Kth POV
Wszyscy bawiliśmy się jak nigdy. W końcu byliśmy całą paczką. Niby była to impreza aby oblać zwycięstwo kooka, dostanie pracy w Chinach przez chanbaeka, oraz dostanie się na studia wielu z nas lecz po części była to również impreza pożegnalna, ponieważ wiele z nas rozchodzi się i rzadko będziemy się spotykać, ale nie ma opcji abyśmy się rozpadli, zawsze będziemy grupką pojebańców, których kocham i nic tego nie zmieni.
No... o ile zaraz kaijen, honi i chanbaek nie zlecą z tego słołu i do jasnej ciasnej jak oni tam weszli w szóstkę?
-ej chłopaki zdejmijcie ich bo zaraz zrobią sobie krzywdę
-ej jimin zostaw tego kota, on nie jest twój- no tak znowu jimin zabrał jakieś zwierzątko z ulicy. Oczywiście kotek miał obrożę i siedział koło jakiejś pani, ale jimin i tak wie swoje.
-ty złodzieju oddawaj mi kota-starsza pani podeszła do pijanego jimina j uderzyła go torebką w głowę zabierając kota.
-eeeej niech pani uważa. Jeszcze by mi pani chłopaka uszkodziła.-(min)
-to niech ten mi kotów nie podkrada-i wyszła
-nic ci nie jest kochanie-zapytał się widząc łezki w oczach jimina
-ta zła pani zabrała mi kotka-zrobił minę szczeniaczka.
-ehhh jak ci kupię kotka to przestaniesz kraść kotki innym!
Odrazu jimin rozpromieniał i krzyknął-tak
-oj dzieci dzieci co ja z wami mam-(jin)
To była nie jedna z dziwnych akcji tego wieczora. Naprawdę nie jedna. Ale nie chce mi się o nich opowiadać. Po prostu sami ułóżcie sobie w głowie co mogli robić:
Chan z patelią
Baek z krzesłem
Jimin z fontanną z czekoladą
Yoongi z firanką
Jin z lustrem
Namjoon ze szklanym stołem (tak zniszczył go)
Hobi i kai z DJ i jego stanowiskiem
Ronnie i jennie z parkietem
I na końcu kook i ja ze stołem od piłkarzyków (nie wiem jak ale brakuje teraz zawodników)Najlepiej zostawmy tą imprezę w spokoju taką jaką powaloną była.
_________________
Zbliżamy się do końca bo nie mam pomysłu.
CZYTASZ
Lekarstwo na ból | jjk & kth✔️
FanfictionOpowieść o dwóch licealistach drugiego roku gdzie jeon jungkook jest popularnym kapitanem drużyny koszykarskiej A kim taehyung jako nowy uczeń stara się zadomowić w nowej szkole Lub Gdzie jungkook jest wrednym dupkiem i wtyka nos w nie swoje spraw...