1.7

19.2K 1.2K 217
                                    

İyi okumalar ❤️

Öhöm öhöm evet canlarım gün içinde attığım ikinci bölümüm ve pamuk eller yıldıza lütfen 😂

Liya

Gözlerimi yumdum ve birkaç günde yaşadıklarımın beni daha fazla yıpratmamasını diledim.

Kalbimi hiç tanımadığım birine kaptırıp, onun beni aşağılar şekilde konuşmuş olmasını kaldıramıyordum.

Aptalın teki olmasam platonik bir aşka yelken açmazdım diye düşündüm.

O beni asla sevmeyecekti yada herhangi bir duygu bile hissetmeyecekti.

Benimle resmen öylesine konuştuğunu söyleyen birinden yalnızca uzak durmam gerektiğini biliyordum.

Derin haklıydı telefondan uzak durmalıydım bir süre için fakat ben ne yapmıştım birkaç gün zor dayanıp merakım yenik düşerek yine hesaba girmiş ve Toprağın mesajlarını görmüştüm.

Aklımı karıştıran olay ise onun bir önceki söylediği sözler ile bir sonraki söylediği sözlerin aşırı zıt olmasıydı.

Nasıl biri olduğunu ne kadar çok merak etsem de ona karşı gözlerimi kapatıp tamamen kendimi teslim edemiyordum. Güvenim sarsılmıştı ve her ne kadar inanmak istesem de bir tarafım yalnızca seninle eğleniyor diyordu.

Uzandığım yerden kalkıp telefonumu almıştım ki ekrandaki bugünün tarihiyle yüzüm istemsizce gülümsemişti.

Yarın Derin geliyordu ve benim bu yaşadıklarıma bir tek o el atıp bana yardım edebilirdi biliyordum.
Ya bana gaz verir konuşmamı sağlardı yada tamamen o telefonu elimden alır o çocuğu unutmam için her şeyi yapardı biliyorum.

Onun hislerine gerçekten güveniyordum. Kime bundan adam olmaz dese, kim için yalnızca seyret ve gör dese o kişiden bi boklar çıkıyordu.

Şu an merak ettiğim ise Toprak için tam olarak ne düşündüğüydü. Eğer onu tamamen unutmam gerektiğini söylerse bunu nasıl yapacağımı gerçekten bilemiyordum.

Telefonu açıp hesabıma girdiğimde Toprağın yazdıklarını görmemle gülümsedim. Sanırım gerçekten pişmandı. En azından öyle anlaşılıyordu sözlerinden.

Peki ya kalbim yumuşar mıydı sahiden? Soruya soruyla karşılık verecek olursam. Acaba kalbim hiç ona karşı soğumuş muydu?

Ne aklım ne de kalbim buna inanmak bile istemiyordu. Kalbimi kırmıştı ama farklı bir şey yoktu.

Ona karşı hislerim ilk zamankinden farksızdı ki şu an bana yazdığı şeyleri bir gün yazacağı aklıma dahi gelmezdi.

Parmaklarım istemsizce yerinde kıpırdarken kendimi ona yazarken buldum yine ve yine..

(topraklavyu): Kalbim yumuşamaz.

(topraklavyu): Çünkü yumaşaması gereken bir kalbim yok Toprak.

(topraklavyu): Bu kalp senin için en başından beri hep yumuşak ve bendeki hissin de yerinde hiç değişmedi inan.

(topraklavyu): Ben seni bencil ve o saydıkların gibi görmedim ki hiç.

(topraklavyu): Öyle görmüş olsam en başından beri sana yazmazdım.

(topraklavyu): Sana yazarken sanki o kişi ben değilmişim gibi geliyor biliyor musun?

(topraklavyu): Hiç kimseyle olmadığım kadar yakın ve bir o kadar da heyecanlı hissediyorum ben.

(topraklavyu): Lütfen beni bir daha üzme olur mu?

(topraklavyu): Ve evet başkası olma kendin ol, böyle çok daha güzelsin 🎤🎶

Yorumlarınızı alabilirim ❤️

Dövme	Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin