Naber gençlik. okunma oranımdan çok memnun olsam da yapılan vote ve yorumların azlığı canımı sıkıyor. Kötü bir yazar mıyım? beğenmediğiniz bir nokta varsa bunu benimle paylaşın lütfen. Tamam yine çok konuştum. Size iyi okumalar canlarım :) :*
*DERİN*
İçimde var olan kara delik gün geçtikçe büyüyor ve adeta beni de içine çekip yutuyordu. Benimse elimden hiçbir şey gelmiyor sadece içimdeki boşluğun beni tüketmemesini dileyebiliyordum. Beren elinden geldiğince beni yalnız bırakmamaya çalışıyordu ama onun bile yapacakları sınırlıydı tabi ki.
En çok geceleri kötü oluyordum. Gece olup karanlık çöktüğünde üzerime ikinci bir deri gibi sardığını hissediyordum, kendi derimden tek farkı ise beni boğuyor olmasıydı. Öyle ki bazen nefes almakta zorlanıyordum.
Mevsim neredeyse yaz olmak üzereydi ama bazı akşamlar sert bir soğuk olurdu. Bugün de öyle bir gün olduğu için üzerime ince bir battaniye ve sıcak çikolatamı alarak balkona çıktım. İnsanların üzgünken çikolata tüketmesinin bir nedeni var elbet ki bu uzmanlar tarafından bile kanıtlandı. İçinde mutluluk hormonu olan seratonin beyinde keşfe çıkıyor ve kendimizi daha iyi hissetmemizi sağlıyordu.
Hem çikolatamı büyük bir açlıkla içmek istiyor hem de yavaş yavaş tadını çıkarmak istiyordum. Böyle basit bir konuda bile ikileme düşmem benim normal olmadığımın en büyük kanıtı olmalı öyle değil mi? Telefonumdan ‘’Ah çikolata’’ adlı şarkı tam da şu ana uygun olur sanırım.
Uzun uzun konuştuk
Bütün gece
Ama bak, üstün açık
Uyumuşsun sen yine
Avuçlarımda taşıdım
Sonra seni ben yine
Hayallerini havaya
Savurmuşsun!
Ah çikolata
Yarama merhem olsana
Ah çikolata
Onu unuttursana
Ah çikolata
Beni benden alsana
Ah çikolata
Hadi sözünde dursana
Hüzün dolu yüzün
Ve sensizken uzun gece
Ama bak habersiz ve umarsızsın
Sen yine
Avuçlarımda aradım
Sonra seni ben yine
Rüyalarını havaya savurmuşsun
Ah çikolata
Yarama merhem olsana
Ah çikolata
Onu unuttursana
Ah çikolata
Beni benden alsana
Ah çikolata
Hadi sözünde dursana
İnsanlar mucizelere inanmaz ama yine de öyle şeyler beklemekten geri durmazlar. Tıpkı şu an benim içinde olduğum durum gibi. Bir mucize olsun istiyorum ve Yağız benim suçsuz olduğumu bir şekilde öğrensin, yaptıkları için benden özür dilesin ve biz eskisi gibi olalım. Ama bunun gerçekleşmeyeceğini de biliyorum. Zaten Murat’ın hain planını başka bir arkadaşına anlatırken bunu Yağız’ın duyma olasılığı yüzde kaç? Eksilerde diyebilir miyiz? Tabi ki diyebiliriz çünkü bu bir film değil biz de filmlerdeki karakterler değiliz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin'de Aşk
RomansaAşk... herkesin bulmak istediği bir duygu, yaşamak istediği.. peki ya yanlış kişiye aşık olursan hissedeceklerin. Bunu hiç düşündün mü? Ya da aşık olduğun kişiyi kaybedersen olacaklar? Ben bu düşünceleri onu gördüğüm andan itibaren kafamdan attım ve...