela flasu.
Pala je na Oliviju.
R:" Istina ili Izazov?"
O:" Izazov"
R:" Ovako zavrtjet cu jos jednom i na koga padne morat ces mu plesati u krilu."
Zavrtjela sam. Pala je na mene.😂
Prisla mi je i pocela mi plesati i krilu. Pokusavala je biti sexy.
I to se zavrsilo.
Pala je na Luku. Izabrao je izazov.
R:"Zazvali Oliviju"
Sto je i uradio bez oklijevanja.
Prestali smo igrati.
Olivija i Luka su otisli u kuhinju, a ja i Ivan smo ostali sami.
Priblizio mi se i rekao
"Ajde da uradimo ono sto su Olivija i Luka."
R:"Ajde ne"
R:" Znas imam to neko pravilo. Ne miri se sa bivsima. "
I:" I nije ti neko pravilo" Odmakao se od mene.
Luka izlazi iz kuhinje i pomjera usne u obliku.
"Kristijan dolazi"
"Fakk. Sta cemo sa ovo dvoje."
"Improvizovat cemo"
Dosli smo do Olivije i Ivana.
Rekla sam im
R:" Znate Luka ima jedan problem"
Luka me pogledao u fazonu ubit cu te.
R:" Luka je sex ovisnik"
Oliviji i Ivanu su vilice do poda pale. Bas su smijesni. I Luka me pogledao u fazonu jesi ti normalna.
R:" Luka to ne moze da kontrolise i on hoce mene. Sada. Odma. Pa vi ste mogli svoj kuci polako" To sam rekla brzo.
Krenuli su na ulazna vrata da izadju. Ali Kris ce ih vidjeti. Nee
R:"Nee" "Ovaj ne mozete na ta vrata" " Luku jako nervira kada neko izlazi na ta vrata, postaje nasilan"
"Idite na straznja vrata"
"Ajde brzoo!" "Luka nemoze da ceka"
Otisli su.
L:" Ocrnila si me. Nije malo"
L:"Ispao sam sex manijak,nasilnik i psiho."
L:" Nisi mogla reci da te boli glava i da idu kuci".
Glasno sam se nasmijala na ovo .
R:" Pa to mi nije bas palo na pamet"
Nasmijala sam se jos jace.

Nadam se da vam se svidja. 💞💞💞
Ly🖤🖤🖤

Carpe diem (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now