Israrlara dayanamayarak yazdım ve yayınlıyorum. umarım ''beğenirsiniz'' sizleri seviyorum gençler. iyi okumalar
*YAĞIZ*
Elim zile gittiğinde kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı. Beni görünce nasıl tepki vereceğini çok merak ediyordum. Zile ısrarla basmaya devam ettim. Sonunda kapı açıldığında aşkııım diye bağırmak için hazırlanmıştım ki karşımdaki manzara bu isteğimi bastırdı.
Bu piç burada ve bu kıyafetle pardon çıplaklığıyla ne yapıyordu. Karşımda sadece boxerıyla duran Murat şerefsizini görünce sinirden gözlerim karardı. Bunun bir açıklaması olmalıydı. Mesela hep filmlerde görürüz adamın üstüne bir şey dökülür temizlemek için kıyafetlerini çıkarır ve bu sırada sevgilisi bunları basar. Şu anda da böyle bir şey olmalıydı ve ben sinirlerime hakim olmalıydım.
Onun omzuna çarparak yukarı Derin’i aramaya çıktım eminim bir açıklaması vardı. Odasına daldığımda gözleri açık yatağında uzanıyordu. Beni görünce yarı oturur bir pozisyona geçi ve gözlerinden bir damla yaş aktı. Bu gördüğüm bana yetmişti. Sevdiğim kadın çıplak bir şekilde çarşaflara sığınarak karşımda duruyordu.
Çarşafı etrafına sararak ayağa kalktı ve yanıma geldi. Bense tamamiyle paralize olmuş gibi hareketsiz kalmaya devam ediyordum.
‘’Yağız lütfen beni bir dinle göründüğü gibi değil’’
‘’Nasıl değil lan! Ben seni aldattığım için her gün kendimden nefret ederken, sana kendimi affettirebilmek için yırtınırken sen ne yaptın? Sana ondan uzak dur dediğim adamla birlikte oldun ve şimdi göründüğü gibi değil diyorsun öyle mi? Derin bunu bana nasıl yapabilirsin aklım almıyor. Anlat lan anlat ne zamandır birliktesiniz. Gözüme baka baka önümde nasıl bir oyun çevirdiniz?
Eğer onunla birlikteysen neden benimle yattın ha! Sana yetmedim mi tatmin mi edemedim. Aslında bunu da düşündüm biliyor musun. Benden kaçma sebebini, buluşma isteklerimi geri çevirme sebebini buna bağladım.’’
‘’Yağız lütfen sus. Daha sonra pişman olacağın şeyler söyleme bana. ‘’
‘’Aaa bak aklıma ne geldi belki de senin amacın onun yatağına tecrübesiz girmek istememendi. Doğru düşünüyorum değil mi? Sebep buydu bu yüzden önce benimle birlikte oldun.’’
Elimi tutmaya çalıştı ama ondan iğrenerek uzaklaştım ve her kelimemin üzerine vurgu yaparak:
‘’Bana. Sakın. Dokunma!’’ diye bağırdığımda daha çok ağlamaya başladı. Gözyaşları içimi acıtsa da kendi acımla kıyaslanamazdı bile. Ben ona kendimden çok güveniyordum. Daha fazla burada kalmamak için sinirle odadan çıktım. Aşağı indiğimde piç gibi sırıtıyordu ve bu benim için bardağı taşıran son damlaydı. Derin’e el kaldıramazdım çünkü o benim kıymetlimdi hala ama bu Murat için de geçerli değildi. Ona sıkı bir yumruk attığımda yere yuvarlandı. Ama hala hızımı alamamıştım. Karnına tekmeler savurduğumda kan tükürdü ama hala gülüyordu.
‘’O benim olacak’’ dediği zaman durdum ve daha fazla uğraşıp ellerimi kirletmek istemedim.
‘’Al senin olsun’’ dedim ve oradan uzaklaştım.
*DERİN*
Bu bir kabus olmalıydı çünkü bunun başka bir açıklaması bir gerçeklik payı olamaz. Arabada uyuyakaldığımı hatırlıyorum sonrası boşluk. Ben neden çıplağım? Lütfen düşündüğüm şey olmasın. Ama bu durumun da başka bir açıklaması olamaz ki. Bu sefer onu kesin kaybettim beni asla affetmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin'de Aşk
RomansaAşk... herkesin bulmak istediği bir duygu, yaşamak istediği.. peki ya yanlış kişiye aşık olursan hissedeceklerin. Bunu hiç düşündün mü? Ya da aşık olduğun kişiyi kaybedersen olacaklar? Ben bu düşünceleri onu gördüğüm andan itibaren kafamdan attım ve...